Allicht, maar het moet ook niet te duur zijn, het enige wat mij boeit is dat de motor het nog doet en er geen structurele schade is. De rest kan ik zelf opknappenquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen is een contole mbt de draaiuren wel op z'n plaats.
Je weet toch wel dat het geen roeiboot is?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:59 schreef m.k het volgende:
[..]
Allicht, maar het moet ook niet te duur zijn, het enige wat mij boeit is dat de motor het nog doet en er geen structurele schade is. De rest kan ik zelf opknappen
Wut!? Ik geef je zelfs de "eer"quote:
Ja daar ben ik mij van bewust. maar wat kan er fout aan gaan dan?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat het geen roeiboot is?
Geen idee.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:01 schreef Sloggi het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Vronsky? Heeft hij het naar zijn zin bij de Legionnaires?
Mwa een boot waar de originele eigenaar maar 300 uur mee heeft gevaren!?quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:01 schreef m.k het volgende:
[..]
Ja daar ben ik mij van bewust. maar wat kan er fout aan gaan dan?
Is toevallig jarig vandaagquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:01 schreef Sloggi het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Vronsky? Heeft hij het naar zijn zin bij de Legionnaires?
Allicht dat het niet meer de originele motor is, maar opzich doet een Deutz het altijd wel. En anders knap ik hem nog meer op.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mwa een boot waar de originele eigenaar maar 300 uur mee heeft gevaren!?
Koop een boot en werk je dood...quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:07 schreef m.k het volgende:
Zit er echt over na te denken om te gaan sparen voor een boot
En ik lig al heerlijk fris en fruitig in bedquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Zit nu heerlijk op het balkon met een HJ aan de tafel met kaarsje erbij
quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:24 schreef Thaboel het volgende:
Denk dat mk het ietsjes makelijker heeft om werk en boot te combineren
Auto stuk?quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:48 schreef Erasmo het volgende:
Tas aan het pakken, morgen met de trein richting werk
Balen, maar ach de trein is ook grappig.quote:Op zondag 2 oktober 2011 23:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Was dit weekend aan het sleutelen maar ik ben niet op tijd klaar.
Niet als je half Nederland door moet tijdens de maandagochtendspitsquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:58 schreef m.k het volgende:
[..]
Balen, maar ach de trein is ook grappig.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |