Gangbang?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:41 schreef Darkestrah het volgende:
Volgend jaar 2 knappe vrouwen en 14 mannen. Dan gaan er dingen gebeuren.
Do, jij hier?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:42 schreef rene90 het volgende:
Kijk die Nicolai gaan voor een krabje, hij verbrand waarschijnlijk meer calorieën dan dat dat beestje oplevert.
ben blij dat hij eindelijk eens van zijn poep is opgestaanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:42 schreef rene90 het volgende:
Kijk die Nicolai gaan voor een krabje, hij verbrand waarschijnlijk meer calorieën dan dat dat beestje oplevert.
Onzin, je graaft een gat legt er een emmertje in, legt 4 stokken neer als een X.. krabben kunnen maar heel beperkt zien, lopen dan tussen de stokken door en vallen in de emmer. Door het plastic emmertje / de gladde wand kunnen ze er niet uit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:42 schreef rene90 het volgende:
Zou der nog steeds doenquote:
"Kost te veel energie"quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Onzin, je graaft een gat legt er een emmertje in, legt 4 stokken neer als een X.. krabben kunnen maar heel beperkt zien, lopen dan tussen de stokken door en vallen in de emmer. Door het plastic emmertje / de gladde wand kunnen ze er niet uit.
Is simpel en effectief, kost weinig energie.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:43 schreef Tim86 het volgende:
"What goes around comes around"
"And comes back"
Zij mag zo door naar de samensmeltingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb echt groots respect voor Tanja gekregen.
Klopt, echt wel robinson waardig, samen met Nicolaiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat is een betere manier, ik bedoel dat die manier die Nicolai doet niet echt op schiet. Vorig jaar hebben ze het inderdaad met balken gedaan, alleen lieten ze nooit de uitkomst ervan zien, ook weer zo lekker gemonteerdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Onzin, je graaft een gat legt er een emmertje in, legt 4 stokken neer als een X.. krabben kunnen maar heel beperkt zien, lopen dan tussen de stokken door en vallen in de emmer. Door het plastic emmertje / de gladde wand kunnen ze er niet uit.
Is simpel en effectief, kost weinig energie.
Yep hoop ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zij mag zo door naar de samensmelting
Eens. Zul je zien dat Deborah de samensmelting haalt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zij mag zo door naar de samensmelting
Ja hè, ik ook. De rest is gewoon allemaal vertrokken. Hoewel ik toch terug denk aan Sipke Jan, bij hem leek het wel in scene gezet en slecht geacteerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
Vind dat degene die nog in de grot zitten moeten zeggen ga jij maar, zij heeft er wel meeste ''recht'' op eigenlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eens. Zul je zien dat Deborah de samensmelting haalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |