Ik vond het echt heel leuk om te doen!quote:Op zondag 16 december 2012 14:46 schreef Fiddlergurl het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik herken sommige stukken zeker wel, maar het geheel moet ik nog even plaatsen. Ontzettend bedankt voor je tijd.
Ik heb geen idee hoe het werkt. Ik ben zelf ook vrij sceptisch...quote:Op zaterdag 15 december 2012 18:55 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Fijn! Ik blijf me toch afvragen hoe dat in z'n werk gaat...
Ik bedoelde hoe je dat zelf doet, zo'n legging.quote:Op zondag 16 december 2012 19:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe het werkt. Ik ben zelf ook vrij sceptisch...
Eerst heb ik een snelle legging gedaan, als ik een keer wat meer tijd heb, zal ik graag een uitgebreide legging voor je doen.
Maar ok, kijk maar eens of dit iets voor je betekent:
1: Arcana 6, de geliefden, omgekeerd
2: Zwaarden 7, omgekeerd,
3: koning van zwaarden, omgekeerd
Als kaarten omgekeerd vallen houdt dat vaak in dat er een les tav. de betekenis van de kaart moet worden geleerd.
De eerste kaart zou kunnen betekenen dat je minder gehecht moet zijn aan dingen die eigenlijk niet belangrijk zijn..
Als dat lukt zul je doelbewuster kunnen handelen en meer verantwoordelijkheid kunnen nemen voor je daden. Tevens zul je dan een veel reeëler kijk op het leven krijgen, genuanceerder kunnen denken, minder snel bitter of paranoïde in je denken worden en realistischer verwachtingen hebben.
Oh die uitleg stond er al bij, eigenlijk.. Ik ga even mijn reactie aanpassen.quote:Op zondag 16 december 2012 20:31 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik bedoelde hoe je dat zelf doet, zo'n legging.
De eerste kaart komt best overeen; het verbaast me, maar zelf blijf ik ook redelijk nuchter hoor.
Krijg ik later nog uitleg over de twee andere kaarten?
quote:Op zondag 16 december 2012 20:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Oh die uitleg stond er al bij, eigenlijk.. Ik ga even mijn reactie aanpassen.
Je doet het door de kaarten te schudden en te couperen en vervolgens willekeurige kaarten te trekken. Meer is er niet aan.quote:Op zondag 16 december 2012 20:31 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Ik bedoelde hoe je dat zelf doet, zo'n legging.
De eerste kaart komt best overeen; het verbaast me, maar zelf blijf ik ook redelijk nuchter hoor.
Krijg ik later nog uitleg over de twee andere kaarten?
O.quote:Op zondag 16 december 2012 20:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je doet het door de kaarten te schudden en te couperen en vervolgens willekeurige kaarten te trekken. Meer is er niet aan.
Jij bent als volgende aan de beurt. Hopelijk morgen :pquote:Op woensdag 12 december 2012 14:29 schreef rac het volgende:
Enneacanthus_Obesus, zou je voor mij ook eens een legging willen doen?
Mmmm , moeilijk .quote:Op maandag 17 december 2012 14:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Jij bent als volgende aan de beurt. Hopelijk morgen :p
Had je nog een specifieke vraag?
quote:Op zaterdag 15 december 2012 20:44 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
zou je ook voor mij kaarten willen trekken, ik wil weten waar het naar toe gaat met mij en een ander, noem hem maar B,als het al ergens heen gaat.
De legging heb ik gedaan.. De duiding komt morgen, als ik er rustig voor kan gaan zitten.quote:Op maandag 17 december 2012 14:54 schreef rac het volgende:
[..]
Mmmm , moeilijk .
Ik denk algemeen .
Nee ik weet het zeker !
Deze zal ik ook morgen gaan duidenquote:Op woensdag 12 december 2012 20:41 schreef Purplegirl het volgende:
Zou er iemand voor mij een legging willen doen?
Je zit ermee omhoog he? Daarom heb ik jouw legging en de leggingen van de wachtenden, op één na, al gedaan zodat je snel aan de beurt bent. Ik weet niet of ik het morgen al voor elkaar krijgen om de legging te lezen, maar ik doe mijn best.quote:
Interessant hoor wat jullie doen!quote:Op donderdag 13 december 2012 16:31 schreef MissVanity het volgende:
Legging voor 21 december? Ik doe mee. Ik doe even een kleine 3 kaartenlegging.
Eerste kaart De Maan. Deze kaart gaat over angst en onzekerheid. Vooral de irrationele angsten voor dat wat je niet kunt zien of aan kunt raken. Door de duisternis van deze kaart hebben we minder inzicht en controle. Alleen door de angsten onder ogen te zien komen we er vanaf.
De tweede kaart is de Koningin van Staven ondersteboven. De reacties van betrokkenen op tegenstand en verdriet. Zij is onmisbaar in tijden van een ramp of crisis door haar positiviteit. Ze geeft steun en advies. Dit komt niet voort uit plichtsbetrachting maar uit een natuurlijke impuls.
De derde kaart Pentakels 5. Armoede, onzekerheid en crisis. Langdurige ontberingen. We kunnen dit zelfs zien als voorteken dat de kerk de mensen niet zal gaan willen helpen na 21 december. De kreupele mensen op de kaart lopen langs een kerk zonder deuren.
Dit is wel een beetje een andere legging dan die van jou E_O!Beetje onheilspellend. Nu maar afwachten wat er gebeuren gaat.
alvast hardstikke bedankt!quote:Op maandag 17 december 2012 21:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Je zit ermee omhoog he? Daarom heb ik jouw legging en de leggingen van de wachtenden, op één na, al gedaan zodat je snel aan de beurt bent. Ik weet niet of ik het morgen al voor elkaar krijgen om de legging te lezen, maar ik doe mijn best.
0: koning van bekers
1: arcana 15, de duivel
2: staven aas
3: koningin van staven
4: arcana 19, de zon
5: ridder van zwaarden
6: bekers 3
7: bekers 6, omgekeerd
8: staven 6
9: arcana 21
10 zwaarden 9
Hier is je duiding!:quote:Op maandag 17 december 2012 14:54 schreef rac het volgende:
[..]
Mmmm , moeilijk .
Ik denk algemeen .
Nee ik weet het zeker !
Dank je wel!quote:Op woensdag 12 december 2012 20:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat een hoop belangstelling ineens
Het kan even duren voor ik alle lezingen heb gedaan.. Ik vind het wel heel leuk
[..]
Eerst maar even de kaarten voor Evienne.. Die drie kaarten gaan het snelst.
1: bekers 4, omgekeerd
2: staven 9, omgekeerd
3: Arcana 6, de geliefden.
Het is zaak juist om te gaan met eigen en andermans gevoel.
Verwarring, het oude strijdt met het nieuwe. Het is zaak goede voornemens te maken en daarnaar te handelen.
Als het allemaal lukt, dan zul je een gevoel van diepe liefde ervaren.
Ik zou zeggen dat je overweegt een nieuwe relatie te beginnen en een oude achter je te laten en/of dat je verliefd bent.
Geen idee of er iets van klopt. Ik kan er makkelijk 100% naast zitten, maar wie weet betekent het iets voor je.
Morgen begin ik aan de 'apocalypse' lezing en dan handel ik ze in volgorde af
Ok, ik heb een poging gedaan om je legging te duiden:quote:Op woensdag 12 december 2012 20:41 schreef Purplegirl het volgende:
Zou er iemand voor mij een legging willen doen?
Hier is alvast de 'trekking':Pquote:Op donderdag 13 december 2012 13:44 schreef Tijger6 het volgende:
oh euhm ... Enneacanthus_Obesus
als je nog ergens wat tijd over hebt, mag je voor mij ook altijd een legging doen
Roep maar als ik je mijn vraag moet pm'en
joepie !!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hier is alvast de 'trekking':P
Uitleg volgt morgen
0: munten 9
1: arcana 17, de ster, omgekeerd.
2:munten 2
3: staven 2
4: aas van bokalen
5: munten 7, omgekeerd
6: arcana 8, kracht
7 aas van zwaarden, omgekeerd
8: arcana 0. de zot
9: ridder van bokalen, omgekeerd
10: munten 6, omgekeerd
De achtergrond van deze lezing wordt bepaald door munten 9,quote:Op woensdag 19 december 2012 21:41 schreef Tijger6 het volgende:
[..]
joepie !!
Ik kan haast niet wachten op de duiding hiervan
das het enige dat niet klopt.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Arcana 8, omgekeerd. Je hebt toch niet te maken met relationeel geweld, hoop ik?
Ik zal het met heel veel plezier doen, maar het kan even duren. Ik heb een wachtlijst, inmiddels.quote:Op donderdag 20 december 2012 10:46 schreef plieneminie het volgende:
E_O, Als je eens tijd hebt, houd ik me ook aanbevolen voor een legging!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |