zijn mensen die het doenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef darkshadow16 het volgende:
Vet, dus voortaan op de trekker naar school.
dat is al jaren niet meer zo, dankij dolerquote:
Uh jawel ik had post 301quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat is al jaren niet meer zo, dankij doler
Toen ik nog op school zat had je ook een paar van die Type's trekker parkeren op het grasveld voor de schoolquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zijn mensen die het doen
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Toen ik nog op school zat had je ook een paar van die Type's trekker parkeren op het grasveld voor de school
ja, dat is kewl bro, maar de laatste is niet automatisch meer topicopener, dankzij doler omdat hij graag in alle top 10 lijstjes wil staanquote:
fap jijj op haar ofzoquote:
Beter dan elke keer 3 minuten wachten tot er een topic aangemaakt wordt.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ja, dat is kewl bro, maar de laatste is niet automatisch meer topicopener, dankzij doler omdat hij graag in alle top 10 lijstjes wil staan
Lolquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef donald_dick het volgende:
ik ben net door een surinamer in me bek gespuugt.
*stilte*
dat gevoel snap ik
Ik had hem binnen 10 seconden geopend hoorquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter dan elke keer 3 minuten wachten tot er een topic aangemaakt wordt.
nog gehuildquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
Grenzeloos Verliefd afgelopen, hier verder
Waar ging het over!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:30 schreef Karina het volgende:
Grenzeloos Verliefd afgelopen, hier verder
verhongerde buitenlander zelfsquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:30 schreef donald_dick het volgende:
reden van hard rijden:
ik ben in me bek gespuugt door een surinamer
cq. verhongerde buitenlander.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:30 schreef donald_dick het volgende:
reden van hard rijden:
ik ben in me bek gespuugt door een surinamer
9 meter zit er tussen en het witte is 3 meter dacht ikquote:
die zou je juist in de bek moeten spugen!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
verhongerde buitenlander zelfs
Hehe een neger uit de bush bush dus!quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoals altijd: domme doos die in Afrika wil gaan wonen met haar arme Masai.
wat hebben vrouwen met zielige negertjesquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoals altijd: domme doos die in Afrika wil gaan wonen met haar arme Masai.
In dit geval ECHT uit de bush bush, maar zij wilde daar niet wonen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:31 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Hehe een neger uit de bush bush dus!
met dank aan MissU voor de photo :pquote:
schreeuw naar beneden dat je moeder een broodje voor je maaktquote:
glutendieetquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
schreeuw naar beneden dat je moeder een broodje voor je maakt
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:32 schreef darkshadow16 het volgende:
Hmm alvast eens de Tor browser opstarten.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef WcPot het volgende:
De tsjernobyl camping werd vorige week geroepen door een mede fokker
dat je glutenvrije macaroni wilquote:
is al dichtquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef WcPot het volgende:
De tsjernobyl camping werd vorige week geroepen door een mede fokker
Hoiquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef Albertoooo het volgende:
PARDON PARDON, ik was even beneden... maaarrrrrrr ben er weer
met schaduwsterren leken het er wel 10 !quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:34 schreef TheKC het volgende:
5 sterren in Turkije is 2 sterren in Nederland
quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:34 schreef TheKC het volgende:
5 sterren in Turkije is 2 sterren in Nederland
quote:Gemeente Zundert zet sluiting camping Fort Oranje door
Het College van Burgemeester en Wethouders heeft vandaag, dinsdag 30 augustus 2011, besloten de procedure tot sluiting van camping Fort Oranje alsnog door te zetten.
Half juli was het traject tot sluiting voorlopig tot 15 oktober 2011 (drie maanden) stilgelegd om de eigenaar van de camping alsnog de mogelijkheid te geven de brandveiligheid op de camping in orde te maken.
De eigenaar heeft weliswaar op 10 augustus jongstleden een plan van aanpak ingediend, maar dit plan is op meerdere belangrijke punten duidelijk onvoldoende. Burgemeester en wethouders van de gemeente Zundert hebben er geen vertrouwen meer in dat voor 15 oktober 2011 de brandveiligheid op de camping aan de vergunningseisen zal voldoen.
Daarom wordt met ingang van vandaag de procedure tot sluiting alsnog voortgezet.
In een persoonlijk gesprek is dit eerder vandaag medegedeeld aan de eigenaar van de camping, de heer C. Engel.
Sinds de eerste controles in 2009 heeft de gemeente de eigenaar van de camping diverse keren gewaarschuwd en aangegeven hoe er wél aan de wettelijke voorschriften voldaan kan worden.
Sluiting van de camping is voor wat de gemeente Zundert betreft het enige dat nu nog rest.
Wat betekent dit voor u?
De gemeente vindt dat de veiligheid van al haar inwoners op de eerste plaats komt. De campingeigenaar moet nu met onmiddellijke ingang in opdracht van de gemeente de camping sluiten, omdat hij in overtreding is.
Doet hij dit niet zelf, dan wordt Fort Oranje door de gemeente gesloten.
De daadwerkelijke sluiting van de camping zal medio oktober 2011 zijn.
Het terrein wordt met een ketting afgesloten.
Gaat u daarna toch het terrein op, dan overtreedt u de wet.
Pas op het moment dat er alsnog aan alle vergunningseisen is voldaan, zal de camping weer open gaan.
Tot de afsluiting blijft de camping nog open en kunt u nog naar uw caravan of huisje toe.
De extra inzet van de brandweer blijft ook in de komende weken van toepassing.
Vervolg van de procedure
Nu de gemeente besloten heeft de procedure tot sluiting van camping Fort Oranje alsnog door te zetten, kunnen belanghebbenden bezwaar maken tegen dit besluit.
Zij kunnen hiervoor een brief sturen naar: College van Burgemeester en Wethouders, Postbus 10.001, 4880 GA Zundert.
Zij hebben hiervoor zes weken de gelegenheid.
Het bezwaar wordt na afloop van de termijn behandeld door de bezwaarschriftencommissie.
Gelijktijdig met of kort na het indienen van een bezwaarschrift kunnen belanghebbenden naar de rechter gaan voor een 'voorlopige voorziening'. Dit betekent dat de belanghebbende uitstel vraagt aan de rechter voor de uitvoer van een bepaalde maatregel, in dit geval de sluiting van de camping. Zij kunnen voor het aanvragen van
een voorlopige voorziening een brief sturen naar: Rechtbank Breda, Sector Bestuursrecht, Postbus 90110, 4800 RA Breda. De rechter neemt hierover een beslissing. Voor het in behandeling nemen van een verzoek tot
voorlopige voorziening worden kosten (griffierechten) berekend.
Wat gaat sluiting straks voor u betekenen?
Als er door de rechtbank geen uitstel wordt verleend zal de camping medio oktober 2011 worden gesloten.
U kunt dan niet meer op de camping overnachten of vakantie vieren. Uw caravan en alle spullen daarin blijven natuurlijk wel gewoon uw eigendom.
Daarom zal de gemeente er regelmatig voor zorgen dat de camping
tijdelijk open gaat zodat u bijvoorbeeld spullen kunt ophalen of onderhoud aan uw caravan kunt doen.
Via nieuwsbrieven, aanplakborden bij de camping en de gemeentelijke website www.zundert.nl houden wij u op de hoogte.
Heeft u vragen?
Heeft u naar aanleiding van deze nieuwsbrief nog vragen? Bel dan naar ons speciale telefoonnummer 0402894468.
Dit nummer is ook buiten kantoortijden bereikbaar. Ook op onze gemeentelijke website www.zundert.nl kunt u informatie vinden over de sluiting van camping Fort Oranje.
Dit zijn de hyvesvriendjesquote:
En dan heb je een veel leukere reis.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:37 schreef donald_dick het volgende:
voor 4000 euro ga ik een maand op vakantie in het verro oosten. 3,5 week japan koste mij met zijn 2en maar 3000
mij wat meerquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:37 schreef donald_dick het volgende:
voor 4000 euro ga ik een maand op vakantie in het verro oosten. 3,5 week japan koste mij met zijn 2en maar 3000
+1quote:
Liever TC dan Corendon of Neckermann.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:40 schreef betyar het volgende:
Thomas cook, ga gewoon op een fatsoenlijke vakantie met Djoser.
Gogo is nog zo'n ramp.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef themole het volgende:
[..]
Liever TC dan Corendon of Neckermann.
Vakansieeee vakansieeeeequote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef themole het volgende:
[..]
allemaal 1 pot nat manquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef themole het volgende:
[..]
Ha, van die mensen die voor een knaak op de eerste rij willen zitten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:41 schreef themole het volgende:
[..]
quote:
Lichaamssappenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:42 schreef WcPot het volgende:
Witte vlekken rob weet wat het is laat mij raden hahaa
quote:
quote:De gebruikers hebben in totaal 16 berichten geplaatst
We hebben 2 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is Stegeworst
Doler die het hele forum onder spamt!quote:
http://www.campingfortoranje.nl/quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoek alvast de site van die camping en het gastenboek er bij
Die fotoquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:46 schreef themole het volgende:
http://www.campingfortoranje.nl/gezelligheid.html
Inderdaad, ze hadden bewust voor dat hotel gekozenen door een zogenaamde overboeking eisen een verblijf bij dat andere hotel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:45 schreef Maraca het volgende:
Omg.. wat een aanstellers net. Die willen gewoon misbruik maken van de situatie
Ja, ook de manier hoe hij op de wc zat. Kon het nog verder naar voren?quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:47 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hadden bewust voor dat hotel gekozenen door een zogenaamde overboeking eisen een verblijf bij dat andere hotel.
En dan nog zo lang zit je daar niet dan maar even een paar minuten krap zittenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, ook de manier hoe hij op de wc zat. Kon het nog verder naar voren?
Inderdaad, gewoon zeuren om niks.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan nog zo lang zit je daar niet dan maar even een paar minuten krap zitten
Jammer dat Alberto zich hiervoor laat gebruikenquote:Op zondag 2 oktober 2011 21:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dan nog zo lang zit je daar niet dan maar even een paar minuten krap zitten
buttfuck!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |