Het is wel een erg slimme marketing stunt, moet ik toegeven. Volgens mij lopen we ook niet zo met z'n allen te wachten en te geilen op de nieuwste Samsung ... (vul maar in) die bekend wordt gemaakt tijdens een of andere bijeenkomst.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:47 schreef minthy het volgende:
[..]
yup... Het is best leuk spul hoor, maar ik snap de heisa/grote fanbase niet zo
Daarin zijn ze idd erg goed! Wat dat betreft ben ik blij dat ik even niet naar m'n werk hoef, alleen maar fanboys daarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is wel een erg slimme marketing stunt, moet ik toegeven. Volgens mij lopen we ook niet zo met z'n allen te wachten en te geilen op de nieuwste Samsung ... (vul maar in) die bekend wordt gemaakt tijdens een of andere bijeenkomst.
Ik moet even op persoonlijk front voorkomen dat er eentje fanboy wordtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarin zijn ze idd erg goed! Wat dat betreft ben ik blij dat ik even niet naar m'n werk hoef, alleen maar fanboys daar(bewoners)
Steve Jobs zal straks opstaan nadat hij overleden isquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het is wel een erg slimme marketing stunt, moet ik toegeven. Volgens mij lopen we ook niet zo met z'n allen te wachten en te geilen op de nieuwste Samsung ... (vul maar in) die bekend wordt gemaakt tijdens een of andere bijeenkomst.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Steve Jobs zal straks opstaan nadat hij overleden is
Krijgen we daar dan ook vrij voor?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Steve Jobs zal straks opstaan nadat hij overleden is
Ja!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik moet even op persoonlijk front voorkomen dat er eentje fanboy wordt
Kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja!![]()
En een tijdje terug had hij nog een flinke afkeer van touchscreens
En natuurlijk moet ie ook weer terug naar de hemel... In dat geval, kom maar door met die vrije dagenquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
KloptHij kan er ook niet echt mee overweg, zelfde met een mousepad. Ik ben benieuwd
Dat is ie al héél lang.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef themauster het volgende:
Roel valt trouwens ook onder de fanboys
Chill. Ik ben gek op vrije dagen gebaseerd op dingen waar ik niet in geloof.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Met een gratis glaasje applecider.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Met een gratis glaasje applecider.
Maakt mij niet uit, die blijft door mij op grote hoogte aanbeden wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef themauster het volgende:
Roel valt trouwens ook onder de fanboys
Hans werkte nog met een 486... Held.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, die blijft door mij op grote hoogte aanbeden worden![]()
Hans ook
En had nog een 3310!! God, wat mis ik hem in deze digitale tijdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hans werkte nog met een 486... Held.
Ja, dat viel mij ook al opquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:02 schreef Paul-89 het volgende:
Als ik mijn timeline zo zie is er een nieuwe Iphone aangekondigd.
Ik durf te wedden dat hij gewoon meeleestquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:05 schreef minthy het volgende:
[..]
En had nog een 3310!! God, wat mis ik hem in deze digitale tijden
Ik hoop het!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij gewoon meeleest
Hans is de geest van dit topicquote:
Misschien moeten we net als met Sinterklaas heel hard roepen, misschien komt ie dan wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij gewoon meeleest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |