Tegen de tijd dat het echt te ver gaat, gewoon de kwast eroverquote:
Juist op zaterdag, zodat je zondag met een glimmende auto richting kerk gaatquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, net terug van de wasstraat, auto ziet er weer piekfijn uit![]()
Gestofzuigd van binnen, interieur in de cockpit spray gedaan, ruiten van binnen gepoetst etc etc......
Hoe kleinburgerlijk, de auto wassen op zondag
In de bible-belt ja, gelukkig woon ik daar niet!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:39 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Juist op zaterdag, zodat je zondag met een glimmende auto richting kerk gaat
Ik ga nu niet binnen zittenquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:11 schreef samthegreat5 het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0042235/ is op TV nu..
Nee, iddquote:
Klinkt erg lekker.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, idd
Straks broertje en moeke van Lotusss hier voor de bbq.
Heb net de saté gemarineerd en de aardappelsalade gemaakt.
Verder:
Hamburgers
Kippeboutjes
Lamsworstjes
Speklapjes
Kipnuggets
en knijnevoer voor Lotusss
Ohhh ja, en HJ!!!!
hallotjesquote:
Dat begrijp ik niet, de brug is tussen 2001 en 2004 opnieuw gerestaureerd door Turken, die hebben alle brokstukken uit de rivier gehaald en genummerd waarna ze de hele brug weer in elkaar hebben gezet?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:13 schreef Cobra4 het volgende:
De brug in Mostar vanochtend gezien. Compleet opgeknapt. Wat een verschil na de beschieting.
Yep, maar ik heb die brug nooit meer gezien na de renovatie. Vanochtend had ik die kans.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:21 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet, de brug is tussen 2001 en 2004 opnieuw gerestaureerd door Turken, die hebben alle brokstukken uit de rivier gehaald en genummerd waarna ze de hele brug weer in elkaar hebben gezet?
Ik heb ergens op tv een jaar of 8 geleden een documentaire gezien over de herbouw van de brug, heel interessant, ze moesten toen Turken halen die nog bekend waren met deze manier van bouwen. Het blijft natuurlijk wel jammer dat je weet dat he niet meer volledig origineel was.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, maar ik heb die brug nooit meer gezien na de renovatie. Vanochtend had ik die kans.
Wat een flut tvp.quote:
Ik heb die brug helaas nooit in de originele staat gezien.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:40 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb ergens op tv een jaar of 8 geleden een documentaire gezien over de herbouw van de brug, heel interessant, ze moesten toen Turken halen die nog bekend waren met deze manier van bouwen. Het blijft natuurlijk wel jammer dat je weet dat he niet meer volledig origineel was.
Ik heb zelf nooit de brug gezien, toen wij er waren was die brug al weg.
TOF!quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:55 schreef m.k het volgende:
http://watersport.marktpl(...)04717-legerboot.htmlikke willu!
Alleen is een contole mbt de draaiuren wel op z'n plaats.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:55 schreef m.k het volgende:
http://watersport.marktpl(...)04717-legerboot.htmlikke willu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |