abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:45:43 #51
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_102702328
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Alles wordt nu al in een container gedumpt en zoek het maar uit :')
Mijn wijk staat echt zelden op de juiste plaats.
Welke regio is dat dan?
In de regio waar ik werk mogen we alles vanuit de RC's op de vestiging in de auto smijten en handmatig nog steeds op postcode zetten IN de depots. En geloof me, op een dinsdag ga je daar NIET blij van worden. Komt echt wat spierkracht bij kijken en is dus geen werk voor mietjes.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_102702332
Het gaat hier ook zo lekker met het autobedrijf waar wijken en vooral HAH op verkeerde depots terecht komen.

/edit

hier dumpen ze de rc's ook gewoon hoor, met nadruk op dumpen
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:46:53 #53
110987 ErwinRommel
pi_102702413
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:43 schreef carboni het volgende:
Is het eigenlijk overal zo'n teringzooi? Die piekdagen zorgen voor nieuw pieken qua wijken die blijven staan...
Nee, niet overal. Op de depots waar ik kom ziet het er orderlijk uit. Komt ook dat het autobedrijf alles weer ophaalt met de haalritten in de avonden.
pi_102702441
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:45 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Welke regio is dat dan?
In de regio waar ik werk mogen we alles vanuit de RC's op de vestiging in de auto smijten en handmatig nog steeds op postcode zetten IN de depots. En geloof me, op een dinsdag ga je daar NIET blij van worden. Komt echt wat spierkracht bij kijken en is dus geen werk voor mietjes.
Area West.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_102702592
@ErwinRommel vraag dan om een klep :-).
lama
pi_102702684
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:40 schreef Deezertje het volgende:
Ook zo bemoedigend om bij elk huis te horen, nadat je vijf tassen HAH hebt geladen: ''Nou, die folders had je wel achterwege mogen laten hoor!'' :')
Ik heb dan altijd de neiging om te roepen: "Dan moet je een sticker plakken HOER!1!1!! :( Maar dat doe je niet omdat je a) te stom bent om zo'n ding te bestellen. b) je bang bent dat men je dikke reet ziet als je voorover buigt om hem op de bus te plakken en c) "er toch wel folders tussen zitten die handig/leuk zijn, die wil ik dan weer niet missen hoor, hihi!"".

Ben ik nu vreemd? :@
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:51:17 #57
110987 ErwinRommel
pi_102702696
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Area West.
Area Centrum hierzo!
Enige die de RC's vervoeren voor de depots zijn de subco's, want hun hebben een wagen met laadklep. Maar voor mijn dienst waar ik dus 4 steunpunten heb + 1 depot echt alles met het handje.
Heb zelf wel eens gevloekt tegen de postbezorgers om ook eens de poten uit de mauwen te steken ipv appelig voor zich uit te staren waar ik hun tassen nu wel niet zet }:|
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:51:40 #58
110987 ErwinRommel
pi_102702723
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:49 schreef lbeew het volgende:
@ErwinRommel vraag dan om een klep :-).
Die hebben we moeten inleveren }:|
pi_102702905
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef lololo het volgende:

Ben ik nu vreemd? :@
Nee :')
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_102703139
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Area Centrum hierzo!
Enige die de RC's vervoeren voor de depots zijn de subco's, want hun hebben een wagen met laadklep. Maar voor mijn dienst waar ik dus 4 steunpunten heb + 1 depot echt alles met het handje.
Heb zelf wel eens gevloekt tegen de postbezorgers om ook eens de poten uit de mauwen te steken ipv appelig voor zich uit te staren waar ik hun tassen nu wel niet zet }:|
Eind van deze maand ga ik ook over naar autobedrijf, maar wij hebben nog wel een aantal sprinters met klep, ik krijg iig een dienst waar een klep voor staat.
lama
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:01:16 #61
110987 ErwinRommel
pi_102703367
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef lbeew het volgende:

[..]

Eind van deze maand ga ik ook over naar autobedrijf, maar wij hebben nog wel een aantal sprinters met klep, ik krijg iig een dienst waar een klep voor staat.
Netjes ^O^
Vergeet echter niet na gebruik van de klep die switch binnen op dashboard uit te zetten, want dat gebeurd nog steeds veuls te vaak ;)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:06:15 #62
110987 ErwinRommel
pi_102703667
Ohh ja!!

quote:
PostNL aan de slag met uitzenders
Laatste update: 4 oktober 2011 10:19 info
DEN HAAG - PostNL, Randstad Nederland en Tempo-Team slaan de handen ineen om postbodes die overtollig worden, aan een baan te helpen.

Foto: ANP
Via het Banenbedrijf kunnen de postmedewerkers inkomenszekerheid en uitzicht op een nieuwe vaste baan krijgen, maar daar moet dan wel een deel van de vertrekpremie voor worden ingeleverd. Dat maakten de partijen dinsdag bekend.
Het sterkste punt van deze constructie is volgens PostNL en de uitzenders dat de mensen aan het werk blijven, terwijl er wordt gezocht naar ander werk.
''Deze innovatieve samenwerking is een verdere concrete invulling van begeleiding van PostNL-medewerkers van werk naar werk.''
Inleg
De postbodes kunnen zich voor 1, 2, 3 of 3,5 jaar vastleggen bij het Banenbedrijf. Als er snel een nieuwe baan wordt gevonden, krijgt de medewerker een deel van zijn inleg terug.
De grote reorganisatie bij PostNL, waarbij het bedrijf in een deeltijdorganisatie wordt veranderd, begint komend jaar. Ongeveer 300 bestelkantoren worden gesloten.
In totaal verdwijnen 11.000 banen, waarbij wordt gerekend op minimaal 2800 gedwongen ontslagen.
http://www.nu.nl/economie/2632263/postnl-slag-met-uitzenders.html
pi_102704521
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Area Centrum hierzo!
Maar dat is net zo min hun werk als het helpen met zetten als het in de voorbereiding laat wordt jouw werk is.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:22:34 #64
110987 ErwinRommel
pi_102704735
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef TokenW het volgende:

[..]

Maar dat is net zo min hun werk als het helpen met zetten als het in de voorbereiding laat wordt jouw werk is.
Dat zal wel zo wezen, gelukkig gaat het veranderen, en hoeven we de tassen met de post enkel te dumpen volgens onze TC. Al zal dat de sfeer er niet beter op maken :N
pi_102705206
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat zal wel zo wezen, gelukkig gaat het veranderen, en hoeven we de tassen met de post enkel te dumpen volgens onze TC. Al zal dat de sfeer er niet beter op maken :N
Nou dan mogen ze die (doorgezakte) tafels wel weg doen.
Neemt alleen maar ruimte in beslag.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:32:30 #66
110987 ErwinRommel
pi_102705422
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nou dan mogen ze die (doorgezakte) tafels wel weg doen.
Neemt alleen maar ruimte in beslag.
Voor mij zal het geen ene flikker uitmaken, ik ben toch weer zo een lul die de dames met kippekracht helpt :')
pi_102705577
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef ErwinRommel het volgende:

Voor mij zal het geen ene flikker uitmaken, ik ben toch weer zo een lul die de dames met kippekracht helpt :')
Ik kom vrijwel nooit chauffeurs tegen.
Tegen de tijd dat ik bij het depot aan kom zijn ze al weg.
Een grote stofwolk achterlatend.
pi_102707460
@ErinwRommel, waar rijd jij vandaan? Nieuwegein grote wade?
lama
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:13:11 #69
110987 ErwinRommel
pi_102708103
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef lbeew het volgende:
@ErinwRommel, waar rijd jij vandaan? Nieuwegein grote wade?
Ik rij vanuit Culemborg, welke binnenkort dus dicht gaat, naar Geldermalsen.
Ook weer zoiets bizars, We moeten de auto's in Culemborg ophalen en dan naar GDM rijden. na de dienst auto terugbrengen naar Culemborg. Vroegah stonden de auto's gewoon te GDM.
Dit kost per dag dus 40 minuten extra tijd.
Binnenkort gaan we idd naar Nieuwegein, althans, dat is de bedoeling.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:14:13 #70
110987 ErwinRommel
pi_102708172
Ik woon zelf btw in Gorinchem.
pi_102710580
Hier hebben ze ook alle mooie strakke professionele laadklepsprinters vervangen door subco's. Gaan alle klanten langs in een auto die er ECHT niet uit ziet, eentje heeft nog de halve bestickering van de vorige eigenaar er op zitten, iets met "nergietechniek" :'). Zeker 10 jaar oud, die autos lekker milieuvriendelik.Binnen kort hebben we postbezorgers jonger dan subcoauto's :').
Klep buigt ook al gevaarlijk door als er ook maar 1 rc met volle binnentassen op staat. Met die goede oude postsprinter kon je met wat moeite twee volle karren omhoog hijsen.

Oh en een tip om postbezorgers je auto leeg te halen, kom of precies op tijd of enkele minuten te laat. Werkte bij mij altijd prima ;)
pi_102710747
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:51 schreef carboni het volgende:
Hier hebben ze ook alle mooie strakke professionele laadklepsprinters vervangen door subco's. Gaan alle klanten langs in een auto die er ECHT niet uit ziet, eentje heeft nog de halve bestickering van de vorige eigenaar er op zitten, iets met "nergietechniek" :'). Zeker 10 jaar oud, die autos lekker milieuvriendelik.Binnen kort hebben we postbezorgers jonger dan subcoauto's :').
Klep buigt ook al gevaarlijk door als er ook maar 1 rc met volle binnentassen op staat. Met die goede oude postsprinter kon je met wat moeite twee volle karren omhoog hijsen.

Oh en een tip om postbezorgers je auto leeg te halen, kom of precies op tijd of enkele minuten te laat. Werkte bij mij altijd prima ;)
Bij ons rijden er nog geen subco's, alleen eigen vervoer. Maar hoorde zodra ze over gaan op autobedrijf dat ze al gelijk 2 sprinters tekort komen en dus ook subco's gaan inhuren... Waarom hebben we nu dan geen tekort aan kleppen...??
lama
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:55:34 #73
110987 ErwinRommel
pi_102710837
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:51 schreef carboni het volgende:

Subco's :7
Was het maar zo een feest _O-
Wij moeten op tijd rijden, de tijden dus dat de 3de prio eruit moet, of andere. Nog nimmer gezien dat ook maar 1 postbezorger al op depot was, op dat ene grote depot na waar men wat appelig voor zich uit zit te staren :')
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 21:56:56 #74
110987 ErwinRommel
pi_102710921
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef lbeew het volgende:

[..]

Bij ons rijden er nog geen subco's, alleen eigen vervoer. Maar hoorde zodra ze over gaan op autobedrijf dat ze al gelijk 2 sprinters tekort komen en dus ook subco's gaan inhuren... Waarom hebben we nu dan geen tekort aan kleppen...??
Kleppenwagens gaan er uit vrees is, gaan de subco's doen schijnbaar.
pi_102711052
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:56 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Kleppenwagens gaan er uit vrees is, gaan de subco's doen schijnbaar.
Ach ja, zal wel beslissing van hogerop geweest zijn. Planners van autobedrijf weten ook wel dat die subco's op komen dagen met meubelbakken die maar 400-500 kg mogen laden.
lama
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')