Ook niet icm met een bejaarde hond waarvan je de drollen met een poepzakje van straat moet scheppen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:00 schreef Leandra het volgende:
Een draagdoek in combinatie met boodschappen van de onderste schappen vind ik persoonlijk niet echt ideaal...
Joh, hoe vaak heb je iets van de onderste plank nodig?quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:19 schreef IslaBonita het volgende:
Hmm...ik heb geen hond, dat scheelt.![]()
Maar idd, over die onderste schappen niet nagedacht..
quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:02 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ook niet icm met een bejaarde hond waarvan je de drollen met een poepzakje van straat moet scheppen.
*Graai.
Dat ja. Lente vindt het nu een leuk spelletje om zich eens achterover te gooien en zo op d'r kop in de doek te hangen. En ze komt vaak op het idee op het moment dat ik buk om een drol van straat te schrapen. Ze heeft er al wel eens met dr haar ingehangen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:30 schreef WupWup het volgende:
[..]
Met groot kind voorop is moeten bukken niet praktisch, maar daar had ik zelf pas veeeeeel later last van. Met 10 maanden ofzo? En vanaf 5 maanden droeg ik d'r ook op mijn rug. Het is net wat je wilt, maar heb je een kinderwagen echt nodig? Nee, als je het mij vraagt niet.
Goh, wij hebben een tweedehands Quinny gekocht, maar ik dacht in kinderwagens ligt ook een "echt" matrasje.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:14 schreef Aventura het volgende:
Hier een kinderwagen die veel gebruikt wordt. Toen hij pasgeboren was, sliep hij erin naast ons bed. En we gaan regelmatig de hei op, dat zie ik met een buggy niet voor me. Een voordeel vind ik verder dat anderen dan ook met hem kunnen wandelen. Ik heb ook een draagzak, maar dat zie ik de oma's en opa's, tantes of wie dan ook met hem een wandeling maakt, niet gebruiken. En mijn man past hem nietMet een wagen heb je je kind ook mooi even geparkeerd als je bijvoorbeeld op het terras zit of op het consultatiebureau bent. Even je handen vrij.
Dat is met de meeste kinderwagens. Hier een Mutsy transporter en ook die heeft een dun matrasje.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Goh, wij hebben een tweedehands Quinny gekocht, maar ik dacht in kinderwagens ligt ook een "echt" matrasje.
Maar het is alleen een stuk schuimrubber en niet al te dik.
Ligt dit aan de Quinny? of is dit bij alle kinderwagens zo?
En kan je dan toch je kindje daar in laten slapen?
Bedankt voor de tip! Maar een Maxicosie krijgen we van mijn broer. Die heeft m ook niet meer nodig. Blijkt dat ze ook nog wat draagdoeken hebben die ze zonder succes hebben gebruikt, dus die kan ik fijn uitproberen. Het werd me vandaag allemaal ff teveel, kennen jullie dat? Mijn vent is keihard aan het werk om van zijn bedrijf een succes te maken, hij werkt dus ook s'avonds en in de weekenden. Dus ik ben alles aan het regelen (naast mijn eigen werk, ook het huishouden, kinderopvang, administratie) en babyspul aan het uitzoeken en aanschaffen en dat ook nog voor zo min mogelijk geld-en dan is er zoveel keus en zoveel onzin (verkooppraatjes) over wat je wel en niet nodig hebt....kwam allemaal ff op me af en toen zat ik lekker hormonaal te janken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:01 schreef tweeoogje het volgende:
Psssst Isla, in Vraag&Aanbod heeft Cooki net een maxi cosi gratis af te halen geplaatst.. In Limburg op te halen..
Ik ben via lijstjes en nog wat dingen deze uiteindelijk tegengekomen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik was aan het zoeken, maar kon niet meer bedenken hoe de titel ook alweer was! Thanks BE!
Of oudere broers of zussen. Nu kan ik de kleine even wegleggen zonder dat er andere handjes steeds aan hem zitten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
Een box heb ik nooit zo gesnapt eigenlijk. Behalve als je huisdieren hebt, dan kan ik me het nut ervan nog enigszins voorstellen.
Waar legde jij je kind dan neer om te spelen? Op de grond? Dat kan best koud zijn 's winters vind ik en als je even moet plassen o.i.d. is het ook best handig om je kind in een afgebakend stukje te hebben liggen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
Een box heb ik nooit zo gesnapt eigenlijk. Behalve als je huisdieren hebt, dan kan ik me het nut ervan nog enigszins voorstellen.
Kleed op de grond, klaar. En als ik even ging plassen, koffie zetten oid liet ik ze vaak gewoon liggen hoor. En anders sjouwde ik ze mee. Ook geen probleemquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Waar legde jij je kind dan neer om te spelen? Op de grond? Dat kan best koud zijn 's winters vind ik en als je even moet plassen o.i.d. is het ook best handig om je kind in een afgebakend stukje te hebben liggen.
Hier komt ook een dik kleed op de grond en dat moet maar voldoen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Kleed op de grond, klaar. En als ik even ging plassen, koffie zetten oid liet ik ze vaak gewoon liggen hoor. En anders sjouwde ik ze mee. Ook geen probleem
Ik moest even heel hard lachen. De tegenstrijdigheid in dit berichtjequote:Op maandag 3 oktober 2011 13:01 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hier komt ook een dik kleed op de grond en dat moet maar voldoen.
Wij hebben gewoon geen plaats voor een boxDaarbij in heel veel landen kennen ze geloof ik geeneens het bestaan van een box dus het zal bij ons wel zonder lukken.
Hier ook geen "extra" kinderen en geen huisdieren.
Verder heb ik dingen zoals een badje, tummytub + standaard van marktplaats gehaald. Bedje eveneens. Laken + dekbedovertrekset ook. (ff goed wassen en ik heb er geen problemen mee)
Verder een beetje speelgoed (wel nieuw) en kleertjes maat 50/56 en 62. Maar ook niet overdadig veel.
2 flesjes (waarvan 1 nog in zo'n gratis babypakket)
Aankleedkussen en hoezen heb ik wel nieuw gekocht, dat is meer een gevoel denk ik.
Kinderwagen heb ik tweedehands van marktplaats.
Ik denk maar zo hij blijft hier heel zijn levendus ik heb nog genoeg tijd om vanalles te kopen, zoveel ik wil en/of zoveel ik kan
Hahaha je ziet ik gebruik mijn argumenten alleen wanneer ik ze nodig heb.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik moest even heel hard lachen. De tegenstrijdigheid in dit berichtje
Zo van: in veel landen kennen ze niet het bestaan van box. Denk je dat die landen wel van zoiets als een tummytub met standaard gebruik maken?
Je moet uiteraard ook nog een badje... als je de lijsten mag gelovenquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:09 schreef bitterend het volgende:
Asy haha handigmaar is de buikemmer (lol) niet ipv een badje?? moet ik ook een badje nu kopen ?
Ik had ze allebeiquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:09 schreef bitterend het volgende:
Asy haha handigmaar is de buikemmer (lol) niet ipv een badje?? moet ik ook een badje nu kopen ?
Hej ik heb er ook 1 voor 5 euroquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:05 schreef bitterend het volgende:
![]()
![]()
Mafketeltje!
We hebben een tummytub uit MP voor 5 euro's...een standaard lijkt me wel handig hiervoor of niet? ik zag ze bij de HEMA. Zou het passen?
Hier blijft die ook goed staan op de standaard van het badje wat ik daarna kocht.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:07 schreef Asyniur het volgende:
TJ
bitterend, ik zette de tummytub gewoon in het babybadje (dat op standaard stond)
Misschien was het eerste kindje wat een "testcase" was voor de tummytub een beetje een "vetje".quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:07 schreef Sjeen het volgende:
eigenlijk best een raar woord... tummytub - buikemmer
Precies! Als je toch met de auto boodschappen gaat doen, zou ik echt m'n kind niet uit de mc halen en in de doek doen. Gewoon mc uit de auto halen en op het wagentje zetten! Superhandig!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:47 schreef flugeltje het volgende:
Ik zette de maxicosi altijd gewoon dwars op de winkelwagen, dan blijft ie hangen en kun je je boodschappen er gewoon onder kwijt...
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:18 schreef bitterend het volgende:
Als mama en papa komen neem ik ze naar babypark........daar heb ik een paarse badje gezien met standaard![]()
inclusief thermometer!
maar ik dacht ik heb al een baarmoederemmer heb geen bad nodig...wel dus![]()
![]()
quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:39 schreef Kyara het volgende:
ik ben op zoek naar een witte. Maar dat is niet zo moeilijk
Ohwww kwijllllllllquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:45 schreef bitterend het volgende:
Kijk dit daaaaaaan
http://www.bebe-jou.nl/collectie/dessin/10/Ziggy-Zebra.html
![]()
![]()
Die heb ik nog niet!!!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:49 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohwww kwijllllllll![]()
![]()
echt mooiiiii
ik heb alleen de knuffel Zebra
En ik heb volgens mij nooit wattenstaafjes en watten gebruikt voor Isa... Arm verwaarloosd kindquote:Oogjes, oortjes, neusje: watten en wattenstaafjes zijn onmisbaar en belangrijk voor hygiëne. De combibox is bedoeld voor het veilig en hygiënisch opbergen van watjes en oortips voor uw kindje. Met een speciaal vakje zijn de oortips eenvoudig te scheiden van de watjes. De combibox wordt standaard geleverd met watjes en oortips.
Wij introduceren vanaf april 2010 de combibox incl. gratis neuspompje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |