Hier zeiden ze ook dat subco's pas in latere instantie alleen de piekdiensten zouden doen. Nou ze rijden de gehele dag hiero.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef lbeew het volgende:
[..]
Bij ons rijden er nog geen subco's, alleen eigen vervoer. Maar hoorde zodra ze over gaan op autobedrijf dat ze al gelijk 2 sprinters tekort komen en dus ook subco's gaan inhuren... Waarom hebben we nu dan geen tekort aan kleppen...??
Ha, 400 kg is niks man. 1 rolcontainer voor een depot weegt dat al.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef lbeew het volgende:
[..]
Ach ja, zal wel beslissing van hogerop geweest zijn. Planners van autobedrijf weten ook wel dat die subco's op komen dagen met meubelbakken die maar 400-500 kg mogen laden.
Gevaar op de weg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef carboni het volgende:
[..]
Ha, 400 kg is niks man. 1 rolcontainer voor een depot weegt dat al.
Ik heb al eens geopperd dat de heren van hogerop eens een keertje komen meerijden. Maar dat zal nooit gebeuren want die "spreadsheets" zijn belangrijker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef lbeew het volgende:
[..]
Ach ja, zal wel beslissing van hogerop geweest zijn. Planners van autobedrijf weten ook wel dat die subco's op komen dagen met meubelbakken die maar 400-500 kg mogen laden.
Dat dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef carboni het volgende:
[..]
Die RC's zijn als ze vol zitten met zwaardere mailingen/zwaar HAH best zwaar, maar 400 kg?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:59 schreef carboni het volgende:
[..]
Toch geen "Baron Koeriers"?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:01 schreef carboni het volgende:
Overigens hebben ze net de laadklepsubco hier vervangen voor een andere laadklepsubco. Schijnt dat ze te onbeschoft tegen klanten deden, onzorgvuldig werk afleverden en te laat kwamen.
Als je uitgaat van 20-25kg per tas en makkelijk 15-20 tassen en een lege container van 70kg kom je daar wel aan jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:03 schreef TokenW het volgende:
[..]
Die RC's zijn als ze vol zitten met zwaardere mailingen/zwaar HAH best zwaar, maar 400 kg?
Kan goed, 1 tas met HAH weegt al 20kg. En je weet zelf wel hoe hoog ze die kunnen opstapelen in een RC.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:03 schreef TokenW het volgende:
[..]
Die RC's zijn als ze vol zitten met zwaardere mailingen/zwaar HAH best zwaar, maar 400 kg?
Nee, maar blijkbaar gebeurd het meerquote:
400kg is echt een zware, maar 200 zit je zo aan per container. Vooral de HAHcontainers. Container zelf weegt 75 kg (nieuwe zijn lichter).quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:03 schreef TokenW het volgende:
[..]
mja, volgens mij valt het gewicht van de HAH regelmatig mee hoor en is die 20 kg een uitzondering voor HAH. Een tas met post daarentegen kan dat gewicht wel makkelijk halen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kan goed, 1 tas met HAH weegt al 20kg. En je weet zelf wel hoe hoog ze die kunnen opstapelen in een RC.
leeg massa 2390quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:13 schreef carboni het volgende:
Hoeveel kilo kan er eigenlijk in de gemiddelde laadklepauto. Die oude oranje sprinters?
Vermoedde altijd al dat ik soms de wet overtrad, als die echt vol zat nam ik altijd wat meer afstand
Max 6 rolcontainers, 6 * 75 = 450 kg leeg. Kan er dus 550 kg mee. Houd niet overquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:18 schreef lbeew het volgende:
[..]
leeg massa 2390
dus incl diesel en chauffeur 2500 ongeveer, nog 1000 kg over om te laden.
Maar met rc veel handiger laden/lossen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:21 schreef carboni het volgende:
[..]
Max 6 rolcontainers, 6 * 75 = 450 kg leeg. Kan er dus 550 kg mee. Houd niet overKan je net zo goed je kangoo-tje gebruiken.
Denk ook niet dat je 6 rolcontainers in een kangoo krijgtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:22 schreef lbeew het volgende:
[..]
Maar met rc veel handiger laden/lossen.
Sure we can. Haha, geloof dat ze dan ook nog betalen voor dat depot.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:38 schreef pussywillow het volgende:
Het autobedrijf zet bij ons de tassen ook gewoon met rolcontainer en al in het depot, en dan mogen de postbezorgers het uitzoeken
Dat depot is bij ons trouwens een enorme flop. Iedereen (ik ook) komt gewoon naar het kantoor een paar straten verderop om daar de post te halen nog voordat het naar het depot wordt gebracht. Rijdt er uiteindelijk een autootje naar het depot met 3 wijken ofzoVandaag is het depot trouwens maar helemaal buiten gebruik genomen, want de sleutel is kwijt. Fail
Ach ja. Onze vestiging gaat begin volgend jaar al dicht, de teamcoaches zijn allang onder de pannen en de oude voltijdwerkers gaan met pensioen. Het boeit ook niemand meer echt iets wat er tot die tijd allemaal gebeurtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:05 schreef carboni het volgende:
[..]
Sure we can. Haha, geloof dat ze dan ook nog betalen voor dat depot.
Zojuist zag ik foto's verschijnen op internet van een aanrijding door Postnl, het bleek dat de remvloeistof op was....quote:
Lullig, maar als goed chauffeur check je zelf eens in de zoveel tijd of alle vloeistoffen goed gevuld zijn. Althans, ik doe dat. Net zoals met je eigen wagen je dat dus doet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:16 schreef Miepiekiekuut het volgende:
[..]
Zojuist zag ik foto's verschijnen op internet van een aanrijding door Postnl, het bleek dat de remvloeistof op was....![]()
Daar ga ik m'n nest niet voor uitkomen voor die 4/5 uur op de zaterdag.quote:
Ligt er natuurlijk aan hoe oud je bent en hoe lang je er al werkt. Bij 23 jaar of ouder verdien je ¤8,69 per uur, en de eerste zes jaar gaat dat nog elk jaar omhoog.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:02 schreef ErwinRommel het volgende:
Krijgen zaterdagpostbezorgers maar 6¤ ???????
Ik word echt geen zaterdagbezorger, hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:51 schreef Troeta het volgende:
Even voor de vaste zaterdagbestellers, er is namelijk eindelijk nieuws over wat er met ons gaat
gebeuren!
De CVL's komen in Den Bosch,Amsterdam,Utrecht,Rotterdam,Roosendaal,Bleiswijk,Assen, Deventer en Heerenveen.
Nah, met de fiets kom ik niet bij zo'n CVL, dus ik zou een zaterdagpostbezorger moeten worden met een uurloon van 6 nog wat?? Mogen ze dit echt zomaar doen??
En waarom krijg ik niet gewoon wat geld als ik ontslag neem?
Daarvoor moet je wel een rolcontainer vol met kleding besteld hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:16 schreef pussywillow het volgende:
Genoeg om een heel weeshuis aan te kleden
Ja is gewoon minimumloon, gebaseerd op leeftijd. Ik zit nu ook op de max, toch iets meer dan 6 euro iig jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:33 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe oud je bent en hoe lang je er al werkt. Bij 23 jaar of ouder verdien je ¤8,69 per uur, en de eerste zes jaar gaat dat nog elk jaar omhoog.
Mental image van een heel weeshuis met postnl/tnt kleding aan.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:16 schreef pussywillow het volgende:
Genoeg om een heel weeshuis aan te kleden
Zwolle wordt zelfs verdeeld over drie CVL'squote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:20 schreef TokenW het volgende:
Amsterdam, Rotterdam en Utrecht krijgen wel hun eigen CVL maar Den Haag als enige van de 4 weer niet. Fietsen naar Bleiswijk gaat het hem niet worden en met de auto kost teveel benzine. Dan kopen ze mijn dan 10 jaar maar af.
Goeie timing wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:27 schreef sbientje het volgende:
mijn laatste jaarcontract is net ingegaan dus ik ben mooi weg voor onze vestiging dichtgaat. Helemaal prima, want ik ga echt niet naar Roosendaal of Den Bosch karren voor een bijbaantje van 5 uur 20 min in de week haha..
PTT/TPG is toen ingeleverd voor malawiquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mental image van een heel weeshuis met postnl/tnt kleding aan.
hetzelfde denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:34 schreef gridjuh het volgende:
....ik hoor zo her en der er weleens wat van....maar heb nog geen idee wat alles gaat inhouden voor mij,(word mij ook niets verteld:()
Want ik haal nu mijn post op bij een steunpunt, hoe gaat dat dan in zijn werk als oosterhout verdwijnt?
Ben wel benieuwd hoe de nieuwe kleding er uit ziet. Of je hebt per ongeluk nog een heel TNT pakket ontvangen ;')quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pfff.. je kon op internet aangeven dat je het pakketje op het postkantoor op wilde halen de volgende dag, dus geen tweede bestelpoging. Er staat duidelijk: ophalen kan op 6 oktober vanaf 4 uur.
Op Track and trace staat dat het pakket al op het postkantoor/AH staat, maar daar hebben ze hem niet..Volgens mij zit dat mens van de AH gewoon scheel te kijkenwant ze herhaalde mijn huisnummer totaal verkeerd.
Morgen maar weer even kijken dan
dat weet ik wel zeker. Nieuwe kleding komt volgend jaar pas.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja ik ben ook benieuwd wat erop staat.
Ik gok tnt.
Die kledingbestelsite zegt in een bericht op 29-9 dat de product van start is gegaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker. Nieuwe kleding komt volgend jaar pas.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:54 schreef TokenW het volgende:
Hier zijn ze ook niet wijs. Loop je een extra kant in een ander DVG weg, zit er op een piekdag een verdeelkant bij die nog groter is dan de wijk zelf.
Ja en als je gevraagd word om een extra wijk te lopen is ie altijd makkelijk in 2 uur te doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:15 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Leuk is dat altijd. Of je even "een stukje" van een wijk wil lopen, en dan loop je uiteindelijk vrijwel de hele wijk
Mijn aars! Geloof me dat er op de Didoza veel meer in komt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:52 schreef Schild het volgende:
Zag toevallig vandaag op z'n nieuwe rolcontainer staan dat er maximaal 325 kg in mocht.
Alleen oneven nummers, geen probleem in een wijk met alleen even nummers.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:26 schreef pussywillow het volgende:
Het was niet best, nee. En dan ook nog loeizware tassen met post, want de Kampioen zat erbij.
Haha nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:12 schreef EdNoolk het volgende:
Morgen ga ik voor het eerst vossen en begin ik om 06:00 uur. Je krijgt toch extra betaald als je vroeg begint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |