Nogmaals, het is maar een geruchtje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
DIe speler kost zeker tegen de 3 miljoen aan en verdient minimaal 5 ton. Lijkt mij op dit moment een veel te groot risico om zo een van buitenaf te halen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:32 schreef Caland het volgende:
Iemand die trouwens het AD heeft en zo lief zou willen zijn om het interview met Koeman in te scannen?
Ja, maar altijd de ingekorte versie. Zijn dik twee pagina's, vandaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:38 schreef onlogisch het volgende:
Kijk op ad.nl? Daar zal het vast wel staan?
Ik heb geen scanner, sorryquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar altijd de ingekorte versie. Zijn dik twee pagina's, vandaar.
Ren nog wel even snel naar de sigarenzaak.
wtfquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:05 schreef vandermar het volgende:
Bij de training op varkenoord vandaag was ook iemand verdwaald lol.
[ afbeelding ]
Idd, dan ben je best wel een josti.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:09 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
wtf![]()
Wie neemt zon kind nou mee in zon shirt
Vriend van mij heeft Bakkal ooit een pakje peuken zien kopen bij de Jumboquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:32 schreef Cara het volgende:
Ik kom echt nu pas achter dat een van de redenen dat Bakkal bij PSV niet goed viel zijn uitgaansdrift was.
Kennelijk had hij de bijnaam Otman Bacardi
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:40 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft Bakkal ooit een pakje peuken zien kopen bij de Jumbo
OMG OMGquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:40 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft Bakkal ooit een pakje peuken zien kopen bij de Jumbo
Mwah verhalen gaan vaak hun eigen leven leiden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:35 schreef Caland het volgende:
Dat is toch algemeen bekend. Maarja, als hij zo blijft spelen mag hij van mij zuipen wat 'ie wil.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef Caland het volgende:
Poging tot niveau omhoog krikken:
[ afbeelding ]
Die gast linksachter![]()
Dat ben jij toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:49 schreef Caland het volgende:
TIFO team he. Ruzie met onze geweldige directie.
Moet wel pro-Feyenoord zijn he.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:04 schreef Droopie het volgende:
ga eens kijken hoe je makkelijk een spandoek kan maken. zit op vak jj dus dan krijg je snel reactie vanuit het uitvak, maar uit de losse pols op een dekbed iets schrijven is behoorlijk kansloos
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Indirect is Van Well rot op ook pro-Feyenoord.
Vanwaar deze actie Happel? Jij zit in Z4quote:Reactie geplaatst door Ralph-Feyenoord op 01-10-2011 om 22:47
2
Morgen strand actie op Z4. neem allemaal een strandbal of iets anders opblaasbaars mee. Zelf heb ik een zwemband en een opblaaspop... 12 minuut chaoss!
Wat een mooie tekeningquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet in ieder geval van iemand die ik ken dat Bakkal wel regelmatig in het uitgaansleven in Eindhoven werd gespot (café Thomas e.d.). Toivonen was daar ook vaak bij. Die gasten (die kerel die ik ken en vrienden van hem) hebben verder met Reis ook lopen snuiven en vaak uitgeweest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mwah verhalen gaan vaak hun eigen leven leiden.
Heb nu liever Fernandez erin. Die snelheid kunnen we nu echt gebruikenquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:24 schreef Dekatria het volgende:
En dan Guidetti die nog van die hakjes doet bij 0-1 achter. Kap daar nou eens mee
We hebben helemaal geen back-up voor rechtsback dus ze zouden er beter achter gaan staan. Cabral speelt daarentegen als een dweil, maar dat is dan ook een extreem flegmatieke speler + krijgt twee-/driedubbele dekking. Kan er in de tweede helft zo maar 1 inschieten uit een fantastische actie.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:14 schreef TC03 het volgende:
Publiek fluit Cabral en Dani Fernandez uit... Apart.
Cabral eruit, Fernandez erin.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:29 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heb nu liever Fernandez erin. Die snelheid kunnen we nu echt gebruiken
Worden kapot gecounterd straks ben ik bang.quote:
Ach. Guidetti is samen met El Ahmadi de beste speler vandaag dus ik kan het hem niet kwalijk nemen. Hij heeft tenminste niet 100x de bal verspeeld zoals Cabral.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:24 schreef Dekatria het volgende:
En dan Guidetti die nog van die hakjes doet bij 0-1 achter. Kap daar nou eens mee
What happened to Mokotjo?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:34 schreef Dekatria het volgende:
Clasie voor van Haarenik zag 'm ook lopen hinkepoten daarstraks...
Joh!quote:
jammer dat er maar 3 wissels mogelijk zijn.quote:
Juist Vlaar en Fernandez waren verschrikkelijk het eerste half uur. Die gasten moet juist het tempo aangeven en erop knallen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ergens hadden we dit natuurlijk wel kunnen verwachten. Het team is namelijk erg jong en dus wisselvallig.
Ik word er doodziek van dat zooitje daar.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
Ik stel trouwens voor dat we lekker hier verder discussiëren. De anti-Feyenoord stemming en het getroll is weer op peil vandaag in de Eredivisie-topics. Geen mod te bekennen ook.
Inderdaad, het is gewoon een groot Ajax-topic met constant getroll. Er valt gewoon niet normaal over voetbal te praten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:55 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik word er doodziek van dat zooitje daar.
Ze donderen maar op met die regel
Happel zit dan ook in de Kuip.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
Ik stel trouwens voor dat we lekker hier verder discussiëren. De anti-Feyenoord stemming en het getroll is weer op peil vandaag in de Eredivisie-topics. Geen mod te bekennen ook.
Tsja...dat heb je bij zulke spelers. Vind het ook vreemd dat Biseswar er niet eerder in is gebracht.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:56 schreef Cara het volgende:
Het is een godswonder dat Cabral mocht blijven staan.
Zonder gekheid was élk balcontact fout, wat voor pass of beweging dan ook, hij heeft letterlijk geen enkele keer de bal goed afgespeeld. Wat een triestheid.
Het is toch niet Happel z'n schuld dat er zoveel getrolled wordt in het Eredivisie-topic?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Andere mod dan maar want dit werkt niet
Niet overdrijven he. Is gewoon de eerste echte off-day. Vorig jaar was het een grote aaneenschakeling van off-days.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:58 schreef Cara het volgende:
Deze wedstrijd is nog pijnlijk en triester dan de Graafschap thuis een tijdje geleden. Ik was hier helemaal niet op voorbereid
Kan me niet schelen. Weer een lekkere middelvinger naar het publiek.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet overdrijven he. Is gewoon de eerste echte off-day. Vorig jaar was het een grote aaneenschakeling van off-days.
Het gaat in de organisatie al fout, puur omdat we in zo'n wedstrijd Leerdam niet hebben. Die gast is echt vreselijk belangrijk voor dit team vol mooiweer-voetballers. (oh shit...het is mooi weer en ze voetballen kut.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Tito_Makani het volgende:
Kunnen ze niets anders bedenken dan de bal naar schaken spelen die hem vervolgens neerlegt in de 16m en hoopt dat er iemand tegen aan loopt?
Alsof ze zelf niet willen winnen/goed spelen. Tweede helft is iig al iets beter, maar nog verre van goed.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Cara het volgende:
[..]
Kan me niet schelen. Weer een lekkere middelvinger naar het publiek.
Sorry hoor, maar half-assed de duels aangaan, geen concentratie, dat moet je gewoon kunnen opbrengen als je profvoetballer pretendeert te zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof ze zelf niet willen winnen/goed spelen. Tweede helft is iig al iets beter, maar nog verre van goed.
Van Haaren doet goed z'n best, maar kan ook het verschil niet brengen trouwens.
Eens. Wat dat betreft is het puur laksheid.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar half-assed de duels aangaan, geen concentratie, dat moet je gewoon kunnen opbrengen als je profvoetballer pretendeert te zijn.
Komt harder aan nadat we het tegen AZ zo goed deden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet overdrijven he. Is gewoon de eerste echte off-day. Vorig jaar was het een grote aaneenschakeling van off-days.
Ugh, ik krijg echt zo'n mentaliteit van wie je er ook neer zet, bij Feyenoord stort men toch in.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
Volgend jaar met Vormer zal het iig wel anders zijn. Dan 2 degelijke backs ergens vandaan proberen te ritselen, want dit is natuurlijk gewoon kut met peren.
Nou viel wel mee... Gasten verdienen pek en verenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
Iedereen z'n oordopjes in voor het striemende fluitconcert dat gaat komen?
Nah, neuzenreactie. Nu valt het mee, maar in de rust hoorde je dat ook, net als toen er een aantal keren werd teruggespeeld. Ja, daar gaat een elftal goed van voetballenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
Iedereen z'n oordopjes in voor het striemende fluitconcert dat gaat komen?
Ja joh, je betaald je blauw aan een SCC of een kaartje. Ziet gasten die gemiddeld 5 ton verdienen ballen alsof ze er TOTAAL geen zin in hebben en dat moet je dan als volwassen man toejuichen? Ga toch weg.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nah, neuzenreactie. Nu valt het mee, maar in de rust hoorde je dat ook, net als toen er een aantal keren werd teruggespeeld. Ja, daar gaat een elftal goed van voetballen
Er zit een wereld van verschil tussen je spelers gewoonweg uit gaan staan fluiten en blij toejuichen, maar inderdaad: dat snapt de gemiddelde voetbalfan inderdaad niet....quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:26 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ja joh, je betaald je blauw aan een CC of een kaartje. Ziet gasten die gemiddeld 5 ton verdienen ballen alsof ze er TOTAAL geen zin in hebben en dat moet je dan als volwassen man toejuichen? Ga toch weg.
Gast...heb je de wedstrijd gezien of niet?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nah, neuzenreactie. Nu valt het mee, maar in de rust hoorde je dat ook, net als toen er een aantal keren werd teruggespeeld. Ja, daar gaat een elftal goed van voetballen
Ja ga jij even bepalen wie de gemiddelde voetbalfan is, vent.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Er zit een wereld van verschil tussen je spelers gewoonweg uit gaan staan fluiten en blij toejuichen, maar inderdaad: dat snapt de gemiddelde voetbalfan inderdaad niet....
Ik kom al wat jaartjes in de Kuip, jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast...heb je de wedstrijd gezien of niet?
Donder toch op, trollquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik kom al wat jaartjes in de Kuip, ja
Ja, want uitfluiten helpt, natuurlijk.... net als een twintig minuten voor tijd weglopen "quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:28 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ja ga jij even bepalen wie de gemiddelde voetbalfan is, vent.
quote:
Bullshit. Jij bent zeker een successupporter? Wij moeten alles maar accepteren?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Er zit een wereld van verschil tussen je spelers gewoonweg uit gaan staan fluiten en blij toejuichen, maar inderdaad: dat snapt de gemiddelde voetbalfan inderdaad niet....
Alleen zingen als je wint, maakt je juist een successupporter...... Nogmaals: gaat een ploeg beter voetballen als je stompzinnig gaat zitten fluiten? Nou dan...quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:35 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Bullshit. Jij bent zeker een successupporter? Wij moeten alles maar accepteren?
Kerel zeg, als er 1 ploeg altijd het publiek achter zich heeft staan is het mijn Feyenoord, maar na zo'n wanprestatie...?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Alleen zingen als je wint, maakt je juist een successupporter...... Nogmaals: gaat een ploeg beter voetballen als je stompzinnig gaat zitten fluiten? Nou dan...
Goh je was snel terug dan!quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik kom al wat jaartjes in de Kuip, ja
Feyenoord-fans lopen over het algemeen niet weg voor tijd. Dus ik snap niet wat je hier nu onzinnig loopt te trollen? (Is trollen überhaupt wel eens zinnig?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, want uitfluiten helpt, natuurlijk.... net als een twintig minuten voor tijd weglopen ""
Ja, want je kunt niet mobiel internettenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goh je was snel terug dan!Dat was trouwens niet wat ik vroeg.
Ook vandaag liepen er weer genoeg weg (en ja; dat gebeurt vaker...en vaak genoeg wordt men daar door de overige supporters ook fijntjes op gewezenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord-fans lopen over het algemeen niet weg voor tijd. Dus ik snap niet wat je hier nu onzinnig loopt te trollen? (Is trollen überhaupt wel eens zinnig?)
En lukte het indrukken van die toetsen/staren naar je scherm goed toen je in die mensenmassa de Kuip uitliep?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, want je kunt niet mobiel internetten
Wat wil je met deze prachtige anekdote nu eigenlijk zeggen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ook vandaag liepen er weer genoeg weg (en ja; dat gebeurt vaker...en vaak genoeg wordt men daar door de overige supporters ook fijntjes op gewezen)
Cabral verdiende het wel hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Jij denkt dat Koeman in de rust bij 0-2 in eigen huis een positieve peptalk geeft? Nee man donderpreken!! Dus dan kunnen die gasten ook wel tegen een welverdiend fluitconcertje als dat meer dan terecht is. En nu houd ik er over op.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Alleen zingen als je wint, maakt je juist een successupporter...... Nogmaals: gaat een ploeg beter voetballen als je stompzinnig gaat zitten fluiten? Nou dan...
Geldt ook voor de mods hier op Fok! vanmiddag.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:46 schreef Happel het volgende:
Het was weer als vanouds. Wat een drama, totaal geen beleving en inzet.
Je hebt nergens melding van gemaakt, zeiksnor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geldt ook voor de mods hier op Fok! vanmiddag.
Reageer je humeur a.u.b. niet op mij af.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt nergens melding van gemaakt, zeiksnor.
Blijkbaar zorgt een thuiswedstrijd op een bloedmooie dag niet voor genoeg motivatie bij de spelers.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:46 schreef Happel het volgende:
Het was weer als vanouds. Wat een drama, totaal geen beleving en inzet.
melding=banquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt nergens melding van gemaakt, zeiksnor.
Heb werkelijk geen idee. En ik zit nooit, sta alleen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanwaar deze actie Happel? Jij zit in Z4
quote:Feyenoord en Amstel Bier verlengen partnership
Bierbrouwer Amstel en Feyenoord hebben hun partnership verlengd tot medio 2014. Beide directies hebben daartoe zondag voorafgaand aan de wedstrijd tegen ADO Den Haag in De Kuip een nieuw contract getekend. De huidige overkomst liep tot medio 2012. Amstel is al sinds 1994 sponsor van Feyenoord en is tevens al sinds jaar en dag bierleverancier van Stadion Feijenoord. ‘Er zit toekomst in Feyenoord, dat weten we allemaal’, zei Hans Böhm, marketing directeur van Amstel Brouwerij tijdens de ondertekening in de Business Unit van Amstel in De Kuip. ‘Amstel Bier wil daar graag onderdeel van uitmaken.’
Feyenoords commercieel directeur Mark Koevermans hoopt dat de verlenging van de huidige overeenkomst de basis vormt voor een langere samenwerking in de toekomst. ‘Hopelijk kunnen Amstel Bier en Feyenoord nog jaren met elkaar verder’, zei Koevermans. ‘We zijn Amstel Bier heel dankbaar voor het vertrouwen dat ze tonen.’
Amstel Bier is trots op het partnership met Feyenoord, liet Böhm zondag weten. ‘De liefde voor het voetbal is bij Amstel Bier altijd duidelijk aanwezig geweest’, zei hij. ‘De samenwerking met Feyenoord past daar uitstekend bij. Een kenmerk van een goed partnership is dat je elkaar in goede en slechte tijden steunt. Samen met Feyenoord kijken we nu nadrukkelijk naar de toekomst.’
Amstel Bier is van oudsher hét biermerk dat een grote verbondenheid heeft met de voetbalsport en is sponsor van een groot aantal topclubs in Nederland. De bierbrouwer zal vanuit de overeenkomst met Feyenoord onder meer Amstel-drinkers de kans geven om wedstrijden in De Kuip te bezoeken. ‘Met verschillende acties zullen wij zoveel mogelijk mensen de kans gaan geven om vanaf een plekje in de zon een wedstrijd van Feyenoord te bekijken’, zegt Böhm.
Je kunt sowieso beter van tevoren een lekkere knaap drinken dan die 2.5% biertjes.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:22 schreef eight het volgende:
Ook de komende jaren blijft men slootwater schenken:
[..]
come again?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:10 schreef Caland het volgende:
Koeman vond dat we vandaag niet door de ondergrens gingen,![]()
![]()
Vlaar stormde wel 1 keer lekker naar voren, maar daar heb je het dan ook weer mee gehad...quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:16 schreef Caland het volgende:
Ben nog wel het meest geschrokken van Vlaar en De Vrij, wat waren die twee aan het kutten zeg.
Jupiler league niveau verdedigen, kansloze lange ballen
Gisteren op de training was het al niet veel met de Vvrij qua lange ballen. Maar het was sowieso 1 groot gefaal vandaag. Fernandez was slecht, maar ook Cabral.... man oh man. Wat erg...quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:16 schreef Caland het volgende:
Ben nog wel het meest geschrokken van Vlaar en De Vrij, wat waren die twee aan het kutten zeg.
Jupiler league niveau verdedigen, kansloze lange ballen
Zij horen dan in dit soort wedstrijden op te staan, maar laten dat niet alleen na maar gaan ook gewoon moeiteloos mee in het belabberde niveau.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vlaar stormde wel 1 keer lekker naar voren, maar daar heb je het dan ook weer mee gehad...
Dat het Vlaar is die dat soort acties moet maken zegt al voldoendequote:Op zondag 2 oktober 2011 18:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Vlaar stormde wel 1 keer lekker naar voren, maar daar heb je het dan ook weer mee gehad...
Neem aan dat Clasie gewoon geblesseerd was? Onbegrijpelijke wissel verder ja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:20 schreef H.M.Murdock het volgende:
Wanneer leert een Feijenoordcoach eens dat Van Haaren NIKS toevoegt aan een elftal als je gelijk of achter staat.
Koeman zei bij eredivisie live dat clasie last had van vocht in zijn knie of zoiets...quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan dat Clasie gewoon geblesseerd was? Onbegrijpelijke wissel verder ja.
Hij toonde tenminste wel inzet, dat kon je van veel spelers niet echt zeggen...quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:27 schreef Caland het volgende:
Kansloos trouwens ook dat doorjagen van Guidetti
Dat je dat een keer doet om een 'signaal af te geven' (©Mario) oké, maar verder verspilde energie.
Dat dus.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Hij toonde tenminste wel inzet, dat kon je van veel spelers niet echt zeggen...
Hij is opvallend mild.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:10 schreef Caland het volgende:
Koeman vond dat we vandaag niet door de ondergrens gingen,![]()
![]()
quote:Koeman: "Laten we hopen dat deze wedstrijd een incident is"
Feyenoord-trainer Ronald Koeman baalde zondag na afloop van het duel met ADO Den Haag flink. De Rotterdammers verloren met 0-3 van ADO. Vorige weekeinde kon Koeman nog wel leven met de 2-1 nederlaag bij AZ.
"Elke nederlaag is anders. Laten we hopen dat deze wedstrijd een incident is. Ik had gedacht dat mijn ploeg verder was in de ontwikkeling", vertelde de trainer na afloop. Een wanprestatie wilde Koeman de 0-3 nederlaag niet noemen. "Dat zou betekenen dat mijn ploeg er niet voor gewerkt zou hebben. Dat was niet het geval. Maar door twee goals zomaar weg te geven in de eerste helft, hebben we onszelf uit de wedstrijd gespeeld."
"De rust was daarna weg en dan blijkt het team plotseling weer heel labiel. ADO was een groot deel van het duel de betere ploeg. Ze hebben ons goed bespeeld. We konden er niet mee omgaan", aldus Koeman. Feyenoord staat nu op een vijfde plek in de Eredivisie met zeven punten achterstand op koploper AZ.
Als Cabral en de rest meejagen, zorg je ervoor dat Ado niet zo rustig kan gaan Barcelona-en. Net of die gasten even goed kunnen rondtikken als Barcelona onder druk, maar dan moet je wel druk zetten. Nu had ik zelfs bij Ado mee kunnen dollen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:27 schreef Caland het volgende:
Kansloos trouwens ook dat doorjagen van Guidetti
Dat je dat een keer doet om een 'signaal af te geven' (©Mario) oké, maar verder verspilde energie.
Totaal verkeerde inzet ja. Begreep dat Koeman daar ook link over was.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
El Ahmadi, daarmee houdt het wel op .quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Nou, koop een taart en vier het. Droeftoeter.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:40 schreef zoekeenleven het volgende:
Het goeie nieuws is dan wel weer dan ajax verliest
Ooh we willen niet aangesloten blijven bij de top, oke dann...quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou, koop een taart en vier het. Droeftoeter.
Als je 3-0 verliest van Ado kan het me geen reet schelen wat Ajax doet. Die neuzen zijn straks alleen maar meer gemotiveerd als we op bezoek komen over twee weken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ooh we willen niet aangesloten blijven bij de top, oke dann...
Jij gelooft zeker ook nog in sinterklaas.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat natuurlijk weer helemaal nergens over.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij gelooft zeker ook nog in sinterklaas.
Wij zijn juist degene die vandaag thuis volledig kansloos van een concurrent hebben verlorenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:43 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ja, net als jouw uitspraken in dit topic.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:49 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat natuurlijk weer helemaal nergens over.
Volgens mij was de doelstelling van Feyenoord om 5e te worden en volgens mij heb je dan aansluiting met de top.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, net als jouw uitspraken in dit topic.
Begin een beetje zo'n Babovic gevoel te krijgentwitter:superguidetti twitterde op zondag 02-10-2011 om 18:46:04Just wanna send my regards 2 all the wonderful #Feyenoord fans but i hope u see i work 100 procent ! Sometimes football is like this
reageer retweet
Nee, de doelstelling is bovenaan de subtop eindigen. Plek 5-8.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Volgens mij was de doelstelling van Feyenoord om 5e te worden en volgens mij heb je dan aansluiting met de top.
Waar zeg ik dat ze meteen bij de top gaan horen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, de doelstelling is bovenaan de subtop eindigen. Plek 5-8.
Top is te ver weg, dat blijkt vandaag wel weer.
Ik vind dat je de korte hoek moet afdekken. Niet dat het een grote fout is, want hij heeft het aan Dani, aan Martins Indi en De Vrij te danken.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:26 schreef Caland het volgende:
Njah, kon hij niet zoveel aan doen.
Bal komt helemaal van rechts naar links en er staat iemand vogelvrij die hem ook nog perfect inschiet.
Er zat voetballend gewoon niks in, en dan lijkt het altijd alsof het aan de instelling, werklust etc. ligt. Terwijl dat niet zo hoeft te zijn natuurlijk.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:49 schreef Maastoren het volgende:
Koeman die zegt dat het niet aan de instelling ligt. Nou vandaag wel of ligt dat weer aan mij?
Ik had het middenveld verzwaard. Lekker af van de buitenspelers waar je driedubbele dekking had. Gewoon lekker 4-4-2.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zat voetballend gewoon niks in, en dan lijkt het altijd alsof het aan de instelling, werklust etc. ligt. Terwijl dat niet zo hoeft te zijn natuurlijk.
Koeman vond iig dat er wel hard gewerkt werd. Tsja...vond de wissels niet sterk. Ook had ik lekker Fernandez of Achahbar er bij gegooid in de rust. 2 spitsen, je hebt toch niks meer te verliezen.
Kan hem moeilijk ongelijk geven, Ado (hoe treurig) nam wat gas terug en liet Feyenoord z'n ding doen na die 0-3 en vond het verder wel prima zo.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:48 schreef Muto het volgende:
Dat commentaar bij de NOS. ADO heeft vier kansen gehad en volgens de commentator hadden het meer doelpunten kunnen zijn.
Ze creeerden door fouten van Feyenoord. Voor de rest konden ook zij niet vier passes achter elkaar geven. (behalve dat driehoekje aan het einde) Eerste twee doelpunten zijn sowieso defensieve fouten. Ik vond ADO voetballend etc. niet beter. Alleen waren ze scherper, effectiever en harder.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:53 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Kan hem moeilijk ongelijk geven, Ado (hoe treurig) nam wat gas terug en liet Feyenoord z'n ding doen na die 0-3 en vond het verder wel prima zo.
Volgens mij dachten er teveel dat het máar Ado was en het allemaal wel op halve kracht en inzet kon en als je dan ook nog eens zo verdedigd ...
Dat bedoelde ik ook. Achahbar - Guidetti spits, Biseswar daarachter. En dan weer in een ruit spelen met Al Ahmadi, Bakkal, Mokotjo (want Van Haarenquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik had het middenveld verzwaard. Lekker af van de buitenspelers waar je driedubbele dekking had. Gewoon lekker 4-4-2.
Mee eens, maar als Ado meer druk naar voren had blijven zetten had Feyenoord gerust nog meer fouten gemaakt want niemand deed iets goeds.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Ze creeerden door fouten van Feyenoord. Voor de rest konden ook zij niet vier passes achter elkaar geven. (behalve dat driehoekje aan het einde) Eerste twee doelpunten zijn sowieso defensieve fouten. Ik vond ADO voetballend etc. niet beter. Alleen waren ze scherper, effectiever en harder.
Vond het wel weer mooi toen men erachter kwam dat Kuijt er was.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:00 schreef Caland het volgende:
Zag trouwens 75% op de rode stoeltjes opspringen toen ADO scoorde, volgende keer maar iets minder kaarten weggeven?
ADO steeg vandaag boven zichzelf uit. Als bijna elke kans gelijk een goal is speel je een gemakkelijke wedstrijd. Bij nader inzien kan ik me wel vinden in het commentaar van Koeman.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:49 schreef Maastoren het volgende:
Koeman die zegt dat het niet aan de instelling ligt. Nou vandaag wel of ligt dat weer aan mij?
kut interlands weer.quote:
Ja, opzettelijk imo of iig laat je daar je arm niet hangen. Maar dat is ons lot. En echt, ADO komt hier met de intentie om 90 minuten achterin te hangen en alleen te counteren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:09 schreef eight het volgende:
Volgens mij is ons vandaag weer een penalty ontnomen, dat was toch een handsbal ?
Ze zijn gewoon in het zadel geholpen door onszelf.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, opzettelijk imo of iig laat je daar je arm niet hangen. Maar dat is ons lot. En echt, ADO komt hier met de intentie om 90 minuten achterin te hangen en alleen te counteren.
Klopt, slechtste wedstrijd sinds hele lange tijd.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon in het zadel geholpen door onszelf.
Mja, echt elk persoonlijk duel ging verloren. Maar het ziet er inderdaad hulpeloos uit als er voetballend niets in zit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zat voetballend gewoon niks in, en dan lijkt het altijd alsof het aan de instelling, werklust etc. ligt. Terwijl dat niet zo hoeft te zijn natuurlijk.
Koeman vond iig dat er wel hard gewerkt werd. Tsja...vond de wissels niet sterk. Ook had ik lekker Fernandez of Achahbar er bij gegooid in de rust. 2 spitsen, je hebt toch niks meer te verliezen.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:52 schreef Caland het volgende:
Begin een beetje zo'n Babovic gevoel te krijgentwitter:superguidetti twitterde op zondag 02-10-2011 om 18:46:04Just wanna send my regards 2 all the wonderful #Feyenoord fans but i hope u see i work 100 procent ! Sometimes football is like this
reageer retweet
twitter:superguidetti twitterde op zondag 02-10-2011 om 18:50:52we need 2 remeber that we are still in the race twente draw and ajax lost 2 day so keep the belive up
we can do it #Feyenoord <3 reageer retweet
En de middenvelders liepen te weinig door de zestien in.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:32 schreef Paul-89 het volgende:
Hij knokte hard maar had totaal geen aanvoer.
Ja dat was wel schandalig ja. Echt optyfen met die luiquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:00 schreef Caland het volgende:
Zag trouwens 75% op de rode stoeltjes opspringen toen ADO scoorde, volgende keer maar iets minder kaarten weggeven?
Cabral hadden ze er ook wel wat eerder uit mogen halen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:20 schreef Paul-89 het volgende:
Clasie had dus een blessure, ik snapte de wissel al niet. Ik snap hem eigenlijk nog steeds niet aangezien hij Van Haaren inzet en niet Mokotjo.
Jep, die heeft echt werkelijk geen een bal goed geraakt. En ze moeten echt eens kappen met een linksbuiten op rechts te zetten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Cabral hadden ze er ook wel wat eerder uit mogen halen.
idd.. Nu heb je een echte spits, haal je iedere mogelijkheid voor een snelle, goede voorzet eruit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, die heeft echt werkelijk geen een bal goed geraakt. En ze moeten echt eens kappen met een linksbuiten op rechts te zetten.
John liep zich terecht ook compleet op te vreten gedurende de eerste helft zelfs al.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:36 schreef Keltie het volgende:
[..]
idd.. Nu heb je een echte spits, haal je iedere mogelijkheid voor een snelle, goede voorzet eruit.
Je mag ze best uitfluiten, maar niet puur om het resultaat, alleen als spelers herhaaldelijk laten zien dat ze niet bereid zijn zich volledig in te zetten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 21:14 schreef jakees het volgende:
Man man wat een dramawedstrijd. Iedereen was slecht behalve El Ahmadi. Guidetti heeft de eerste helft niet 1 goede bal gehad.
Ik heb me wel lopen irriteren aan het uitfluiten zeg. Ik zat ook in een vak waar één of andere dombo zei dat het net goed was dat we 2-0 achterstonden door de arrogantie van die "kankerleiers". Wat een onzin kraamde die gozer uit. Een echte supporter hoor! Staan sommige ook nog te gillen als ze de tunnel inlopen dat Cabral beter kan wisselen.
Het was bar en bar slecht dat zag iedereen. Maar ik vind dat je je ploeg / spelers nooit maar dan ook nooit mag uitfluiten. Cabral was dramatisch, dan moet Koeman hem wisselen. Behalve als mensen op gele schoenen telkens uitglijden. Hoe kan dat nou? Doe eens normale noppen aan! Je merkte ook dat er veel angst in zat. Ik vond vandaag het publiek niet zoals normaal de 12e man. Helaas volgende keer beter.
Ja dat begrijp ik best, maar dan moet ie ook niet zo'n grote bek hebben en denken de man van Feyenoord te zijn. Dat is hij niet en zal hij waarschijnlijk nooit worden. Maar omdat meneer van City komt denkt hij heel wat te zijnquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:31 schreef Ritmo het volgende:
Guidetti is nog maar 19 en kan ook niets als hij geen ballen krijgt natuurlijk.
Hoezo had ie zo'n grote bek dan? Omdat ie zelfverzekerd overkomt?quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:34 schreef Equites het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik best, maar dan moet ie ook niet zo'n grote bek hebben en denken de man van Feyenoord te zijn. Dat is hij niet en zal hij waarschijnlijk nooit worden. Maar omdat meneer van City komt denkt hij heel wat te zijnBewijs het eerst maar is.
Bewijs dat dan lekker op het veld, als je denkt bij City te horen behoor je clubjes als Ado Den Haag alleen aan te kunnen pakken. Ado stond 1 week geleden nog achter tegen SV Scheveningen he. Maar dat doet Guidetti niet. Maar de fans gooien het op slechte passes, ik gooi het op tekortkomen van Guidetti.quote:Op maandag 3 oktober 2011 01:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hoezo had ie zo'n grote bek dan? Omdat ie zelfverzekerd overkomt?
Niets mis mee.
Dus ADO gaat voor het kampioenschap en Feyenoord voor plek 15?quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:07 schreef Aloulou het volgende:
Je draaft door. Guidetti is het laatste station. Daarop wordt hij beoordeeld in principe. En in deze wedstrijd kwam ballen helemaal niet bij hem aan. Vanaf het middenveld totaal geen aanvoer of meelopende mensen op de goede manier. En Cabral lag vooral met zichzelf in de knoop terwijl hij normaal gesproken de aanvoer moet verzorgen. Zodoende dat je hem niet kan aanvallen op deze wedstrijd.
ADO is gewoon beter dan dit Feyenoord. Ze spelen compact, zijn er snel uit met counters en hebben inderdaad een paar voetballers rondlopen die goed in dat systeem passen. Chery (die ooit in Twentse jeugd speelde) was ik gecharmeerd van. Leuke middenvelder. Feyenoord is erg wisselvallig vooral. Dat wisselvallige moet eruit. Ook de verdediging liet het afweten terwijl je met Fernandez en in het centrum Vlaar/de Vrij het gewoon goed neer moet kunnen zetten.
Idd, ik snap dat gewoon niet. Zijn ze gisternacht met z'n allen wezen stappen ofzo? Als ik ADO tegen Scheveningen bezig zag, hoor je gewoon 4,5-0 te winnen van die gasten. Ik kan er niet bij.quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
Ado is/was zeker kwalitatief niet beter. Wij hebben gewoon als een krant gespeeld.
Begrijp er ook geen reet van, nauwelijks tot geen mutaties maar de ploeg zoals we die met flair tegen AZ zagen spelen was werkelijk niets maar dan ook niets van terug te zien.
Gister was ADO beter dan Feyenoord, maar qua materiaal denk ik toch niet. ADO is een ploeg vergelijkbaar met Roda, Nac en Heracles denk ik. Beetje slecht aan het jaar begonnen, maar die worden best wel weer 12e. Nu het een paar weken goed gaat bij Feyenoord lijkt mij niet dat je kan verwachten dat ze een middenmoter even met 4 of 5-0 oprollen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
Ado is/was zeker kwalitatief niet beter. Wij hebben gewoon als een krant gespeeld.
Begrijp er ook geen reet van, nauwelijks tot geen mutaties maar de ploeg zoals we die met flair tegen AZ zagen spelen was werkelijk niets maar dan ook niets van terug te zien.
Mijn godquote:Op maandag 3 oktober 2011 01:28 schreef Equites het volgende:
Dus we moeten nu maar met z'n allen Guidetti gaan bewonderen omdat hij van de Man City jeugd komt en veel twittert? Me reet, hij speelde als een natte krant vandaag. heel het team trouwens. Ik stond in een keuken met alleen maar hagenezen en dan is het geen pretje als je 0-3 verliest. Beter halen we een normale spits ipv zo'n arrogante nerd die het al gemaakt denkt te hebben omdat ie bij City zit. Als die echt zo bijzonder was stond ie nu wel in de basis bij City zelf. Jammer dat we zo'n jongen als Miyachi niet konden behouden. Die wel respect had voor het Feyenoord legioen.
Zo even me ei kwijt.![]()
Volgende week beter![]()
Feyenoord
Ik zie 100x liever Guidetti dan die Fernandezquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:42 schreef Tito_Makani het volgende:
Fernandez moet ook meer de kans krijgen
Je mag toch hopen dat dit een incident was anders kun je die subtop ook op je buik schrijven. Had echt het gevoel dat KGB het zooitje ongeregeld eindelijk wisten te motiveren en in het gareel konden houden, krijg je uit het niets zo'n schijtwedstrijd voorgeschoteld. The fuckquote:Op maandag 3 oktober 2011 08:51 schreef zlakto het volgende:
[..]
Gister was ADO beter dan Feyenoord, maar qua materiaal denk ik toch niet. ADO is een ploeg vergelijkbaar met Roda, Nac en Heracles denk ik. Beetje slecht aan het jaar begonnen, maar die worden best wel weer 12e. Nu het een paar weken goed gaat bij Feyenoord lijkt mij niet dat je kan verwachten dat ze een middenmoter even met 4 of 5-0 oprollen.
ADO verdedigde heel erg goed, en had de mazzel dat er 0,0 beweging in het spel van Feyenoord zat. Al met al is het allemaal niet zo erg, de start van het seizoen is sowieso wel redelijk geweest, nu alleen zorgen dat je constant in die subtop blijft hangen
quote:Op maandag 3 oktober 2011 09:58 schreef Paul-89 het volgende:
Als trainer ben je tijdens zo'n wedstrijd machteloos.
quote:
Jep, van de ene kant kun je 'blij' zijn dat gewoon het complete elftal het liet afweten en het dus heel sterk lijkt op een complete offday die je altijd wel een keer of 2/3 hebt in de competitie, wel jammer dat Ado er perfect van profiteerde.quote:
quote:Na AZ heb ik ook naar Feyenoord gekeken. Die nederlaag doet de mensen in de Kuip pijn. Maar zelf vind ik het geen gek verlies. Ik heb steeds gezegd dat Feyenoord nog een weg te gaan heeft. Ook daar voel ik nog geen opwinding bij mezelf. Vorige week legde Ronald Koeman onbedoeld de basis voor de tegenvaller van gisteren. Hij had onterecht verloren van AZ en zei dat hij kon leven met het verlies, omdat zijn jongens goed hadden gespeeld.
Sorry, maar we weten nu al twee jaar dat de spelersgroep van Feyenoord niet met zulke teksten kan omgaan. Dan zakt de boel direct in en je ziet wat er gebeurt: een afstraffing in de Kuip. Een grote verrassing voor velen, voor mij niet. (Willem van Hanegem)
quote:Gelukkig was er een havik in de Kuip neergestreken, Ronald Koeman. Was hij als coach van AZ nog te toeschietelijk geweest voor zijn spelers daar, die van Feyenoord kregen permanent de wind van voren. Nou ja, permanent, stomtoevallig vorige week in Alkmaar bleek Koeman te kunnen leven met een nederlaag.
Daarna bleek dat het nieuwe Feyenoord minder nieuw is dan gehoopt. Deze jonge ploeg kan nog steeds niet zo goed tegen complimenten. Deze 'apies' kunnen niet zonder een strenge baas.
Als die heel even verzaakt, is er altijd nog de immense aanhang van Feyenoord. Die floot gisteren Jerson Cabral van het veld. Het klinkt hard en het is meedogenloos, maar het moet als je écht naar de top wil. (Chris van Nijnatten)
Vind ik erg simpel, iedereen heeft gezien dat ze goed speelden en dat we uiteindelijk onfortuinlijk verliezen. Dan mag je ondanks een nederlaag best positief zijn, het komt pas dom over als je dan de boze schoolmeester gaat uithangen. En intern zullen er heus wel wat puntjes van kritiek zijn gegeven hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:47 schreef Gert het volgende:
Volgens de AD-columnisten was het niet zo'n goed idee van Koeman om de groep na de nederlaag van vorige week te complimenteren.
[..]
[..]
Dit.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Tja lekker hoor, die wijsheid achteraf. Ik had het knap gevonden als ze deze columns in de zaterdag-editie hadden geschreven.
Inderdaad, vorige week hoorde je niemand.quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:51 schreef Hephaistos. het volgende:
Tja lekker hoor, die wijsheid achteraf. Ik had het knap gevonden als ze deze columns in de zaterdag-editie hadden geschreven.
Mooi, deze onzin wordt nu ook door de landelijke pers opgepakt. Opeens blijkt het toch allemaal niet zo waterdicht. Verrassendquote:'Hooligan' eist excuses politie
Een Feyenoordsupporter die zaterdag 17 september bij stadion De Kuip aanwezig was tijdens de uit de hand gelopen protestmars, eist excuses van de politie. Hij meldde zich vorige week zondag op het politiebureau als getuige nadat hij zichzelf op televisie had gezien.
Hij wilde op het bureau onderzoeken of zijn foto tussen die van de verdachten zat, schrijft het AD vandaag. Tot zijn grote verbazing bleek dat de politie zijn foto twee dagen later in Opsporing Verzocht wilde tonen en vervolgens op billboards in Rotterdam. De 19-jarige jongen werd aangehouden en moest drie dagen zitten. Nu wordt hij nog steeds verdacht van openlijke geweldpleging. Verder is zijn seizoenskaart geblokkeerd en heeft hij een gebiedsverbod van 90 dagen.
'Niets gedaan'
De protestmars van Feyenoordsupporters eindigde met heftige rellen, waarbij het Maasgebouw bij het stadion werd bestormd. De 19-jarige liep mee met de mars, maar verklaart: 'Ik heb niets gedaan. Het enige wat ik deed was op korte afstand staan kijken.'
Zijn advocaat, Frank van Ardenne, noemt het een kwalijke zaak. Als zijn cliënt zich niet had gemeld, dan was zijn foto getoond op televisie en uiteindelijk op de billboards. 'Dat vond ik al een veel te ingrijpend middel. Deze zaak is daar het bewijs van. Veel van die jongens zijn nog nooit in aanraking geweest met de politie, maar worden nu gecriminaliseerd, alleen vanwege hun aanwezigheid.'
'Gerede verdenking'
Het Openbaar Ministerie wil niet op deze specifieke zaak ingaan, maar zegt nog steeds achter het middel te staan. 'Iemands foto wordt alleen maar getoond als we een gerede verdenking hebben en als de minimumstraf vier jaar is', zegt Ernst Pols van het OM. 'Natuurlijk kunnen redelijke vermoedens achteraf anders liggen. Maar als we daar van tevoren rekening mee moeten houden, kunnen we ons werk niet doen.'
Salima Belhaj, D66-fractievoorzitter in Rotterdam, zegt dat ze voor zo'n zaak al vreesde. 'Ik snap de behoefte van de samenleving om harde maatregelen. Maar dat weegt niet op tegen de schade die ze kunnen berokkenen.'
omdat dan de privacy geschonden wordt en het ws ook invloed zal hebben op de strafmaat straks.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:16 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom eigenlijk geen billboards van criminele Marokkanen op de V&D?
Voor het vasthouden van 3 dagen niks. Dat mag gewoon 'in het belang van het onderzoek', zelfs als je 0 hebt gedaan. Excuses zullen wel volgen, hij kan eventueel wel nog tegen P&W stappen ondernemen denk ik.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
omdat dan de privacy geschonden wordt en het ws ook invloed zal hebben op de strafmaat straks.
Ik ben benieuwd hoeveel schadevergoeding de gemeente Rotterdam noet gaan betalen aan deze hooligan
Aboutaleb laat wederom zien hoe selectief hij te werk gaat.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:38 schreef macca728 het volgende:
[..]
omdat dan de privacy geschonden wordt en het ws ook invloed zal hebben op de strafmaat straks.
Ik ben benieuwd hoeveel schadevergoeding de gemeente Rotterdam noet gaan betalen aan deze hooligan
trouwens minimumstraf 4 jaar ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi, deze onzin wordt nu ook door de landelijke pers opgepakt. Opeens blijkt het toch allemaal niet zo waterdicht. Verrassend
Denk dat ze daar maximumstraf bedoelen , lelijke fout inderdaad.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
trouwens minimumstraf 4 jaar ?
hebben we al minimumstraffen en zo ja krijgen hooligans dan 4 jaar ?
Lijkt mij niet.
Zeer beperkt voetballertje hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:46 schreef Ritmo het volgende:
Ik begin het overigens een beetje op te geven met die irritante Cabral. Volgens mij wordt dat een speler die alleen maar voor heel veel wisselvallige wedstrijden en heel veel ergenis gaat zorgen zolang ie bij ons speelt. Heb het wel een beetje gehad met die 'straatjochies' als Wijnaldum en Cabral etc. Met zulke types bereik je nooit de top. Doe mij maar gewoon De Vrij ofzo.
Daar ben ik geen fan van eerlijk gezegd, ook weer zo'n straatventje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeer beperkt voetballertje hoor.
Meeste mensen dachten dat er na de eerste wedstrijd (waar hij overigens aardig speelde) weer een nieuw supertalent was opgestaan, maar helaas.
Volgende week gewoon weer Bies op rechts
Ik denk dat Robben op rechts zal staan.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeer beperkt voetballertje hoor.
Meeste mensen dachten dat er na de eerste wedstrijd (waar hij overigens aardig speelde) weer een nieuw supertalent was opgestaan, maar helaas.
Volgende week gewoon weer Bies op rechts
Cabral is een vrijwel identieke speler maar dan met veel minder kwaliteiten.quote:Op maandag 3 oktober 2011 14:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar ben ik geen fan van eerlijk gezegd, ook weer zo'n straatventje.
Ja want interlandsquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat Robben op rechts zal staan.
De meningen verschillen, de een zegt dat het een seizoenskaart houder van Nac is de ander zegt dat die al vaker is gesignaleerd met Biseswar.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:45 schreef Tito_Makani het volgende:
Was dat nou wel of niet de vriend van Biseswar die zo zat te stoken?
Je kan je ook afvragen waarom ze die dingen eingelijk in Rotterdam ophangen? Alles wat tot nu toe is opgepakt kwam overal vandaan behalve uit Rotterdamquote:Op maandag 3 oktober 2011 12:16 schreef Stokstaart het volgende:
Waarom eigenlijk geen billboards van criminele Marokkanen op de V&D?
Als je vijfde wilt worden en je laat thuis al punten liggen tegen H'veen en Ado dan is dat wel een teken aan de wand. We hebben een vrij makkelijk programma achter de rug, nu krijg je een periode met zwaardere wedstrijden...quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:51 schreef zlakto het volgende:
[..]
Gister was ADO beter dan Feyenoord, maar qua materiaal denk ik toch niet. ADO is een ploeg vergelijkbaar met Roda, Nac en Heracles denk ik. Beetje slecht aan het jaar begonnen, maar die worden best wel weer 12e. Nu het een paar weken goed gaat bij Feyenoord lijkt mij niet dat je kan verwachten dat ze een middenmoter even met 4 of 5-0 oprollen.
ADO verdedigde heel erg goed, en had de mazzel dat er 0,0 beweging in het spel van Feyenoord zat. Al met al is het allemaal niet zo erg, de start van het seizoen is sowieso wel redelijk geweest, nu alleen zorgen dat je constant in die subtop blijft hangen
Hetzelfde geldt voor 80% van het winkelend publiek op de Lijnbaan op een zaterdagmiddagquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:53 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je kan je ook afvragen waarom ze die dingen eingelijk in Rotterdam ophangen? Alles wat tot nu toe is opgepakt kwam overal vandaan behalve uit Rotterdam
Als je 5de wilt worden kun je het permitteren om wat wedstrijden te verliezen. Vorig jaar werd Groningen 5de ondanks 11 nederlagen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:56 schreef Haringkop het volgende:
Als je vijfde wilt worden en je laat thuis al punten liggen tegen H'veen en Ado dan is dat wel een teken aan de wand. We hebben een vrij makkelijk programma achter de rug, nu krijg je een periode met zwaardere wedstrijden...
Ik ben toch zeer benieuwd of dit een incident is, het is ieder geval voor mij totaal onverklaarbaar dat dit je gebeurt op dit moment in de competitie en zeker in eigen huis.
Maar zo moet je natuurlijk nooit denken, een verlies neem je nooit voor lief. Ook niet als je als Feyenoord keihard gesaneerd hebt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:43 schreef eight het volgende:
[..]
Als je 5de wilt worden kun je het permitteren om wat wedstrijden te verliezen. Vorig jaar werd Groningen 5de ondanks 11 nederlagen.
Uitgaande dat je tegen de top 4 al niet veel kans maakt, dan gaat het hard. Als je vijfde wilt worden, zal je toch zeker in thuiswedstrijden je punten moeten pakken.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:43 schreef eight het volgende:
[..]
Als je 5de wilt worden kun je het permitteren om wat wedstrijden te verliezen. Vorig jaar werd Groningen 5de ondanks 11 nederlagen.
Idd. Dit mag niet veel vaker gebeuren meer dit seizoen. Slechte nabeschouwing van Koeman ook. Zeggen dat ze hard gewerkt hebben en 'hopen dat dit een incident was'. Trainers hopen niet, Koetje. Die moeten er voor gaan zorgen dat het niet meer vaker voorkomt. Anders kun je net zo goed niemand als trainer aanstellen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Uitgaande dat je tegen de top 4 al niet veel kans maakt, dan gaat het hard. Als je vijfde wilt worden, zal je toch zeker in thuiswedstrijden je punten moeten pakken.
met 1 of 2 van die straatjochies in je ploeg breek je potten open. Hebben ze de bovenhand breekt vooral de pleuris uitquote:Op maandag 3 oktober 2011 14:46 schreef Ritmo het volgende:
Ik begin het overigens een beetje op te geven met die irritante Cabral. Volgens mij wordt dat een speler die alleen maar voor heel veel wisselvallige wedstrijden en heel veel ergenis gaat zorgen zolang ie bij ons speelt. Heb het wel een beetje gehad met die 'straatjochies' als Wijnaldum en Cabral etc. Met zulke types bereik je nooit de top. Doe mij maar gewoon De Vrij ofzo.
Precies, jij snapt het. En dat laatste is nu al een hele tijd het probleem bij Feyenoord.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
met 1 of 2 van die straatjochies in je ploeg breek je potten open. Hebben ze de bovenhand breekt vooral de pleuris uit
Beter lezenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:14 schreef Caland het volgende:
Inderdaad, het gaat belachelijk slecht met die jeugdopleiding van Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |