Nou nee denk het eigenlijk niet, is ook niet zo expliciet in de uitzending geweestquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Was het dat uiteindelijk niet dan? Hebben de Nederlanders ook niet iets bedacht?
Dan nog, hij wist dat er 3 niet op hem zouden stemmen.. kans dat hij eruit zou gaan was vrij klein, om dan 2 (dacht ik) munten te gebruiken is dom.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Was het dat uiteindelijk niet dan? Hebben de Nederlanders ook niet iets bedacht?
Jochem isquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:34 schreef marcodej het volgende:
Jochem UytdehaageEerste man onder de 13 minuten
Dat met die boom was echt huilie huilie, en wel vaker dit soort momenten in de showquote:
Nee, was juist baas.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat met die boom was echt huilie huilie, en wel vaker dit soort momenten in de show
maar als sporter inderdaad respect
Mag ook wel een week of twee in die grot om te vermagerenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan echt Deborah niet uitstaan.
Die heeft denk ik aan 2 weken niet genoeg!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mag ook wel een week of twee in die grot om te vermageren
True, maar die lelijke kop van der blijft er gewoon op zitten..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Mag ook wel een week of twee in die grot om te vermageren
Ik ook niet, en die Esther mag ook wel de grot inquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan echt Deborah niet uitstaan.
Inderdaad, 2 uitersten.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:40 schreef liesje1979 het volgende:
Do klagen tegen Nicolas dat er niets te doen is en ze zich verveeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |