Heb je een plaat voor je kop of heb je nog niet door dat carnaval maar 3 dagen duurt en verder wij NORMALE mensen open met elkaar proberen te communiceren?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:52 schreef Northside het volgende:
[..]
Beide symbolen van 'slechte' dingen. Waarom de een verbieden en de ander niet?
Dennis Bergkamp, wat mij betreft de beste voetballer aller tijden. Zijn techniek en touch zijn van een dusdanige klasse en verfijndheid dat ik je nog steeds oprechte genezing toewens. Ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee moslimmannen zijn per definitie onschuldig als ze een misdaad plegen tegen een vrouw. Die is minderwaardig in hun cultuur.
niet door mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik dacht de vrouwen juist worden gedwongen en derhalve niet extremistisch zijn. Ze willen het immers niet zelf, en zijn stiekem ook fel gekant tegen de boerka.
Dat is althans wat mij telkens wordt voorgehouden in dit topic.
Inhoud BSB, probeer het eens. Ik weet dat je het kunt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dennis Bergkamp, wat mij betreft de beste voetballer aller tijden. Zijn techniek en touch zijn van een dusdanige klasse en verfijndheid dat ik je nog steeds oprechte genezing toewens. Ja.²
1 + 1 = vulkaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:35 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Inhoud BSB, probeer het eens. Ik weet dat je het kunt.
Physician, heal thyself.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
1 + 1 = appel
Laten we hierover eens fatsoenlijk, redelijk, oprecht en serieus over in discours gaan.
Snap je.²
En dat is nou exact mijn punt stoffig hondje. Nu komen we ergens. Alleen snappen wij het wel, nu de rest nog.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:42 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Physician, heal thyself.
Om te beginnen.
Ah ja... wel eens in Staphorst ofzo geweest?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
Heb je een plaat voor je kop of heb je nog niet door dat carnaval maar 3 dagen duurt en verder wij NORMALE mensen open met elkaar proberen te communiceren?
helemaal mee eens. We zijn hier in Nederland en niet in een of ander moslimland waar het zo goed wonen is voor al die vrouwen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:59 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Weet je, ik heb helemaal niets tegen boerka's, hoofddoekjes, geile moslimmannetjes die uit jaloeze vrouwen met zuur verminken, zweepslagen geven, stenigen enz, Maar dan wil ik dat niet in westerse landen, daar pogen we gewoon open met elkaar om te gaan van gezicht tot gezicht, geven mannen en vrouwen elkaar gewoon een hand, hebben wettelijk mannen en vrouwen evenveel rechten.
Dat ik al die afschuwlijke dingen die ze met vrouwen uithalen afkeur in islamitische heilstaten moge duidelijk wezen.
hebben ze daar een boerka om ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:45 schreef Northside het volgende:
[..]
Ah ja... wel eens in Staphorst ofzo geweest?
Besides the point. Zij schijnt te denken dat het geloof hier onder ons 'moderne Nederlanders' geen rol meer speelt. Dat is niet zo.quote:
Tuurlijk, iedereen is vrij om te geloven waarin ze willen. Nog wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Besides the point. Zij schijnt te denken dat het geloof hier onder ons 'moderne Nederlanders' geen rol meer speelt. Dat is niet zo.
Ja, heel vaak zelfs.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:45 schreef Northside het volgende:
[..]
Ah ja... wel eens in Staphorst ofzo geweest?
Ik heb nog nooit in Staphorst wie dan ook met kleding over het hoofd zien lopen, heb daar zelfs diverse keren als organist in kerken gespeeld terwijl ik niet eens gelovig ben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Besides the point. Zij schijnt te denken dat het geloof hier onder ons 'moderne Nederlanders' geen rol meer speelt. Dat is niet zo.
iemand die in onzichtbare boze geesten gelooft zegt wat over domheid...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oprecht genezing nogmaals. Ik voel me te ver verheven boven deze domheid om een rationeel discours hierover te voeren. Voor zover dat überhaupt mogelijk is.
Random woord: vochtophoping²
Ik heb vannacht over Wilders gedroomd, dus mijn dag kan niet meer stuk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
iemand die in onzichtbare boze geesten gelooft zegt wat over domheid...
open een eigen topic daarover en ga hier ontopic. Of mag je soms niet over boerka's discussieren van jou ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb vannacht over Wilders gedroomd, dus mijn dag kan niet meer stuk.²
Dat geloof ook onder autochtone Nederlanders een rol speelt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wat voor een punt wil je eigenlijk maken?
Die boze geesten wel ontopic?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
open een eigen topic daarover en ga hier ontopic. Of mag je soms niet over boerka's discussieren van jou ?
Wat ben jij voor een vreemd figuur? Dat zegt hij toch helemaal niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:22 schreef macca728 het volgende:
[..]
Of mag je soms niet over boerka's discussieren van jou ?
En dat heeft met boerka te maken omdat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:24 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat geloof ook onder autochtone Nederlanders een rol speelt.
Omdat de boerka een uiting is van hun geloof. Ik heb in ieder geval nog steeds geen bronnen gezien die het tegendeel bewijzen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
En dat heeft met boerka te maken omdat?
En wat hebben anderen met HUN geloof te maken? Hebben de boekadraagsters ineens rechten om verhuld als de eerste de beste vermomde straatrover over de openbare weg te schuifelen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Omdat de boerka een uiting is van hun geloof. Ik heb in ieder geval nog steeds geen bronnen gezien die het tegendeel bewijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |