Ja, dat zal wel, maar het klinkt gewoon grappig in zoiets "serieus".quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De dwaas of de zot.. Tja, alle aspecten van de menselijke geest komen aan bod he?
Ik ben eigenlijk heel benieuwd of je partner idd zwanger is..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is ie dan:
Lezingen zonder vraag vind ik interessant omdat je hiermee nņg een stuk voorkeniis uitsluit. Buiten het feit dat ik de vrager niet kan zien en er dus ook geen sprake kan zijn van coldreading en vrijwel niets van hem weet en hem niet ken, zodat voorkennis goeddeels wordt uitgesloten.
Het kan dus heel goed zijn dat er alleen maar onzin uitkomt.
0: Arcana 16, de Toren.
1: Arcaba 20, het Oordeel.
2: bekers 10
3: bekers 8
4: Arcana 10
5: Staven aas
6: zwaarden 5
7: staven 8
8: bekers 2
9: staven 4
10: bekers 7
Gefeliciteerd! Ze is zwangerWie weet krijg je een tweeling.
Ok, dat was wel een heel beknopte uitleg.De grondslag voor deze legging is de Toren, in dit geval zou ik zeggen dat het een fallussymbool is, de bliksem een orgasme en de mensen die de wereld in worden geworpen je kinderen.
Het oordeel, je tweede kaart wijst daar ook op. Deze kaart is de verwezenlijking van de 6e kaart van de grote arcana, de Geliefden. Hier is deze uitgegroeid tot universele liefde en bezit de kracht om dood materiaal tot leven te wekken. Deze kaart wordt ook vaak in verband gebracht met het laatste oordeel of de jongste dag, maar houdt natuurlijk ook de kracht in om leven te scheppen.
Bekers 10, ga je sammenwonen?
Je laat je ietwat bittere verleden achter je. Dat kan te maken hebben met je jeugd en/of je ouders of vorige relaties.
Je begint aan een nieuwe levensfase en je bent wild enthousiast. Zwaarden 5 wijst er ook op dat je iets aan het organiseren bent. Je bent bezig met de kinderkamer, wellicht?
Het betekent hoe dan ook een nieuw begin, een doorbraak en het afsluiten van het verleden. Je relatie gaat een nieuwe fase in of je leert je partner nu of binnenkort kennen. Je weet wat je doet en waarvoor je het doet en je behaalt in ieder geval een nieuwe mijlpaal in je leven.
Ik heb je legging gedaan, zoals je wilde.quote:Op dinsdag 11 december 2012 13:31 schreef Little_Dolls het volgende:
Voor mij mag het ook wel eens...
Niet dat ik er zo hard in geloof, maar ik ben gewoon benieuwd of er iets bruikbaars zou kunnen uitkomen...
Extra vraagje: hoe gaat het dan precies? Hoe kun je kaarten leggen voor iemand (of nog iets anders doen) via internet als je de persoon niet IRL kent?
Dank ende merci..quote:Op dinsdag 25 december 2012 23:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb je legging gedaan, zoals je wilde.Ik zal hem morgen gaan duiden.
Hier is alvast de legging..quote:
Jaja, ik dacht wel dat ik zot was.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is alvast de legging..
0: arcana 0, de zot
1: koning van zwaarden
2: arcana 10, het rad van fortuin
3: munten 5, omgekeerd
4: aas van bekers, omgekeerd
5: staven 7, omgekeerd
6: ridder van zwaarden, omgekeerd
7 bekers 3, omgekeerd
8: ridder van staven
9: arcana 19, de zon
10: arcana 7, de zegewagen
Amai! De kaarten laten zien wie u bent, he?quote:Op woensdag 26 december 2012 00:27 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Jaja, ik dacht wel dat ik zot was.
Ik ben eens benieuwd, want op deze manier versta ik er niks van.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Amai! De kaarten laten zien wie u bent, he?
Slaap lekker! Het is een mooie legging en morgen kun je eens gaan zien of het iets voor je betekent.quote:Op woensdag 26 december 2012 00:36 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik ben eens benieuwd, want op deze manier versta ik er niks van.
Welterusten.
Gegroet.
quote:Op woensdag 26 december 2012 00:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Slaap lekker! Het is een mooie legging en morgen kun je eens gaan zien of het iets voor je betekent.
Dat valt wel mee hoor!quote:Op woensdag 26 december 2012 00:27 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Jaja, ik dacht wel dat ik zot was.
Herkenbare zaken, maar realistisch ben ik zeker al. Nogal zelfs. Het is ook niet zo dat ik iemand anders snel de schuld geef van mijn problemen. Dat doe ik juist eerder bij mezelf.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor!
Hier is de duiding:
Je probeert je draai te vinden in de wereld om je heen, maar omdat je het lastig vindt je aan te passen aan veranderenende omstandigheden, gedraag je je niet altijd even aangepast.Je kunt daarmee soms het mikpunt van spot zijn.
Je bent wel zeer integer en je hebt beslist een heleboel in je mars en je kent je verantwoordelijkheid.
Waar je mee te maken krijgt, is een nieuwe confrontatie met een oude situatie, maar nu met verbeterd inzicht.
Je hebt je eerder een minderwaardigheidscomplex laten aanpraten over wat je hebt bereikt.
Dit is in wezen zelfbedrog. Je zou dat eigenlijk los moeten laten. Dan laat je onrealistsche dromen en verlangens achter je. Die zullen dan plaatsmaken voor een realistisch zelfbeeld. Nu lijkt het erop dat je een beetje een beschuldigende houding hebt to. anderen en eigenlijk niet zelf verantwoordelijk wil zijn voor het niet uitkomen van je idealen.
Als zaken anders lopen dan je wil, dan zou je je eigenlijk moeten bezinnen op de betekenis daarvan en niet boos worden..
Je hebt een wat onnodig gereserveerde houding in relatie tot anderen.
Natuurlijk wil je graag je leven ten volle leven.
Als het je lukt om de bittere beker uit het verleden achter je te laten en een wat realistischer zelfbeeld krijgt, dan zou je weleens erg gelukkig kunnen worden.
Als je leert van je fouten, zul je je doelen zeer zeker weten te verwezenlijken.
Het kan best zijn dat niet alles klopt of dat is mss. hier en daar me niet juist heb uitgedrukt, maar hopelijk heb je er wat aanquote:Op woensdag 26 december 2012 13:48 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Herkenbare zaken, maar realistisch ben ik zeker al. Nogal zelfs. Het is ook niet zo dat ik iemand anders snel de schuld geef van mijn problemen. Dat doe ik juist eerder bij mezelf.
Wel weer "straf" dat er toch wat zaken overeen komen...
Ja hoor! Ik zal eens zien of ik vanavond tijd heb.. anders wordt het van het weekend.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:07 schreef Boswachtertje het volgende:
Ej E_O
Zou je voor mij ook een lezing willen doen?
Hier is de legging, de duiding komt morgen of overmorgen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:07 schreef Boswachtertje het volgende:
Ej E_O
Zou je voor mij ook een lezing willen doen?
Ik hoop dat er iets kloptquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:16 schreef Boswachtertje het volgende:
Ben benieuwd.. zal het lekker laten om het uit te pluizen en vertrouw helemaal op jouw duiding
thnx
Cool! Herken me er wel in ja. Laatst besloten om nu eindelijk echt voor mezelf te kiezen en niet meer bang te zijn voor mijn geloof in God. Dat lees ik er wel in terug.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik hoop dat er iets klopt
Hier is je duiding:
Het thema in deze legging wordt bepaald door staven 10. Je hebt een nieuw ideaal gevonden, een nieuw helderder inzicht in je doel.
Je laat je leiden door verstand en inzicht en minder door je driftleven en je impulsen.
Desalniettemin kun je nog weleens handelen zonder de consequenties te overzien, of je verlamd voelen in je daadkracht.
Weten wat echt is, en daarnaar handelen is een deugd. Je zult moeten leren anderen goed in te schatten.
Je zult ervaring moeten opdoen en ook daarnaar handelen. Dat betekent dat je soms streng voor jezelf of anderen moet kunnen zijn of mild, wanneer dat kan.
Dat zal je niet altijd meevallen vast te houden aan het doel dat je je hebt gesteld. Ook al omdat je niet altijd evenveel bevestiging krijgt van anderen en daarom niet altijd evenveel houvast ervaart.
Het zou best eens kunnen dat anderen je soms als een drammer ervaren, die hoe dan ook zijn zin wil krijgen.
Desalniettemin weet je je te ontplooien en lijk je aan inspiratie geen gebrek te hebben. Je hebt best goede ideenėn en weet ze ook uit te werken.
Wat je moet doen is je orienteren op nieuwe mogelijkheden. Omdat je een beter inschattingsvermogen hebt verkregen, krijg je ook een nieuw inzicht in eigen kunnen.
Het is belangrijk om het niet af te wijken van de weg die je gaat, en doortastend blijft optreden.
Je moet wel oppassen dat het strijden voor je ideaal niet hetzelfde is als je zin doordrijven.
Als je een specifieke vraag hebt, mag je die hier posten. Morgen heb ik tijd voor een lezing.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:12 schreef Rorata het volgende:
Ik zou wel een lezing willen. Heb je info nodig? Alvast bedankt
Nee, hoor. Dat is geen probleem. Ik ga morgen de kaarten voor je leggen.quote:Op donderdag 24 januari 2013 22:20 schreef Rorata het volgende:
Ik heb geen specifieke vraag eigenlijkis dat erg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |