Nee, zo'n type ben ik niet. Maar TS is een vrouw en geen man (althans als TS het over tetten heeft, dan ga ik er vanuit dat het een vrouw betreft en geen overweight jongen). En misbruik is zeker een bewuste keuze, maar je moet dingen niet onnodig lastig te maken. Is bijv. ook onverstandig om als je een relatie hebt een andere vrouw in jouw huis te laten slapen. Hoeft niet fout te gaan, maar de kans / risico is er zeker.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Als een vader zijn zoon (tot het tegendeel bewezen is) misbruikt, is dat een hele bewuste keuze, dat komt echt niet omdat hij een keertje naar binnen liep tijdens het omkleden. Jij bent zeker ook zo eentje die vind dat mannen niet in een speeltuin mogen zitten?
Nouja, hij is wel vaker fout. Ik vingerde je zusje en kwam je vaders trouwring tegen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat mijn vader hier seksueel geprikkeld van werd.
TS is gewoon een jongen tot het tegendeel bewezen is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:24 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Nee, zo'n type ben ik niet. Maar TS is een vrouw en geen man (althans als TS het over tetten heeft, dan ga ik er vanuit dat het een vrouw betreft en geen overweight jongen). En misbruik is zeker een bewuste keuze, maar je moet dingen niet onnodig lastig te maken. Is bijv. ook onverstandig om als je een relatie hebt een andere vrouw in jouw huis te laten slapen. Hoeft niet fout te gaan, maar de kans / risico is er zeker.
Daarbij even los van onze discussie ... vind jij dat je zeker vanaf je tienerjaren als kind niet bepaalde privacy in het ouderlijk huis mag verwachten. Ik kan me best voorstellen dat TS zich zeerk ongemakkelijk voelt als zij naakt is en haar vader loopt plotseling binnen.
Tuurlijk wel .... vanaf een bepaalde leeftijd brengt het ongemakkelijke situaties met zich mee. Wellicht dat voor sommige fokkers het heel normaal is om in volle glorie voor pa of ma te zijn. Maar denk het merendeel hier toch zich niet echt prettig bij voelt. En wat kost voor een moeite om even te kloppen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:02 schreef Piye het volgende:
[..]
TS is gewoon een jongen tot het tegendeel bewezen is.
En een beetje privacy verwachten mag best ja, maar het kan wel eens gebeuren dat een ouder zonder kloppen je kamer binnen komt. Dan hoef je daar niet gelijk een heel probleem van te maken.
Ja je vader gaat zich nu lekker aftrekken met de gedachte aan jouw tieten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn moeder boeit me dat niks bij die ziet me zo vaak.. maar mijn vader heb ik daar een ander gevoel bij.
Kost niet zoveel moeite, maar ik kan me voorstellen dat als je kind (m/v) om 2 uur nog achter de pc zit terwijl hij/zij de volgende dag gewoon naar school moet je even niet bij het 'recht' op privacy van je kind stilstaat. Kan gebeuren en TS moet niet zo zeuren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:05 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Tuurlijk wel .... vanaf een bepaalde leeftijd brengt het ongemakkelijke situaties met zich mee. Wellicht dat voor sommige fokkers het heel normaal is om in volle glorie voor pa of ma te zijn. Maar denk het merendeel hier toch zich niet echt prettig bij voelt. En wat kost voor een moeite om even te kloppen?
Wat zit je af te geven op je vader dan..? Ik snap het niet zo goed.quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat mijn vader hier seksueel geprikkeld van werd.
stiekem vind ze het wel leuk/geil, en doet ze zo stoer om tegen em af te zettenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zit je af te geven op je vader dan..? Ik snap het niet zo goed.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zit je af te geven op je vader dan..? Ik snap het niet zo goed.
Ik heb een Fritzl box!quote:
Dan moet je gewoon geen pc met internet op hun kamer toestaan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Kost niet zoveel moeite, maar ik kan me voorstellen dat als je kind (m/v) om 2 uur nog achter de pc zit terwijl hij/zij de volgende dag gewoon naar school moet je even niet bij het 'recht' op privacy van je kind stilstaat. Kan gebeuren en TS moet niet zo zeuren.
quote:
Kutlemmingquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef Democritus. het volgende:
Net nog was er een topic van een ouder die klaagde over de beharing op zijn/haar dochters tieten.
Link: Dochter met haar op haar borsten
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef Democritus. het volgende:
Net nog was er een topic van een ouder die klaagde over de beharing op zijn/haar dochters tieten.
wat toevalligquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef Democritus. het volgende:
You little pervertquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:47 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
hehe daarom wil ik ook later een dochter
Stel je niet zo aan joh .quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:50 schreef sexygirl14 het volgende:
Zieke mensen in dit topic. Terechte klacht hoor Meloena.
Laat me raden, jij bent 15 jaar oud, hebt een bb, en loopt op uggs?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:50 schreef sexygirl14 het volgende:
Zieke mensen in dit topic. Terechte klacht hoor Meloena.
Dit, preuts gezeik dus van een pubertje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:50 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh .
Alsof je vader je nog nooit naakt heeft gezien
Dan ga jij maar even met je lul voor je moeder zwaaien.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dit, preuts gezeik dus van een pubertje.
Slotje.
Hij heeft je sappige liefdesgrot toch niet gezien? Tetten is iets anders dan een lul.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dan ga jij maar even met je lul voor je moeder zwaaien.
Jij kwam zeker ook al roepend de baarmoeder uit ploppen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dan ga jij maar even met je lul voor je moeder zwaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |