quote:
Nog 2 te gaan....quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
frankenstein unbound![]()
masque of the red death![]()
the raven![]()
premature burial![]()
the terror![]()
battle beyond the stars![]()
the pit and the pendulum![]()
the black cat![]()
death race 2000![]()
Maar daar zullen wel wat films staan die Corman alleen geproduceerd heeft.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Little Shop of Horrors was ook van hem?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
the cask of nogiets?
the facts in the case of valdemar?
Als je die uit 1963 bedoelt dan is ie goedquote:
Wist niet eens dat daar een remake van in de maak is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:27 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als je die uit 1963 bedoelt dan is ie goed
Als je die uit 2012 bedoelt dan is ie niet goed
The Raven was al genoemdquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:27 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als je die uit 1963 bedoelt dan is ie goed
Als je die uit 2012 bedoelt dan is ie niet goed
X is goedquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is X ook van hem? Dacht dat iemand anders was
Oh ja, gewoon X iddquote:Op maandag 3 oktober 2011 13:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Denk dat je aan "X - the Unknown" zat te denken, dat is idd geen Corman film...quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:55 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eigenlijk is deze film ook ouder, maar pas in november hier in de bioscopen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:43 schreef RanTheMan het volgende:
ik d8 dat seeking justice zn nieuwse was met nicolas cage, die staat tenminste in mn queue
Heel erg close, maar dat is die tv-serie van een tijd terugquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:52 schreef DragonFodder het volgende:
Die met Katie Holmes? Are you afraid of the dark?
De titel is geen vraag.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:00 schreef DragonFodder het volgende:
Geen idee hoe die anders zou moeten weten
quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:03 schreef DragonFodder het volgende:
There's no question if you are afraid ofthe dark.
Zo dan?
Asap+1quote:
quote:
Hey je hebt een nieuw user iconquote:
En dan doet hij het uiteindelijk nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:36 schreef Dopekoe het volgende:
Director Clint Eastwood originally intended to give the role of Butch to Denzel Washington.
Geweldige film hequote:Op maandag 3 oktober 2011 15:43 schreef RanTheMan het volgende:
laat dit nu op 3 na mijn favo kevin Costner film zijnik zeg dan ook perfect world!
Nope op 1 staan Tin Cup en Waterworldquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:46 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Geweldige film he
Ben wel beniewd welke films er nog voor komen
Gokje op Dances with Wolves, Prince of thieves en Untouchables ?
Russell Crowequote:Op maandag 3 oktober 2011 15:59 schreef RanTheMan het volgende:
Doe mij maar 5 acteurs die Robin Hood hebben gespeeld:
Dat klopt ook, maar dat was nadat hij gepromoveerd was, vroeg was hij een simpele robin:quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:06 schreef DragonFodder het volgende:
Huh? Die ken ik alleen als king richard
quote:
quote:
dat zou best es kunnen, daarin speelt toch ook bruce willis?quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:43 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat zou best es kunnen, daarin speelt toch ook bruce willis?
quote:
Die tweede is die gozert van That 70's Show en Dead Poets Society toch? Heb zijn naam laatst 2x opgezocht maar hij was heel gek dus ik ben 'm alweer vergeten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:01 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze heren haal ik wel eens door elkaar, en dat komt door een link die ze met ons kikkerlandje delen. Hun namen en de link graag.
Robocop denk ik dan, want daar speelt Red in, zoals de vraag vorige week luidde, maar zat ironside daar ook in?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:13 schreef Gillingham het volgende:
Michael Ironside, die weer wat wegheeft van Nicholson.
Beiden in een Verhoeven gespeeld?
Kurtwood Smith was het idd.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:09 schreef RanTheMan het volgende:
die tweede gast is kurt smith meende ik mij te herinneren van vorige week
Goed gegoktquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:04 schreef picodealion het volgende:
Het lijkt me veilig om een nieuwe vraag te stellen en DF later het punt uit te laten delen. Ik gok op de Verhoeven link.
Gil +1quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:13 schreef Gillingham het volgende:
Michael Ironside, die weer wat wegheeft van Nicholson.
Beiden in een Verhoeven gespeeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |