Ja dat denk ik wel, 1 van hun kreeg een vrijstelling naar de samensmelting.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:53 schreef Deceit het volgende:
Is vanavond nou de samensmelting of moet Tanja tegen Debra () en nog 1 iemand battlen voor een plek om in de race voor Robinson te blijven?
Zo snel al?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:53 schreef Deceit het volgende:
Is vanavond nou de samensmelting of moet Tanja tegen Debra () en nog 1 iemand battlen voor een plek om in de race voor Robinson te blijven?
Nee toch? Volgens mij duurt dat nog 3 afleveringen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:53 schreef Deceit het volgende:
Ja dat was inderdaad een beetje raar en dom, misschien verwachtte hij een dubbel complotquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:32 schreef Geo3kant het volgende:
Die Kobe had toch zelf nog 1 of 2 munten in gezet? Terwijl ze een plan hadden.
Was het dat uiteindelijk niet dan? Hebben de Nederlanders ook niet iets bedacht?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:33 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja dat was inderdaad een beetje raar en dom, misschien verwachtte hij een dubbel complot
Nou nee denk het eigenlijk niet, is ook niet zo expliciet in de uitzending geweestquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Was het dat uiteindelijk niet dan? Hebben de Nederlanders ook niet iets bedacht?
Dan nog, hij wist dat er 3 niet op hem zouden stemmen.. kans dat hij eruit zou gaan was vrij klein, om dan 2 (dacht ik) munten te gebruiken is dom.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Was het dat uiteindelijk niet dan? Hebben de Nederlanders ook niet iets bedacht?
Jochem isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:34 schreef marcodej het volgende:
Jochem UytdehaageEerste man onder de 13 minuten
Dat met die boom was echt huilie huilie, en wel vaker dit soort momenten in de showquote:
Nee, was juist baas.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat met die boom was echt huilie huilie, en wel vaker dit soort momenten in de show
maar als sporter inderdaad respect
Mag ook wel een week of twee in die grot om te vermagerenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan echt Deborah niet uitstaan.
Die heeft denk ik aan 2 weken niet genoeg!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mag ook wel een week of twee in die grot om te vermageren
True, maar die lelijke kop van der blijft er gewoon op zitten..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mag ook wel een week of twee in die grot om te vermageren
Ik ook niet, en die Esther mag ook wel de grot inquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan echt Deborah niet uitstaan.
Inderdaad, 2 uitersten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
Do klagen tegen Nicolas dat er niets te doen is en ze zich verveeld.
Gangbang?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:41 schreef Darkestrah het volgende:
Volgend jaar 2 knappe vrouwen en 14 mannen. Dan gaan er dingen gebeuren.
Do, jij hier?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:42 schreef rene90 het volgende:
Kijk die Nicolai gaan voor een krabje, hij verbrand waarschijnlijk meer calorieën dan dat dat beestje oplevert.
ben blij dat hij eindelijk eens van zijn poep is opgestaanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:42 schreef rene90 het volgende:
Kijk die Nicolai gaan voor een krabje, hij verbrand waarschijnlijk meer calorieën dan dat dat beestje oplevert.
Onzin, je graaft een gat legt er een emmertje in, legt 4 stokken neer als een X.. krabben kunnen maar heel beperkt zien, lopen dan tussen de stokken door en vallen in de emmer. Door het plastic emmertje / de gladde wand kunnen ze er niet uit.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:42 schreef rene90 het volgende:
Zou der nog steeds doenquote:
"Kost te veel energie"quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Onzin, je graaft een gat legt er een emmertje in, legt 4 stokken neer als een X.. krabben kunnen maar heel beperkt zien, lopen dan tussen de stokken door en vallen in de emmer. Door het plastic emmertje / de gladde wand kunnen ze er niet uit.
Is simpel en effectief, kost weinig energie.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:43 schreef Tim86 het volgende:
"What goes around comes around"
"And comes back"
Zij mag zo door naar de samensmeltingquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb echt groots respect voor Tanja gekregen.
Klopt, echt wel robinson waardig, samen met Nicolaiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dat is een betere manier, ik bedoel dat die manier die Nicolai doet niet echt op schiet. Vorig jaar hebben ze het inderdaad met balken gedaan, alleen lieten ze nooit de uitkomst ervan zien, ook weer zo lekker gemonteerdquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:43 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Onzin, je graaft een gat legt er een emmertje in, legt 4 stokken neer als een X.. krabben kunnen maar heel beperkt zien, lopen dan tussen de stokken door en vallen in de emmer. Door het plastic emmertje / de gladde wand kunnen ze er niet uit.
Is simpel en effectief, kost weinig energie.
Yep hoop ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zij mag zo door naar de samensmelting
Eens. Zul je zien dat Deborah de samensmelting haalt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zij mag zo door naar de samensmelting
Ja hè, ik ook. De rest is gewoon allemaal vertrokken. Hoewel ik toch terug denk aan Sipke Jan, bij hem leek het wel in scene gezet en slecht geacteerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:45 schreef liesje1979 het volgende:
Vind dat degene die nog in de grot zitten moeten zeggen ga jij maar, zij heeft er wel meeste ''recht'' op eigenlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eens. Zul je zien dat Deborah de samensmelting haalt.
dat is zeker zo, maar zo steekt niet iedereen in elkaarquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Vind dat degene die nog in de grot zitten moeten zeggen ga jij maar, zij heeft er wel meeste ''recht'' op eigenlijk
Terwijl ik in het begin dacht dat ik haar maar een trutje zou gaan vinden.Van Sipke weet ik niet, ik had zelf het idee dat hij gevallen was zonder de cameraploeg en dat het daarna nog even een beetje geknipt en geplakt is om het verhaal compleet te krijgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:47 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Ja hè, ik ook. De rest is gewoon allemaal vertrokken. Hoewel ik toch terug denk aan Sipke Jan, bij hem leek het wel in scene gezet en slecht geacteerd.Maar toch, die Tanja vind ik stoer.
Ja dat vind ik ook, maar ik had niet het idee dat Deborah er net zo over denkt met haar: "dan moeten we straks dus tegen elkaar".quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:48 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Vind dat degene die nog in de grot zitten moeten zeggen ga jij maar, zij heeft er wel meeste ''recht'' op eigenlijk
Deborah is gewoon een niet zo appetijtelijke vrouw.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, maar ik had niet het idee dat Deborah er net zo over denkt met haar: "dan moeten we straks dus tegen elkaar".
Nee dat hoeven we niet te verwachtenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, maar ik had niet het idee dat Deborah er net zo over denkt met haar: "dan moeten we straks dus tegen elkaar".
Klopt. En van Sipke Jan leek alleen geacteerd. Het zal wel echt zijn. Of zoals jij zegt. Dat verklaart het rare geacteerde gevoel dat ik er half half bij had denk ik wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Terwijl ik in het begin dacht dat ik haar maar een trutje zou gaan vinden.Van Sipke weet ik niet, ik had zelf het idee dat hij gevallen was zonder de cameraploeg en dat het daarna nog even een beetje geknipt en geplakt is om het verhaal compleet te krijgen.
Tja, het is een spel, het zou ook niet netjes zijn om Nicolah er uit te stemmen gezien het werk wat hij doet, maar dat hoort bij het spelletje..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik had het wel geweten hoor als de camera's weg zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:58 schreef Geo3kant het volgende:
Gangbangen die Do, ze heeft toch niet de energie om tegen te stribbelen![]()
Oh wacht, 2 van de 3 zijn homo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |