Niet als je het team om Janssen laat draaien zoals bij Twente gebeurde. Wel als Janssen ineens in een bestaand systeem moet gaan ballen.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef Rodawa het volgende:
Het is wachten op een mooie wedstrijdanalyse van die kale.
Ben ff zn naam kwijt.
Ja, mister hindsight in het kwadraatquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:13 schreef Rodawa het volgende:
Het is wachten op een mooie wedstrijdanalyse van die kale.
Dan is het toch een miskoopquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Niet als je het team om Janssen laat draaien zoals bij Twente gebeurde. Wel als Janssen ineens in een bestaand systeem moet gaan ballen.
Twente ook gast.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die staan boven Ajax
Niet zeuren jonge, dit seizoen hebben ze echt al veel over PSV en andere clubs gepraat.. in de eerste weken was het bijna studio psv.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die staan boven Ajax
Nou..neequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niet zeuren jonge, dit seizoen hebben ze echt al veel over PSV en andere clubs gepraat.. in de eerste weken was het bijna studio psv.
Dat ging dan vooral over de gemeentesteun zeker?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niet zeuren jonge, dit seizoen hebben ze echt al veel over PSV en andere clubs gepraat.. in de eerste weken was het bijna studio psv.
Veel over Rutten, slappe spel van PSV, transfers etc.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat ging dan vooral over de gemeentesteun zeker?
Eensquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:21 schreef Geo3kant het volgende:
Heb je Lens gezien de laatste weken? Die is ook een partij slecht.
-Slechtquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:21 schreef Geo3kant het volgende:
Heb je Lens gezien de laatste weken? Die is ook een partij slecht.
BPL?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef Doublepain het volgende:
hopelijk laten ze samenvattingen zien van de bpl.. Aangezien ze och meelezen
Maar het programma was dan ook extreem voordelig.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
Feyenoord doet het nog altijd boven verwachting, ja het was wel erg vandaag maar je moet gewoon positief zijn over de laatste weken.
Hey sjek, sterf lekker in je blubberbuik en neem die smerige limburger en die kale lonsdale gast met je meequote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:26 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Hey sjek, sterf lekker in je blubberbuik en neem die smerige limburger en die kale lonsdale gast met je mee
Dan nog, had je verwacht dat ze zoveel zouden winnen? Aangezien ze 2 of meer belangrijke spelers kwijt geraakt zijn?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:26 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Maar het programma was dan ook extreem voordelig.
Hoe de fluit komt het dat Feyenoord vorige week AZ bijna om kreeg en vandaag tegen ADO niets in te brengen had?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:26 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Maar het programma was dan ook extreem voordelig.
De bal is rondquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe de fluit komt het dat Feyenoord vorige week AZ bijna om kreeg en vandaag tegen ADO niets in te brengen had?
Gastquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ja, we gaan het wéér over ajax hebben
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:32 schreef Doublepain het volgende:
oe ajax, tafel gaat gelijk aan een kant een paar cm o,hoog
Hahahahahahahahaquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:32 schreef Doublepain het volgende:
oe ajax, tafel gaat gelijk aan een kant een paar cm o,hoog
Heb het dan over RKC ofzo, ploeg die het goed doet. Steek een paar veren in de reet van NEC. Maar het gaat zo ontzettend vaak over ajax...quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gastalsof die wedstrijd van PSV leuk is om te bespreken, alleen ff Labyad credits geven en Lens bashen zodat Rutten misschien overtuigd raakt.
Twente weggetikt is ook niet waarquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:34 schreef Gramulanion het volgende:
Vorige week nog Twente weggetikt en nu is het niveau Jol.
Jawel. Je had de live-wedstrijd moeten zien ipv de samenvatting.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twente weggetikt is ook niet waar
Ik keek live. De eerste helft was voor Ajax. De tweede helft voor Twente.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel. Je had de live-wedstrijd moeten zien ipv de samenvatting.
Twente was een kwartier beter.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik keek live. De eerste helft was voor Ajax. De tweede helft voor Twente.
Beter kijken voortaan. Misschien de stats eens opzoeken. Ajax was wel degelijke de betere partij, over 90 min. gezien, geen enkele twijfel over ook.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik keek live. De eerste helft was voor Ajax. De tweede helft voor Twente.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:36 schreef vincerusso het volgende:
Drank de Boer met een leuk verhaaltje
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:36 schreef vincerusso het volgende:
Drank de Boer met een leuk verhaaltje
Van die acties waarbij je als fan van de tegenstander ook gaat staan klappenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:38 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Perfect was hij.. mooi stukje voetbal.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:39 schreef Geo3kant het volgende:
Ze zeiden AZ en PSVen terug naar Ajax.
maar zeggen ze niks over, tenzij barca zo'n goal maaktquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zo goed als perfect inderdaad.
Jack van Gelder gaat in deze aflevering nog eens zeggen: "heren, zegt u het maar"quote:
Ja, genoeg. Dankje.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jack van Gelder gaat in deze aflevering nog eens zeggen: "heren, zegt u het maar"
Jan Mulder gaat nog overdreven tegen iemand in
en die kale kerel gaat nog 1 minuut van een wedstrijd analyseren om zo het hele wedstrijdbeeld te laten zien.
Genoeg open deuren?
Zou wel briljant zijn als 'ie Sulejmani voor 16 miljoen verkoopt.quote:
Die goal van Janssen tegen PSV vorig jaar. Ik vond het uiteraard ronduit kut, maar had wel een WOW-momentquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
maar zeggen ze niks over, tenzij barca zo'n goal maakt
Hij zegt altijd zeg het maar jongens. Dus je faalt, net als de TT.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jack van Gelder gaat in deze aflevering nog eens zeggen: "heren, zegt u het maar"
Jan Mulder gaat nog overdreven tegen iemand in
en die kale kerel gaat nog 1 minuut van een wedstrijd analyseren om zo het hele wedstrijdbeeld te laten zien.
Genoeg open deuren?
Met Cruyff wordt het allemaal beterquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:41 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax blijft nog wel wat jaartjes aanrommelen en prutsenik dacht dat ze nu wel iets geleerd zouden hebben..
Jup, dat was een applausje waard.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die goal van Janssen tegen PSV vorig jaar. Ik vond het uiteraard ronduit kut, maar had wel een WOW-moment
Pff oke, je hebt me.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij zegt altijd zeg het maar jongens. Dus je faalt, net als de TT.
Jep.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:42 schreef Buitendam het volgende:
Die Koolwijk had PSV op achterstand móeten zetten. Wat kwamen ze goed weg.
Dacht dat jij PSV'er was?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:42 schreef Buitendam het volgende:
Die Koolwijk had PSV op achterstand móeten zetten. Wat kwamen ze goed weg.
Ging meer om het woordje 'ze'. Maar had ik het toch goedquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kan ik nog wel objectief naar voetbal kijken.
Je hebt gelijk, ik zie mijzelf als twaalfde man.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ging meer om het woordje 'ze'. Maar had ik het toch goed
Hahahahahaha fuck ik zie het al voor me. :Squote:Op zondag 2 oktober 2011 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Footjob van van het hek.
Argh, mental image.
Gelukkig hebben we WaterGiantquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:46 schreef Buitendam het volgende:
D'r komt echt geen zinnig woord uit die hockeymongool, zet daar nou eens iemand neer met een béétje verstand van zaken.
Rutten ofzoquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:46 schreef Buitendam het volgende:
D'r komt echt geen zinnig woord uit die hockeymongool, zet daar nou eens iemand neer met een béétje verstand van zaken.
Zo'n Jan van Halst is uitstekend voor de voetbal-leken, zo'n 70% van de EL-kijkers dus.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:48 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig komt het bijna niet meer voor dankzij onze uitzendingen
Ga jij er anders zitten.. je lijkt mijn vrouw wel, denkt ook dat ze alles weetquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n Jan van Halst is uitstekend voor de voetbal-leken, zo'n 70% van de EL-kijkers dus.
Maar toch niet als je een hoogwaardig (HAHAHA) voetbalprogramma wilt maken.
Is SV genomineerd voor de televizier?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:49 schreef Buitendam het volgende:
Dan gaat VI door als het schlemiele broertje van SV, maar dat vaste panel met Van Buuren en Boskamp neem ik serieuzer dan dit clowneske kwartet.
Nee, maar het enige wat hij doet is open deuren intrappen en uitleggen waar het fout of goed gaat. Dat kan iedere kale mongool. Nog nooit heb ik hem kunnen betrappen op een diepgaande analyse met een verhelderende uitleg.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ga jij er anders zitten.. je lijkt mijn vrouw wel, denkt ook dat ze alles weet
kan je niet lezen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is SV genomineerd voor de televizier?
Echt, hoe kan je het in je hoofd halen om zoiets te zeggen op televisiequote:
Balloteli ookquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:51 schreef alors het volgende:
Tevez, als hij niet kon voetballen lag ie al lang in de goot met zijn instelling
Balloteli is een held.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:52 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Balloteli ookdat was een crimineel geweest.
hij heeft toch zeker gelijk?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt, hoe kan je het in je hoofd halen om zoiets te zeggen op televisie![]()
Nou, wat heeft hij het zwaar zeg. De stad is zo klein en het regent altijdquote:
Dat wel al is volgens mij Tevez nog een tikkeltje dommerquote:
Inclusief Strootman interviewtje.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welnee, beide goals zijn getoond.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:55 schreef Caland het volgende:
SMSje Ooijer:
Tazzz zemmel. Kom niet stoer doen.
"zometeen uitgebreid psv en az"quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welnee, beide goals zijn getoond.
Tevez komt wel in een trainingshemdjequote:Op zondag 2 oktober 2011 22:54 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat wel al is volgens mij Tevez nog een tikkeltje dommer
die hebben toch niet bij ajax gespeeldquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hebben de heren V.d. Kerkhof dat nooit gedaan
En de Boertjes dan ?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV kennen ze niet in de randstadquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:57 schreef Geo3kant het volgende:
50 minutes of my life i never get back.
En toch ga je volgende week weer kijken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:57 schreef Geo3kant het volgende:
50 minutes of my life i never get back.
Tuurlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En toch ga je volgende week weer kijken.
Ekte Fok!ker he.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Whats new?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:57 schreef Buitendam het volgende:
Geen zinnig woord gemeld in de hele uitzending niet.
Samenvatting: gaat niet goed met Ajax, wel met AZ. En er spelen nog 16 andere ploegen die het bespreken niet waard zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:57 schreef Buitendam het volgende:
Ik bespeur daar een tautologie.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:57 schreef Buitendam het volgende:
Had hij niet kunnen toegeven dat hij heimwee had?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, wat heeft hij het zwaar zeg. De stad is zo klein en het regent altijd
Maar wel 3 ton per week vangen.
PSV won, niet gezien?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:57 schreef Stevenzenl het volgende:
Geen woord over PSV? Ajax werd wel kapotgemaakt
Wijnaldum had gvd nog 0-3 moeten maken, had ik nog wat meer verdiend.. die suffert mist echt teveel kansenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die goal van Matavz was lekker hoor
Nee, ik was toen niet thuis, heb wel Tottenham-Arsenal gezien.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij wel op je prachtige sopcast streampje?
En Waterreus vindt het goed als je op z'n reet gaat staan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Samenvatting: gaat niet goed met Ajax, wel met AZ. En er spelen nog 16 andere ploegen die het bespreken niet waard zijn.
Ooja, Tevez heeft rare dingen gezegd.
En Ooijer heeft het nummer van Sjek. Even een zelfbevlekking momentje, voor de meester van de zelfbevlekking.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:03 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
En Waterreus vindt het goed als je op z'n reet gaat staan.
Inderdaad, de hautaine bralbak.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat hoofd van die hockey gozer wekt echt agressie bij me op
't is bijna een soort 'compulsive disorder', SV kijken is het symptoom van een ziekte.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De kans dat Beatrix bij Spuiten & Slikken aan tafel schuift, is groter...quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:28 schreef Piebe het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht, (serieus waar) dat J.D. te gast was bij SV.
Toch niet bij Jack op schoot?quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:28 schreef Piebe het volgende:
[..]
Hij zit om 22.25 wel bij RTL4.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:28 schreef Piebe het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De kans dat Beatrix bij Spuiten & Slikken aan tafel schuift, is groter...
Wat is daar dan te zien ?quote:
Traitor..quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:10 schreef Caland het volgende:
Riep het na de WK-finale al, Robben nooit meer oproepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |