Nogmaals, het is maar een geruchtje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
DIe speler kost zeker tegen de 3 miljoen aan en verdient minimaal 5 ton. Lijkt mij op dit moment een veel te groot risico om zo een van buitenaf te halen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:32 schreef Caland het volgende:
Iemand die trouwens het AD heeft en zo lief zou willen zijn om het interview met Koeman in te scannen?
Ja, maar altijd de ingekorte versie. Zijn dik twee pagina's, vandaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:38 schreef onlogisch het volgende:
Kijk op ad.nl? Daar zal het vast wel staan?
Ik heb geen scanner, sorryquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar altijd de ingekorte versie. Zijn dik twee pagina's, vandaar.
Ren nog wel even snel naar de sigarenzaak.
wtfquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:05 schreef vandermar het volgende:
Bij de training op varkenoord vandaag was ook iemand verdwaald lol.
[ afbeelding ]
Idd, dan ben je best wel een josti.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:09 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
wtf![]()
Wie neemt zon kind nou mee in zon shirt
Vriend van mij heeft Bakkal ooit een pakje peuken zien kopen bij de Jumboquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:32 schreef Cara het volgende:
Ik kom echt nu pas achter dat een van de redenen dat Bakkal bij PSV niet goed viel zijn uitgaansdrift was.
Kennelijk had hij de bijnaam Otman Bacardi
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:40 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft Bakkal ooit een pakje peuken zien kopen bij de Jumbo
OMG OMGquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:40 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft Bakkal ooit een pakje peuken zien kopen bij de Jumbo
Mwah verhalen gaan vaak hun eigen leven leiden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:35 schreef Caland het volgende:
Dat is toch algemeen bekend. Maarja, als hij zo blijft spelen mag hij van mij zuipen wat 'ie wil.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef Caland het volgende:
Poging tot niveau omhoog krikken:
[ afbeelding ]
Die gast linksachter![]()
Dat ben jij toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:49 schreef Caland het volgende:
TIFO team he. Ruzie met onze geweldige directie.
Moet wel pro-Feyenoord zijn he.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:04 schreef Droopie het volgende:
ga eens kijken hoe je makkelijk een spandoek kan maken. zit op vak jj dus dan krijg je snel reactie vanuit het uitvak, maar uit de losse pols op een dekbed iets schrijven is behoorlijk kansloos
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Indirect is Van Well rot op ook pro-Feyenoord.
Vanwaar deze actie Happel? Jij zit in Z4quote:Reactie geplaatst door Ralph-Feyenoord op 01-10-2011 om 22:47
2
Morgen strand actie op Z4. neem allemaal een strandbal of iets anders opblaasbaars mee. Zelf heb ik een zwemband en een opblaaspop... 12 minuut chaoss!
Wat een mooie tekeningquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet in ieder geval van iemand die ik ken dat Bakkal wel regelmatig in het uitgaansleven in Eindhoven werd gespot (café Thomas e.d.). Toivonen was daar ook vaak bij. Die gasten (die kerel die ik ken en vrienden van hem) hebben verder met Reis ook lopen snuiven en vaak uitgeweest.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Mwah verhalen gaan vaak hun eigen leven leiden.
Heb nu liever Fernandez erin. Die snelheid kunnen we nu echt gebruikenquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:24 schreef Dekatria het volgende:
En dan Guidetti die nog van die hakjes doet bij 0-1 achter. Kap daar nou eens mee
We hebben helemaal geen back-up voor rechtsback dus ze zouden er beter achter gaan staan. Cabral speelt daarentegen als een dweil, maar dat is dan ook een extreem flegmatieke speler + krijgt twee-/driedubbele dekking. Kan er in de tweede helft zo maar 1 inschieten uit een fantastische actie.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:14 schreef TC03 het volgende:
Publiek fluit Cabral en Dani Fernandez uit... Apart.
Cabral eruit, Fernandez erin.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:29 schreef Tito_Makani het volgende:
[..]
Heb nu liever Fernandez erin. Die snelheid kunnen we nu echt gebruiken
Worden kapot gecounterd straks ben ik bang.quote:
Ach. Guidetti is samen met El Ahmadi de beste speler vandaag dus ik kan het hem niet kwalijk nemen. Hij heeft tenminste niet 100x de bal verspeeld zoals Cabral.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:24 schreef Dekatria het volgende:
En dan Guidetti die nog van die hakjes doet bij 0-1 achter. Kap daar nou eens mee
What happened to Mokotjo?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:34 schreef Dekatria het volgende:
Clasie voor van Haarenik zag 'm ook lopen hinkepoten daarstraks...
Joh!quote:
jammer dat er maar 3 wissels mogelijk zijn.quote:
Juist Vlaar en Fernandez waren verschrikkelijk het eerste half uur. Die gasten moet juist het tempo aangeven en erop knallen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:53 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ergens hadden we dit natuurlijk wel kunnen verwachten. Het team is namelijk erg jong en dus wisselvallig.
Ik word er doodziek van dat zooitje daar.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
Ik stel trouwens voor dat we lekker hier verder discussiëren. De anti-Feyenoord stemming en het getroll is weer op peil vandaag in de Eredivisie-topics. Geen mod te bekennen ook.
Inderdaad, het is gewoon een groot Ajax-topic met constant getroll. Er valt gewoon niet normaal over voetbal te praten.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:55 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik word er doodziek van dat zooitje daar.
Ze donderen maar op met die regel
Happel zit dan ook in de Kuip.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
Ik stel trouwens voor dat we lekker hier verder discussiëren. De anti-Feyenoord stemming en het getroll is weer op peil vandaag in de Eredivisie-topics. Geen mod te bekennen ook.
Tsja...dat heb je bij zulke spelers. Vind het ook vreemd dat Biseswar er niet eerder in is gebracht.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:56 schreef Cara het volgende:
Het is een godswonder dat Cabral mocht blijven staan.
Zonder gekheid was élk balcontact fout, wat voor pass of beweging dan ook, hij heeft letterlijk geen enkele keer de bal goed afgespeeld. Wat een triestheid.
Het is toch niet Happel z'n schuld dat er zoveel getrolled wordt in het Eredivisie-topic?quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Andere mod dan maar want dit werkt niet
Niet overdrijven he. Is gewoon de eerste echte off-day. Vorig jaar was het een grote aaneenschakeling van off-days.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:58 schreef Cara het volgende:
Deze wedstrijd is nog pijnlijk en triester dan de Graafschap thuis een tijdje geleden. Ik was hier helemaal niet op voorbereid
Kan me niet schelen. Weer een lekkere middelvinger naar het publiek.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet overdrijven he. Is gewoon de eerste echte off-day. Vorig jaar was het een grote aaneenschakeling van off-days.
Het gaat in de organisatie al fout, puur omdat we in zo'n wedstrijd Leerdam niet hebben. Die gast is echt vreselijk belangrijk voor dit team vol mooiweer-voetballers. (oh shit...het is mooi weer en ze voetballen kut.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Tito_Makani het volgende:
Kunnen ze niets anders bedenken dan de bal naar schaken spelen die hem vervolgens neerlegt in de 16m en hoopt dat er iemand tegen aan loopt?
Alsof ze zelf niet willen winnen/goed spelen. Tweede helft is iig al iets beter, maar nog verre van goed.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:00 schreef Cara het volgende:
[..]
Kan me niet schelen. Weer een lekkere middelvinger naar het publiek.
Sorry hoor, maar half-assed de duels aangaan, geen concentratie, dat moet je gewoon kunnen opbrengen als je profvoetballer pretendeert te zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof ze zelf niet willen winnen/goed spelen. Tweede helft is iig al iets beter, maar nog verre van goed.
Van Haaren doet goed z'n best, maar kan ook het verschil niet brengen trouwens.
Eens. Wat dat betreft is het puur laksheid.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar half-assed de duels aangaan, geen concentratie, dat moet je gewoon kunnen opbrengen als je profvoetballer pretendeert te zijn.
Komt harder aan nadat we het tegen AZ zo goed deden.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niet overdrijven he. Is gewoon de eerste echte off-day. Vorig jaar was het een grote aaneenschakeling van off-days.
Ugh, ik krijg echt zo'n mentaliteit van wie je er ook neer zet, bij Feyenoord stort men toch in.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
Volgend jaar met Vormer zal het iig wel anders zijn. Dan 2 degelijke backs ergens vandaan proberen te ritselen, want dit is natuurlijk gewoon kut met peren.
Nou viel wel mee... Gasten verdienen pek en verenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
Iedereen z'n oordopjes in voor het striemende fluitconcert dat gaat komen?
Nah, neuzenreactie. Nu valt het mee, maar in de rust hoorde je dat ook, net als toen er een aantal keren werd teruggespeeld. Ja, daar gaat een elftal goed van voetballenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:19 schreef kapiteintje het volgende:
Iedereen z'n oordopjes in voor het striemende fluitconcert dat gaat komen?
Ja joh, je betaald je blauw aan een SCC of een kaartje. Ziet gasten die gemiddeld 5 ton verdienen ballen alsof ze er TOTAAL geen zin in hebben en dat moet je dan als volwassen man toejuichen? Ga toch weg.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nah, neuzenreactie. Nu valt het mee, maar in de rust hoorde je dat ook, net als toen er een aantal keren werd teruggespeeld. Ja, daar gaat een elftal goed van voetballen
Er zit een wereld van verschil tussen je spelers gewoonweg uit gaan staan fluiten en blij toejuichen, maar inderdaad: dat snapt de gemiddelde voetbalfan inderdaad niet....quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:26 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ja joh, je betaald je blauw aan een CC of een kaartje. Ziet gasten die gemiddeld 5 ton verdienen ballen alsof ze er TOTAAL geen zin in hebben en dat moet je dan als volwassen man toejuichen? Ga toch weg.
Gast...heb je de wedstrijd gezien of niet?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:25 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nah, neuzenreactie. Nu valt het mee, maar in de rust hoorde je dat ook, net als toen er een aantal keren werd teruggespeeld. Ja, daar gaat een elftal goed van voetballen
Ja ga jij even bepalen wie de gemiddelde voetbalfan is, vent.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Er zit een wereld van verschil tussen je spelers gewoonweg uit gaan staan fluiten en blij toejuichen, maar inderdaad: dat snapt de gemiddelde voetbalfan inderdaad niet....
Ik kom al wat jaartjes in de Kuip, jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast...heb je de wedstrijd gezien of niet?
Donder toch op, trollquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik kom al wat jaartjes in de Kuip, ja
Ja, want uitfluiten helpt, natuurlijk.... net als een twintig minuten voor tijd weglopen "quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:28 schreef Stringer het volgende:
[..]
Ja ga jij even bepalen wie de gemiddelde voetbalfan is, vent.
quote:
Bullshit. Jij bent zeker een successupporter? Wij moeten alles maar accepteren?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Er zit een wereld van verschil tussen je spelers gewoonweg uit gaan staan fluiten en blij toejuichen, maar inderdaad: dat snapt de gemiddelde voetbalfan inderdaad niet....
Alleen zingen als je wint, maakt je juist een successupporter...... Nogmaals: gaat een ploeg beter voetballen als je stompzinnig gaat zitten fluiten? Nou dan...quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:35 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Bullshit. Jij bent zeker een successupporter? Wij moeten alles maar accepteren?
Kerel zeg, als er 1 ploeg altijd het publiek achter zich heeft staan is het mijn Feyenoord, maar na zo'n wanprestatie...?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Alleen zingen als je wint, maakt je juist een successupporter...... Nogmaals: gaat een ploeg beter voetballen als je stompzinnig gaat zitten fluiten? Nou dan...
Goh je was snel terug dan!quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik kom al wat jaartjes in de Kuip, ja
Feyenoord-fans lopen over het algemeen niet weg voor tijd. Dus ik snap niet wat je hier nu onzinnig loopt te trollen? (Is trollen überhaupt wel eens zinnig?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, want uitfluiten helpt, natuurlijk.... net als een twintig minuten voor tijd weglopen ""
Ja, want je kunt niet mobiel internettenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goh je was snel terug dan!Dat was trouwens niet wat ik vroeg.
Ook vandaag liepen er weer genoeg weg (en ja; dat gebeurt vaker...en vaak genoeg wordt men daar door de overige supporters ook fijntjes op gewezenquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Feyenoord-fans lopen over het algemeen niet weg voor tijd. Dus ik snap niet wat je hier nu onzinnig loopt te trollen? (Is trollen überhaupt wel eens zinnig?)
En lukte het indrukken van die toetsen/staren naar je scherm goed toen je in die mensenmassa de Kuip uitliep?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:40 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ja, want je kunt niet mobiel internetten
Wat wil je met deze prachtige anekdote nu eigenlijk zeggen?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ook vandaag liepen er weer genoeg weg (en ja; dat gebeurt vaker...en vaak genoeg wordt men daar door de overige supporters ook fijntjes op gewezen)
Cabral verdiende het wel hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:28 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Jij denkt dat Koeman in de rust bij 0-2 in eigen huis een positieve peptalk geeft? Nee man donderpreken!! Dus dan kunnen die gasten ook wel tegen een welverdiend fluitconcertje als dat meer dan terecht is. En nu houd ik er over op.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Alleen zingen als je wint, maakt je juist een successupporter...... Nogmaals: gaat een ploeg beter voetballen als je stompzinnig gaat zitten fluiten? Nou dan...
Geldt ook voor de mods hier op Fok! vanmiddag.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:46 schreef Happel het volgende:
Het was weer als vanouds. Wat een drama, totaal geen beleving en inzet.
Je hebt nergens melding van gemaakt, zeiksnor.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geldt ook voor de mods hier op Fok! vanmiddag.
Reageer je humeur a.u.b. niet op mij af.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt nergens melding van gemaakt, zeiksnor.
Blijkbaar zorgt een thuiswedstrijd op een bloedmooie dag niet voor genoeg motivatie bij de spelers.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:46 schreef Happel het volgende:
Het was weer als vanouds. Wat een drama, totaal geen beleving en inzet.
melding=banquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Je hebt nergens melding van gemaakt, zeiksnor.
Heb werkelijk geen idee. En ik zit nooit, sta alleen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vanwaar deze actie Happel? Jij zit in Z4
quote:Feyenoord en Amstel Bier verlengen partnership
Bierbrouwer Amstel en Feyenoord hebben hun partnership verlengd tot medio 2014. Beide directies hebben daartoe zondag voorafgaand aan de wedstrijd tegen ADO Den Haag in De Kuip een nieuw contract getekend. De huidige overkomst liep tot medio 2012. Amstel is al sinds 1994 sponsor van Feyenoord en is tevens al sinds jaar en dag bierleverancier van Stadion Feijenoord. ‘Er zit toekomst in Feyenoord, dat weten we allemaal’, zei Hans Böhm, marketing directeur van Amstel Brouwerij tijdens de ondertekening in de Business Unit van Amstel in De Kuip. ‘Amstel Bier wil daar graag onderdeel van uitmaken.’
Feyenoords commercieel directeur Mark Koevermans hoopt dat de verlenging van de huidige overeenkomst de basis vormt voor een langere samenwerking in de toekomst. ‘Hopelijk kunnen Amstel Bier en Feyenoord nog jaren met elkaar verder’, zei Koevermans. ‘We zijn Amstel Bier heel dankbaar voor het vertrouwen dat ze tonen.’
Amstel Bier is trots op het partnership met Feyenoord, liet Böhm zondag weten. ‘De liefde voor het voetbal is bij Amstel Bier altijd duidelijk aanwezig geweest’, zei hij. ‘De samenwerking met Feyenoord past daar uitstekend bij. Een kenmerk van een goed partnership is dat je elkaar in goede en slechte tijden steunt. Samen met Feyenoord kijken we nu nadrukkelijk naar de toekomst.’
Amstel Bier is van oudsher hét biermerk dat een grote verbondenheid heeft met de voetbalsport en is sponsor van een groot aantal topclubs in Nederland. De bierbrouwer zal vanuit de overeenkomst met Feyenoord onder meer Amstel-drinkers de kans geven om wedstrijden in De Kuip te bezoeken. ‘Met verschillende acties zullen wij zoveel mogelijk mensen de kans gaan geven om vanaf een plekje in de zon een wedstrijd van Feyenoord te bekijken’, zegt Böhm.
Je kunt sowieso beter van tevoren een lekkere knaap drinken dan die 2.5% biertjes.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:22 schreef eight het volgende:
Ook de komende jaren blijft men slootwater schenken:
[..]
come again?quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:10 schreef Caland het volgende:
Koeman vond dat we vandaag niet door de ondergrens gingen,![]()
![]()
Vlaar stormde wel 1 keer lekker naar voren, maar daar heb je het dan ook weer mee gehad...quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:16 schreef Caland het volgende:
Ben nog wel het meest geschrokken van Vlaar en De Vrij, wat waren die twee aan het kutten zeg.
Jupiler league niveau verdedigen, kansloze lange ballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |