Nogmaals, het is maar een geruchtje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
DIe speler kost zeker tegen de 3 miljoen aan en verdient minimaal 5 ton. Lijkt mij op dit moment een veel te groot risico om zo een van buitenaf te halen.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:32 schreef Caland het volgende:
Iemand die trouwens het AD heeft en zo lief zou willen zijn om het interview met Koeman in te scannen?
Ja, maar altijd de ingekorte versie. Zijn dik twee pagina's, vandaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:38 schreef onlogisch het volgende:
Kijk op ad.nl? Daar zal het vast wel staan?
Ik heb geen scanner, sorryquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar altijd de ingekorte versie. Zijn dik twee pagina's, vandaar.
Ren nog wel even snel naar de sigarenzaak.
wtfquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:05 schreef vandermar het volgende:
Bij de training op varkenoord vandaag was ook iemand verdwaald lol.
[ afbeelding ]
Idd, dan ben je best wel een josti.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:09 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
wtf![]()
Wie neemt zon kind nou mee in zon shirt
Vriend van mij heeft Bakkal ooit een pakje peuken zien kopen bij de Jumboquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:32 schreef Cara het volgende:
Ik kom echt nu pas achter dat een van de redenen dat Bakkal bij PSV niet goed viel zijn uitgaansdrift was.
Kennelijk had hij de bijnaam Otman Bacardi
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:40 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft Bakkal ooit een pakje peuken zien kopen bij de Jumbo
OMG OMGquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:40 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft Bakkal ooit een pakje peuken zien kopen bij de Jumbo
Mwah verhalen gaan vaak hun eigen leven leiden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:35 schreef Caland het volgende:
Dat is toch algemeen bekend. Maarja, als hij zo blijft spelen mag hij van mij zuipen wat 'ie wil.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef Caland het volgende:
Poging tot niveau omhoog krikken:
[ afbeelding ]
Die gast linksachter![]()
Dat ben jij toch?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef Caland het volgende:
Poging tot niveau omhoog krikken:
[ afbeelding ]
Die gast linksachter![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |