abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 2 oktober 2011 @ 21:28:20 #51
9859 crew  Karina
Woman
pi_102627705
Oh we gaan over naar "Ik vertrek". Bedrijfje beginnen in een vreemd land.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_102627710
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef Blossom86 het volgende:

[..]

kan ik ook niet tegen, zo'n slappe spaghettisliert.
:D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:28:46 #53
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_102627739
Leuk plan, maar wie gaat het doen? De baas of de zieke?
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_102627750
quote:
99s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
Oh we gaan over naar "Ik vertrek".
_O-
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef dawg het volgende:

[..]

straks valt de rest van zijn tanden er nog uit. :')
Dit topic maakt de avond toch nog goed _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO zondag 2 oktober 2011 @ 21:28:56 #55
22592 crew  Ole
pi_102627755
Ze wil een gezinnetje starten
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:29:04 #56
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_102627770
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verstond het niet, wat wilt ze daar beginnen?
Lodge...een typische "avontuurtje" van Europeanen die een bedrijfje in afrika willen opzetten :')
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:29:11 #57
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_102627775
quote:
99s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
Oh we gaan over naar "Ik vertrek". Bedrijfje beginnen in een vreemd land.
En keihard genaaid worden. :D
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_102627778
Een Lodge
pi_102627780
Ja jongens wat wil ze daar nou starten? Ik verstond het niet :@
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_102627796
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef Montelly het volgende:

[..]

Lodge...een typische "avontuurtje" van Europeanen die een bedrijfje in afrika willen opzetten :')
Dank O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_102627811
nijlpaard :)
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:29:38 #62
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_102627812
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dank O+
:*
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  Moderator zondag 2 oktober 2011 @ 21:29:42 #63
9859 crew  Karina
Woman
pi_102627825
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Ja jongens wat wil ze daar nou starten? Ik verstond het niet :@
Iets met huisjes verhuren dacht ik.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_102627838
Angelique & Dickson | Kenia
Waar zal ik beginnen? Er is zoveel gebeurd het afgelopen halve jaar. Het was zo geweldig om Dickson weer te zien. Ik had echt het gevoel dat ik heel de wereld aan kon en dat er niks in de weg kon staan. Vanaf de dag dat ik vertrok, had ik zulke goede moed en was hemeltje te rijk en we waren niet van plan om terug naar Nederland te gaan. Ik had zo een goed gevoel dat het ons ging lukken. In mijn achterhoofd had ik ook de gedachte om aan mijn familie en vrienden te laten zien dat het ons wel zou lukken ondanks alle minder positieve verhalen die ik van een aantal mensen te horen had gekregen. Want ja, je gaat wel naar Afrika en dat is geen Nederland en het is allemaal zo onzeker…

Al die onzekerheden had ik allemaal weg gewuifd en dacht, maar dat gaat ons niet gebeuren, bij ons gaat het gewoon wel lukken!
Toen ik stond te wachten op mijn koffer, zag ik Dickson al staan en kon niet meer wachten om hem eindelijk in me armen te sluiten. Het was zo zo zo geweldig en kei gaaf om hem te zien en vast te houden. Eindelijk, onze toekomst kon beginnen!! Het zien van mijn schoonouders was geweldig en ik voelde me erg welkom, ik werd helemaal omgetoverd tot een Masaï vrouw, wat erg grappig en leuk was. Waar we eerst hadden gewoond, is er bijna tot geen werkgelegenheid en moeilijk om geld in het laatje te brengen, dus hadden we samen al besloten om naar de kust te vertrekken. Al wilden we eigenlijk niet daar weg, maar wel met het idee om in de toekomst terug te gaan.

Eenmaal aangekomen aan de kust zijn we van de regen in de drup gevallen. Op zoek naar een flat, die niet te duur is. Die hadden we wel vrij snel gevonden en ik moet zeggen, het was ook een leuke flat. Het enige en grootste nadeel was dat er om de hoek een bar/ discotheek zat en elke dag een dj kwam die me meerdere nachten wakker heeft gehouden, terwijl Dickson er zo door heen kon slapen. Bij het werk zoeken, hadden we allebei het zelfde idee om samen iets te beginnen, maar wat was niet duidelijk. Al vrij snel kwamen we erachter dat alle winkeltjes bezet waren en dat de enige manier, om iets voor onszelf te beginnen, was om dan iemand er uit te kopen.

In het begin gingen we samen kijken wat we wilden gaan doen en onderhandelden we samen over de prijs. Wij zijn er heel snel achter gekomen dat de prijzen zo hoog waren als ik erbij was dat het idee om iemand uit te kopen ons bijna onmogelijk werd gemaakt. Samen besloten we dat Dickson alleen op pad ging zonder mij en kijken wat er dan wordt aangeboden, maar de roddel gaat daar ook snel… een Masaï en een blanke vrouw, die zijn zo herkend. Met andere woorden, jij gaat met een blanke vrouw dus de prijzen zijn haast niet gaan zakken. Dickson zag alles nog positief in en die bleef ook proberen en ik zag en voelde alles onder mijn voeten verdwijnen. Ik zag alles zo somber en negatief in, precies het tegenovergestelde hoe ik me voelde toen ik uit Nederland vertrok.

Ik was Dickson zo aan het pushen en wilde alles op mijn, maar dan ook mijn manier doen, want ik wilde zo graag aan iedereen laten zien dat het ons wel zou gaan lukken, dat ik kon laten zien, we wonen goed, we hebben werk, niemand hoeft zich zorgen te maken. Daardoor liep de spanning tussen ons zo hoog op dat we op een moment zulke ruzie hadden, dat we bijna uit elkaar waren gegaan. Gelukkig hebben we alles goed uitgepraat en ondanks alles zijn we alleen maar dichter naar elkaar toe gegroeid.

Liefs Angelique & Dickson
Harry?......Harry?!
What?!
It's an inanimate fucking object.
You're an inanimate fucking object!!!
pi_102627841
My térzan :') :') :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_102627884
Topicswitch *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:31:27 #67
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_102627972
Nou er staat niets in dat stukje dat we niet al gezien hebben!
pi_102627997
nou dat verhaal is gewoon een samenvatting van de aflevering...
  zondag 2 oktober 2011 @ 21:31:54 #69
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_102628011
topic switch ---->> Red mijn Vakantie *O*
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_102628131
Pfffff, gezellig daar. Ik heb d'r amper zien lachen. Viel me ook op dat normaal al die leuke meiden worden uitgezwaaid door vrienden/vriendinnen, niets van gezien vandaag. Volgensmij is ze idd beschadigd geraakt vroeger, dit was een mooie vlucht en ze klampt zich stevig aan hem en het land vast. Maar een wasbeer ziet nog dat dit uiteindelijk niet gaat werken, of ben ik te negatief?
pi_102628968
quote:
7s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef Hippos het volgende:
Pfffff, gezellig daar. Ik heb d'r amper zien lachen. Viel me ook op dat normaal al die leuke meiden worden uitgezwaaid door vrienden/vriendinnen, niets van gezien vandaag. Volgensmij is ze idd beschadigd geraakt vroeger, dit was een mooie vlucht en ze klampt zich stevig aan hem en het land vast. Maar een wasbeer ziet nog dat dit uiteindelijk niet gaat werken, of ben ik te negatief?
Nee hoor scooby, ik denk hetzelfde. Ik zet in voor maximaal 1 jaar :Y Maar dan denk ik dat hij haar moet dumpen. En ik denk dat hij niet wilt, omdat hij nu iig een betere toekomst heeft met een ijverig vrouwtje. Wel een zeikerd, maar toch :+
Dus misschien houden ze het nog lang vol :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_102631130
Hoe noemen ze dat ook alweer...een verstandshuwelijk :P
pi_102636957
quote:
7s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef Hippos het volgende:
Pfffff, gezellig daar. Ik heb d'r amper zien lachen. Viel me ook op dat normaal al die leuke meiden worden uitgezwaaid door vrienden/vriendinnen, niets van gezien vandaag. Volgensmij is ze idd beschadigd geraakt vroeger, dit was een mooie vlucht en ze klampt zich stevig aan hem en het land vast. Maar een wasbeer ziet nog dat dit uiteindelijk niet gaat werken, of ben ik te negatief?
Dat idee had ik ook al, en ik denk ook niet dat dit lang gaat duren.

Ze is ook vreselijk stom bezig geweest, aan de hand van de aflevering heb ik nergens kunnen opmaken dat ze van te voren wat research heeft gedaan naar de manier van leven in dat gebied (ze is er dan wel op vakantie geweest, maar vakanties staan los van werken & wonen). Erg dom om zoiets pas te gaan ontdekken als je gearriveerd bent.
BlaBlaBla
pi_102638103
quote:
7s.gif Op zondag 2 oktober 2011 21:33 schreef Hippos het volgende:
Pfffff, gezellig daar. Ik heb d'r amper zien lachen. Viel me ook op dat normaal al die leuke meiden worden uitgezwaaid door vrienden/vriendinnen, niets van gezien vandaag. Volgensmij is ze idd beschadigd geraakt vroeger, dit was een mooie vlucht en ze klampt zich stevig aan hem en het land vast. Maar een wasbeer ziet nog dat dit uiteindelijk niet gaat werken, of ben ik te negatief?
Ik kan het me ook niet voorstellen. Ik had ook steeds het gevoel dat ze heel onvoorbereid is vertrokken naar Kenia. Ach ja, liefde maakt blind. En toch heb ik gelezen dat ze nu beiden werk hebben gevonden en dat het toch nog steeds dik aan is.
pi_102642722
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 00:53 schreef miep63 het volgende:

[..]

Ik kan het me ook niet voorstellen. Ik had ook steeds het gevoel dat ze heel onvoorbereid is vertrokken naar Kenia. Ach ja, liefde maakt blind. En toch heb ik gelezen dat ze nu beiden werk hebben gevonden en dat het toch nog steeds dik aan is.
Nee dat wilde ze graag laten zien.
Ik was Dickson zo aan het pushen en wilde alles op mijn, maar dan ook mijn manier doen, want ik wilde zo graag aan iedereen laten zien dat het ons wel zou gaan lukken, dat ik kon laten zien, we wonen goed, we hebben werk, niemand hoeft zich zorgen te maken.

Er staat nergens dat ze ook werk hebben
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')