Op dit moment niet...quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ga me neit vertellen dat je niet twee andere namen weet Sands...
Dat had ik al gedaan.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:10 schreef picodealion het volgende:
Sam wil je even je lapo in het vorige deel aanpassen met een linkje hierheen? Ik zal de topics even koppelen, maar dat werkt nog niet voor deze.
Top, dan kan je nu het puntje scoren voordat het geheugen van Sands weer begint te werkenquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:15 schreef picodealion het volgende:
Oh sorry, dat had ik niet gezien. Ik heb de topics inmiddels in de reeks gezet.
Die wist ik maar ik kon niet op d'r naam komen. Verder heb ik die films nooit gezien dus geen ideequote:
Herkennen of de naam weten is een groot verschilquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
De man in de telefooncel herkennen jullie toch wel...
Denk aan een stripfiguur.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:39 schreef Sands het volgende:
[..]
Herkennen of de naam weten is een groot verschil
Zeker.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:41 schreef picodealion het volgende:
Indiana Jones and the Temple of the Crystal Skull?
Ja, hier: Raarste credits / rolomschrijvingen bij filmsquote:Op maandag 3 oktober 2011 00:38 schreef Baszh het volgende:
oja! Heb ik idd op fok gezien tijdje geleden
dragon+1quote:
Zeker wel, weet alleen deze film niet (zeker). Dus wacht nog even voor dat ik los ga met tien titels.quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:04 schreef hornage het volgende:
Kom op mensen, jullie herkennen haar toch wel?
2 bad 4 Patch, maar ik had nog geen naam gezien en dat was ook onderdeel van de vraag....quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:14 schreef Hulkio het volgende:
Christina Ricci
Black Snake Moan
Monster
Adams Family
Adams Family Values
Sleepy Hollow
quote:
Tja kan dit eigenlijk niet helemaal goed rekenen zo, je bent wel een eind op weg. Je hebt wel de goede film voor je in elk geval.quote:
Tja, typefoutje doe ik nooit moeilijk over, maar dit is naar mijn mening niet goed zo. Zeker omdat er twee delen van deze film zijn.quote:
logische, maar het is nog steeds in de zelfde buitenwijk, nummer 13quote:
Eindelijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nou goed dan verlos ik je wel van je vraag
Banlieu 13: Ultimatum
Ik zei dan ook dat ik Hulkio zou verlossen, niet de restquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:10 schreef RanTheMan het volgende:
met zo'n vraag had ik liever niet dat je ons verloste
quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:21 schreef Hulkio het volgende:
Paranoiac? Vast een Hammer film in elk geval.
Kijk, dat was toch allemaal niet zo moeilijk jongensquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:46 schreef dekatophetspek het volgende:
Roger Corman
the fall of the house of usher...
Edgar Allen Poe
quote:
Nog 2 te gaan....quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
frankenstein unbound![]()
masque of the red death![]()
the raven![]()
premature burial![]()
the terror![]()
battle beyond the stars![]()
the pit and the pendulum![]()
the black cat![]()
death race 2000![]()
Maar daar zullen wel wat films staan die Corman alleen geproduceerd heeft.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Little Shop of Horrors was ook van hem?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
the cask of nogiets?
the facts in the case of valdemar?
Als je die uit 1963 bedoelt dan is ie goedquote:
Wist niet eens dat daar een remake van in de maak is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:27 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als je die uit 1963 bedoelt dan is ie goed
Als je die uit 2012 bedoelt dan is ie niet goed
The Raven was al genoemdquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:27 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als je die uit 1963 bedoelt dan is ie goed
Als je die uit 2012 bedoelt dan is ie niet goed
X is goedquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is X ook van hem? Dacht dat iemand anders was
Oh ja, gewoon X iddquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Denk dat je aan "X - the Unknown" zat te denken, dat is idd geen Corman film...quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eigenlijk is deze film ook ouder, maar pas in november hier in de bioscopen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:43 schreef RanTheMan het volgende:
ik d8 dat seeking justice zn nieuwse was met nicolas cage, die staat tenminste in mn queue
Heel erg close, maar dat is die tv-serie van een tijd terugquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:52 schreef DragonFodder het volgende:
Die met Katie Holmes? Are you afraid of the dark?
De titel is geen vraag.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:00 schreef DragonFodder het volgende:
Geen idee hoe die anders zou moeten weten
quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:03 schreef DragonFodder het volgende:
There's no question if you are afraid ofthe dark.
Zo dan?
Asap+1quote:
quote:
Hey je hebt een nieuw user iconquote:
En dan doet hij het uiteindelijk nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:36 schreef Dopekoe het volgende:
Director Clint Eastwood originally intended to give the role of Butch to Denzel Washington.
Geweldige film hequote:Op maandag 3 oktober 2011 15:43 schreef RanTheMan het volgende:
laat dit nu op 3 na mijn favo kevin Costner film zijnik zeg dan ook perfect world!
Nope op 1 staan Tin Cup en Waterworldquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:46 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Geweldige film he
Ben wel beniewd welke films er nog voor komen
Gokje op Dances with Wolves, Prince of thieves en Untouchables ?
Russell Crowequote:Op maandag 3 oktober 2011 15:59 schreef RanTheMan het volgende:
Doe mij maar 5 acteurs die Robin Hood hebben gespeeld:
Dat klopt ook, maar dat was nadat hij gepromoveerd was, vroeg was hij een simpele robin:quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:06 schreef DragonFodder het volgende:
Huh? Die ken ik alleen als king richard
quote:
quote:
dat zou best es kunnen, daarin speelt toch ook bruce willis?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:43 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat zou best es kunnen, daarin speelt toch ook bruce willis?
quote:
Die tweede is die gozert van That 70's Show en Dead Poets Society toch? Heb zijn naam laatst 2x opgezocht maar hij was heel gek dus ik ben 'm alweer vergeten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:01 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze heren haal ik wel eens door elkaar, en dat komt door een link die ze met ons kikkerlandje delen. Hun namen en de link graag.
Robocop denk ik dan, want daar speelt Red in, zoals de vraag vorige week luidde, maar zat ironside daar ook in?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:13 schreef Gillingham het volgende:
Michael Ironside, die weer wat wegheeft van Nicholson.
Beiden in een Verhoeven gespeeld?
Kurtwood Smith was het idd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:09 schreef RanTheMan het volgende:
die tweede gast is kurt smith meende ik mij te herinneren van vorige week
Goed gegoktquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:04 schreef picodealion het volgende:
Het lijkt me veilig om een nieuwe vraag te stellen en DF later het punt uit te laten delen. Ik gok op de Verhoeven link.
Gil +1quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:13 schreef Gillingham het volgende:
Michael Ironside, die weer wat wegheeft van Nicholson.
Beiden in een Verhoeven gespeeld?
Ronja inderdaadquote:
Per ongeluk 2 filmtitels door elkaar gehaald.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:02 schreef wyccie het volgende:
Hmmm, ik zie helemaal die filmhoes met wie was het ook al weer... Amanda Peet of Miranda Richardson zo voor me. Met het haar omhoog uitgelegd.
Bedoel je dan Blow?
correct! Je komt ze nogal eens tegen in Hotels in de VS.quote:
uit een recensie van welke film?quote:Rechercheurstaat voor een raadsel, wanneer er geen einde komt aan een reeks moorden - en dat terwijl de seriemoordenaar al vergast is.
quote:
Nope.quote:
Is die recentelijk nog gevraagd dan?quote:
kloptquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:34 schreef dyonvbaal het volgende:
eerste screen is volgens mij van een verlaten legerbasis, waar alleen nog proefpoppen staan en waar ook nuclieare tests gehouden worden? (althans dat idee krijg ik erbij. volgens mij heb ik het gezien, maar kom niet op een titel)
Moet lukken johquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:35 schreef wyccie het volgende:
Ah, dan is het Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull. Maar 10 namen?
Zie, dat zijn er al 6quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Steven Spielberg
George Lucas
Harrison Ford
Shia LaBeouf
Cate Blanchett
Ray Winstone
Nee, alhoewel zijn foto wel langskomtquote:
Blijkbaar niet.quote:
Ook wel best, niemand kent Jim Broadbent?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:07 schreef DragonFodder het volgende:
John williamsvoor de muziek?
En speelt john rhys-davies nog. Een cameo?
welke film?quote:On Casanova Frankenstein's release papers (which are stamped "CURED"), one entry reveals that the patient is "unpredictable in bed."
Wat doet fok trouwens raar hier..quote:According to the DVD commentary, the scene where The Spleen (Paul Reubens) accidentally ignites a blast of flatulence standing by a barrel with a fire in it was a happy accident. Apparently, a crew member had tossed a plastic lighter in the barrel. It happened to explode (a small explosion, but an explosion none the less) while filming Reubens. The reactions that followed were created after the fact, capitalizing on the moment caught on film.
ik vond het een verrassend leuke parodie op het superhelden genre.quote:
natuurlijkquote:
Mystery manquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:49 schreef RanTheMan het volgende:
Nou Vooruit:
Doe mij maar 13 films met Ben Stiller:
het was Madagascar: Escape 2 Africaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:53 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Mystery man
Night at the museum
Night at the museum 2
Meet the parents
Meet the fokkers
Little Fokkers
Madagascar
Madagascar 2jammer jongen maar zo heet de film niet
Dodgeball
Tropic Thunder
There's something about mary
Starsky & Hutch
Zoolander
InTrePidIvity +1quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
A Night At The Museum
A Night At The Museum 2
Zoolander
Tropic Thunder
Mystery Men
Along Came PollyEn dat is 13
The Heartbreak Kid
Dodgeball
Meet The Parents
Meet The Fockers
There's Something About Mary
Kijk nog even goed naar de post boven mequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:58 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
InTrePidIvity +1
Tussenstand oktober 2011:
10 DragonFodder
6 SamuelofSEK
4 Baszh
3 Sands
3 Gillingham
2 Robby87
2 Wyccie
2 picodealion
2 RanTheMan
2 Dopekoe
2 hornage
1 InTrePidIvity
1 dyonvbaal
1 Hulkio
1 dekatophetspek
1 Asap
1 Tem
1 victorinox
hoezo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:59 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Kijk nog even goed naar de post boven me
Je mag van mij wel wat coulanter zijn met die titels voor tweede delen hoor. Gebeurt vaak genoeg dat er bij opsomvragen 'LotR 1 t/m 3' of 'Star Wars 1 t/m 6' wordt opgenoemd, die films staan gewoon zo bekend. Net als in dit geval Night at the Museum en Madagascar...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:01 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hoezo?
ow the heartbreakkid maakt 13 idd, want night at the museum 2 is ook niet goed, dat moet zijn Night at the Museum: Battle of the Smithsonian
vragensteller beslist tochquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je mag van mij wel wat coulanter zijn met die titels voor tweede delen hoor. Gebeurt vaak genoeg dat er bij opsomvragen 'LotR 1 t/m 3' of 'Star Wars 1 t/m 6' wordt opgenoemd, die films staan gewoon zo bekend. Net als in dit geval Night at the Museum en Madagascar...
This will be remembered!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
vragensteller beslist tochMaar ik lees er vaker gezeur over, dus wees blij met je punt, sorry dopekoe
Nouja, oke dan maar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
vragensteller beslist tochMaar ik lees er vaker gezeur over, dus wees blij met je punt, sorry dopekoe
Dat lijkt wel Chernobyl ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Nouja, oke dan maar.
Titel + vijf namen.
[ afbeelding ]
Goed puntquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zien alle Russische steden er niet zo uit?
Asap +1quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:23 schreef Asap het volgende:
Shia Laboeuf
Michael Bay
Patrick Dempsey
John Torturro
Tyrese Gibson
en geen Megan Fox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |