Kutlemmingquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef Democritus. het volgende:
Net nog was er een topic van een ouder die klaagde over de beharing op zijn/haar dochters tieten.
Link: Dochter met haar op haar borsten
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef Democritus. het volgende:
Net nog was er een topic van een ouder die klaagde over de beharing op zijn/haar dochters tieten.
wat toevalligquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:48 schreef Democritus. het volgende:
You little pervertquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:47 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
hehe daarom wil ik ook later een dochter
Stel je niet zo aan joh .quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:50 schreef sexygirl14 het volgende:
Zieke mensen in dit topic. Terechte klacht hoor Meloena.
Laat me raden, jij bent 15 jaar oud, hebt een bb, en loopt op uggs?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:50 schreef sexygirl14 het volgende:
Zieke mensen in dit topic. Terechte klacht hoor Meloena.
Dit, preuts gezeik dus van een pubertje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:50 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan joh .
Alsof je vader je nog nooit naakt heeft gezien
Dan ga jij maar even met je lul voor je moeder zwaaien.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:51 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Dit, preuts gezeik dus van een pubertje.
Slotje.
Hij heeft je sappige liefdesgrot toch niet gezien? Tetten is iets anders dan een lul.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dan ga jij maar even met je lul voor je moeder zwaaien.
Jij kwam zeker ook al roepend de baarmoeder uit ploppen?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:52 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dan ga jij maar even met je lul voor je moeder zwaaien.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij kwam zeker ook al roepend de baarmoeder uit ploppen?
"Niet kijken, ik heb geen kleren aan"
nee bedekte mijn tieten met mn arm uit reflectie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Jij kwam zeker ook al roepend de baarmoeder uit ploppen?
"Niet kijken, ik heb geen kleren aan"
Gevoel van opwinding?quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mijn moeder boeit me dat niks bij die ziet me zo vaak.. maar mijn vader heb ik daar een ander gevoel bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |