quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:37 schreef Bartcoah het volgende:
Incest liefde is de mooiste liefde die er is!
Als jouw nichtje van 15 met je wil zoenen, stuur je haar weg natuurlijk.quote:
Ik vond het gewoon een grappige postquote:Op maandag 3 oktober 2011 02:45 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Als jouw nichtje van 15 met je wil zoenen, stuur je haar weg natuurlijk.![]()
Met een preek dat neef en nicht dat dat niet goed is, om vervolgens weer helemaal alleen in je bed op je zolderkamertje in slaap te vallen en een goed '4ever alone' moment te koesteren.
quote:
Jij doucht langzaam! Ik kreeg wel een stijve toen ik dit topic aan het lezen was, wat zal je vader blij zijn dat hij je prachtige jonge borstjes heeft mogen aanschouwen. En jij denken dat hij bleef staan omdat hij iets raars dacht, hij stond te wachten tot je zou vragen of hij even wou voelenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:24 schreef Meloewa het volgende:
Ik ga me douche dit is iets wat meer mensen mannen zouden moeten doen.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:12 schreef Splutje het volgende:
Oeh wat zal die vader van TS zich nu heerlijk liggen te verwennen naast zijn uitgezakte vrouw
Ik ben een weeskind, godverdomme! Moest je het weer erover hebben?!quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:03 schreef Meloewa het volgende:
Hebben jullie dat dan nooit bij je moeder of vader?
In haar eigen kamer moet ze zich toch gewoon kunnen omkleden en aankleden? Privacy mag je ook verwachten en eisen in het ouderlijk huis.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:57 schreef LolaLovesYou het volgende:
...
Tip @ TS,
niet in je blote tieten gaan zitten als mensen thuis zijn waarvan je het niet prettig vind dat ze ze zien hangen.
cheers.
Dat het fout gaat op deze manier.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:37 schreef Ikhebtrek het volgende:
TS heeft gewoon een terecht punt. Ook al is het haar vader, maar vanaf een bepaalde leeftijd hoor je als vader (zeker) dochters een bepaalde privacy te geven. En dat betekent dat je eerst even klopt, zodat (in dit geval) TS zich netjes kan aankleden.
Vanaf een bepaalde leeftijd is het niet gezond om geheel naakt te zijn voor een man, zelfs een vader. Het zal niet de eerste keer dat het fout gaat op deze manier ... want meestal gaan dit soort zaken geleidelijk fout
Dat je denkt dat dit soort dingen niet fout kunnen gaan. Volgens mij komt (helaas) te vaak in het nieuws dit soort zaken naar voren. Maar he, voel je vrij om er een andere mening op na te houden.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat het fout gaat op deze manier.
Ik denk inderdaad dat TS' vader spontaan verliefd is geworden op zijn eigen zoon (tot het tegendeel bewezen is).
Helemaal mee eensch, mijn waarde.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:58 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
In haar eigen kamer moet ze zich toch gewoon kunnen omkleden en aankleden? Privacy mag je ook verwachten en eisen in het ouderlijk huis.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:03 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Dat je denkt dat dit soort dingen niet fout kunnen gaan. Volgens mij komt (helaas) te vaak in het nieuws dit soort zaken naar voren. Maar he, voel je vrij om er een andere mening op na te houden.
Nee, zo'n type ben ik niet. Maar TS is een vrouw en geen man (althans als TS het over tetten heeft, dan ga ik er vanuit dat het een vrouw betreft en geen overweight jongen). En misbruik is zeker een bewuste keuze, maar je moet dingen niet onnodig lastig te maken. Is bijv. ook onverstandig om als je een relatie hebt een andere vrouw in jouw huis te laten slapen. Hoeft niet fout te gaan, maar de kans / risico is er zeker.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Als een vader zijn zoon (tot het tegendeel bewezen is) misbruikt, is dat een hele bewuste keuze, dat komt echt niet omdat hij een keertje naar binnen liep tijdens het omkleden. Jij bent zeker ook zo eentje die vind dat mannen niet in een speeltuin mogen zitten?
Nouja, hij is wel vaker fout. Ik vingerde je zusje en kwam je vaders trouwring tegen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat mijn vader hier seksueel geprikkeld van werd.
TS is gewoon een jongen tot het tegendeel bewezen is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:24 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Nee, zo'n type ben ik niet. Maar TS is een vrouw en geen man (althans als TS het over tetten heeft, dan ga ik er vanuit dat het een vrouw betreft en geen overweight jongen). En misbruik is zeker een bewuste keuze, maar je moet dingen niet onnodig lastig te maken. Is bijv. ook onverstandig om als je een relatie hebt een andere vrouw in jouw huis te laten slapen. Hoeft niet fout te gaan, maar de kans / risico is er zeker.
Daarbij even los van onze discussie ... vind jij dat je zeker vanaf je tienerjaren als kind niet bepaalde privacy in het ouderlijk huis mag verwachten. Ik kan me best voorstellen dat TS zich zeerk ongemakkelijk voelt als zij naakt is en haar vader loopt plotseling binnen.
Tuurlijk wel .... vanaf een bepaalde leeftijd brengt het ongemakkelijke situaties met zich mee. Wellicht dat voor sommige fokkers het heel normaal is om in volle glorie voor pa of ma te zijn. Maar denk het merendeel hier toch zich niet echt prettig bij voelt. En wat kost voor een moeite om even te kloppen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:02 schreef Piye het volgende:
[..]
TS is gewoon een jongen tot het tegendeel bewezen is.
En een beetje privacy verwachten mag best ja, maar het kan wel eens gebeuren dat een ouder zonder kloppen je kamer binnen komt. Dan hoef je daar niet gelijk een heel probleem van te maken.
Ja je vader gaat zich nu lekker aftrekken met de gedachte aan jouw tieten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn moeder boeit me dat niks bij die ziet me zo vaak.. maar mijn vader heb ik daar een ander gevoel bij.
Kost niet zoveel moeite, maar ik kan me voorstellen dat als je kind (m/v) om 2 uur nog achter de pc zit terwijl hij/zij de volgende dag gewoon naar school moet je even niet bij het 'recht' op privacy van je kind stilstaat. Kan gebeuren en TS moet niet zo zeuren.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:05 schreef Ikhebtrek het volgende:
[..]
Tuurlijk wel .... vanaf een bepaalde leeftijd brengt het ongemakkelijke situaties met zich mee. Wellicht dat voor sommige fokkers het heel normaal is om in volle glorie voor pa of ma te zijn. Maar denk het merendeel hier toch zich niet echt prettig bij voelt. En wat kost voor een moeite om even te kloppen?
Wat zit je af te geven op je vader dan..? Ik snap het niet zo goed.quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat mijn vader hier seksueel geprikkeld van werd.
stiekem vind ze het wel leuk/geil, en doet ze zo stoer om tegen em af te zettenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zit je af te geven op je vader dan..? Ik snap het niet zo goed.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat zit je af te geven op je vader dan..? Ik snap het niet zo goed.
Ik heb een Fritzl box!quote:
Dan moet je gewoon geen pc met internet op hun kamer toestaan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:16 schreef Piye het volgende:
[..]
Kost niet zoveel moeite, maar ik kan me voorstellen dat als je kind (m/v) om 2 uur nog achter de pc zit terwijl hij/zij de volgende dag gewoon naar school moet je even niet bij het 'recht' op privacy van je kind stilstaat. Kan gebeuren en TS moet niet zo zeuren.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |