Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: 25 Oktober 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE BETA Early access: 27 september 2011 Normal access: 29 september 2011 Map: Operation Metro - Rush
Minimum System Requirements OS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz) Memory: 2 GB Hard Drive: 20 GB Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance) Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance) Sound card : DirectX compatible Keyboard and Mouse DVD ROM Drive
Recommended System Requirements OS: Windows 7 64-Bit Processor: Quad-Core CPU Memory: 4 GB Hard Drive: 20 GB Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950) Sound Card: DirectX compatible Keyboard and Mouse DVD ROM Drive
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gameplay
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help! Hij blijft hangen op Joining Server
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hier naar toe.
[ Bericht 10% gewijzigd door R-Mon op 01-10-2011 18:51:40 (fix toegevoegd) ]
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
Mn cpu was net overheated T gaat al iets minder kut, vind t wel vervelend dat j niet kan zien hoe lang t nog duurt voor je respawnt, nu zit je steeds mr clueless uren t wachten
Op zaterdag 1 oktober 2011 15:52 schreef LoggedIn het volgende: vind t wel vervelend dat j niet kan zien hoe lang t nog duurt voor je respawnt, nu zit je steeds mr clueless uren t wachten
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood. Only a fool would take anything posted here as fact.
Het is echt 80% mapkennis. Nu ik een klein beetje ervaring heb in die Metro map haal ik veel hogere scores :p Is er een FOK server / server waar jullie veel opzitten?
Bij mij wilt BF3 niet starten.. ik klik op join server, krijg vervoglens een applicatie te zien dat 'starten' zegt en verder 'joining server' in de browser, maar vervolgens gebeurt er helemaal niks.
Ik zit al te zoeken naar een antwoord, maar nog niks gevonden.
Op zaterdag 1 oktober 2011 15:18 schreef Thormodo het volgende: Weet iemand toevallig wat ik hiermee aan moet? Zodra ik op join server klik crasht het spel... Ik heb een ATI Radeon HD 5700 Series.
Op zaterdag 1 oktober 2011 16:06 schreef stevin het volgende: Hoe heten jullie op EA / Origin / BF3? Je kunt mij vinden onder Stevin_EA, dus voeg me toe dan kunnen we een potje spelen :p
Ik kan het niet eens normaal spelen. Op een of andere manier blijft mijn w of pijltjes toetsen naar boven vastlopen. Dus blijf ik in het menu naar boven scrollen en ingame naar voren lopen
Op zaterdag 1 oktober 2011 16:36 schreef Forskneck het volgende: Ik kan het niet eens normaal spelen. Op een of andere manier blijft mijn w of pijltjes toetsen naar boven vastlopen. Dus blijf ik in het menu naar boven scrollen en ingame naar voren lopen
Ik klik altijd echt 5-6 keer.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Op zaterdag 1 oktober 2011 17:04 schreef andreas612 het volgende: echt gaar, heb net een laser geunlocked oid, alleen staat ie nergens bij dingen die je eraan kan plakken..
Het verschilt geloof ik of je Rus of US ben. Volgende ronde heb je hem waarschijnlijk. Ik snap ook nog niet helemaal hoe dat werkt
Heb t even gespeeld maar hoe langer ik het speel hoe meer teleurstellend het is. Heb nu best vaak bugs waardoor ik onder de map vast zit en weer zelfmoord moet plegen. Camper paradijs... Slecht zie of het mn vijand of vriend is... Tegenvallende graphics enz.
Wanneer ik het speel moet ik denken aan Operation Flashpoint dragon rising. Eerst was ik zeker dat ik m ging halen maar ik twijfel nu wel ernstig.
Op zaterdag 1 oktober 2011 17:20 schreef stevin het volgende: Wie heeft tips? In het eerste stuk van die Metro map bak ik er nix van (gras en zo) maar in de metro zelf en die daarna gaat het wel.
Metro map moet je buiten de recon unit pakken. Ik heb die standaard rifle nu met een 4x zoom ipv 8x zoom(krijg je met lvl 3 ofzo)
Als je verdediger bent moet je een spawnpoint plaatsen tussen de 2 verdedigpunten. Bij het linkergedeelte moet je achter die betonblokken gaan zitten. Bij het rechtergedeelte heb je na het verdedigpunt een klein heuveltje met 2 hopen stenen, 1 aan de rechterkant en 1 bovenop, je moet achter die stenen daar bovenop gaan zitten daar kan je veel zien maar zij jou niet echt.
Als aanvaller moet je door het midden gaan, bij die stenen muurtjes en die bosjes zijn ook handig.
Ik dacht eerst dat het onmogelijk was om als verdediger te winnen maar heb nu al een paar potjes gehad waar de verdedigers wonnen, echter heb je toch wel meer kans op een slechte k/d wanneer je verdedigd dan wanneer je aanvaller bent.
Op zaterdag 1 oktober 2011 17:20 schreef DeRakker. het volgende: Heb t even gespeeld maar hoe langer ik het speel hoe meer teleurstellend het is. Heb nu best vaak bugs waardoor ik onder de map vast zit en weer zelfmoord moet plegen. Camper paradijs... Slecht zie of het mn vijand of vriend is... Tegenvallende graphics enz.
Wanneer ik het speel moet ik denken aan Operation Flashpoint dragon rising. Eerst was ik zeker dat ik m ging halen maar ik twijfel nu wel ernstig.
Nou nou zeg, ik ben ook niet tevreden over de beta, maar dan meer over de map keuze en het speltype. Het is en blijft een beta he, ze hebben misschien wat aanpassingen aan de alpha toegevoegd, maar Dice stopt de energie in de volledige versie natuurlijk. Ze kijken nu niet op een bug meer of minder.
Dat van de graphics is bekend, de settings zijn gelimiteerd.
En natuurlijk is de echte game anders. Qua maps en graphics
Buiten(eerste en laatste stuk) de recon unit. Metro de recon unit als ik aan de buitenkanten ga, shotgun als ik in het midden ga. Het winkelgedeelte het normale wapen.
Nou nou zeg, ik ben ook niet tevreden over de beta, maar dan meer over de map keuze en het speltype. Het is en blijft een beta he, ze hebben misschien wat aanpassingen aan de alpha toegevoegd, maar Dice stopt de energie in de volledige versie natuurlijk. Ze kijken nu niet op een bug meer of minder.
Dat van de graphics is bekend, de settings zijn gelimiteerd.
En natuurlijk is de echte game anders. Qua maps en graphics
waar staat dat bericht dan van dice?
Toch zitten de meeste gewoon te wachten in gangen enz. bij de metro is het moeilijk om naar de andere kant te lopen omdat er altijd snipers aan de andere kant staan.
Toch vraag ik me af of ze zoveel bugs kunnen weghalen in minder dan een maand. Nog nooit zoveel gehad.
Toch zitten de meeste gewoon te wachten in gangen enz. bij de metro is het moeilijk om naar de andere kant te lopen omdat er altijd snipers aan de andere kant staan.
Toch vraag ik me af of ze zoveel bugs kunnen weghalen in minder dan een maand. Nog nooit zoveel gehad.
In de metro moet je dus met een shotgun lopen als je door het midden gaat. Maar eigenlijk moet je gewoon langs de zijkanten omdat vrijwel iedereen door het midden gaat.
In de metro moet je dus met een shotgun lopen als je door het midden gaat. Maar eigenlijk moet je gewoon langs de zijkanten omdat vrijwel iedereen door het midden gaat.
nee het beste is gewoon met sniper campen.
Maargoed... ik ga m denk ik overslaan en wacht wel weer gewoon op cod. Ik vind t gewoon kut aan voelen... niet alleen door de campers want die heb je bijv. ook wel bij cod.
Ik ga nog wel ff verder spelen maar denk dat ik m ga skippen.
Ik vind het camp gedeelte wel meevallen? Campen is echt alleen een probleem in gesloten levels, maar hier heb je toch minstens 3 manieren om ergens te komen.
Er zit geen verschil in medium of ultra, vandaar. Zelfde fps.
En het komt wel goed denk ik, ze zullen over een week verzonden worden, en tijdens het installeren kun je een uitgebreide patch verwachten
die middengang is inderdaad een goede optie, de rest voelt heel erg als bc2 aan, leuk maar je bent er snel op uitgekeken, ook dat hele team door een smalle strook van de map te persen ! dat park aan het begin is een beetje jammer dat iedereen zowat door elkaar loopt, door pronen en die bosjes/heuveltjes mis je vaak de helft van wat er gebeurt en zwerft de helft een beetje rond zonder te weten waar de rest van z'n squad is.. ben nu level 4 maar heb nog niet eens het einde van de map meegemaakt althans, op gegeven moment moet je dat gebouw weer uit, weer een snipersfestijn, want zodra je eruit loopt is het ff heel licht in je beeld en is orienteren nou niet echt heel gemakkelijk. En bij engineer heb je bij de ene kant een m4 en aan de andere kant zo'n kutwapen
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2011 18:47:30 ]
Op zaterdag 1 oktober 2011 18:49 schreef DeRakker. het volgende: je wordt ook gek van het wapen getril bij schieten... ik weet dat het realistisch is... maar voor een spel is het te overdreven.
Ja sorry, maar dan moet je echt teruggaan naar CoD, waar het net paintballen is
Ze hebben Conquest toegevoegd, zie 2 servers met 128 spelers
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende: Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Oh nee, geen conquest, dat dacht ik. Maar op PC zie ik 128 spelers bij Softcore Unicorn Madness en Jonathan-PC
Ik kom er alleen niet in
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende: Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Ik krijg een foutmelding dat ik niet de juiste versie heb
Het enige probleem dat ik op dit moment heb met het spel is dat ie random crasht. Dan beweeg niks meer en moet je het geforceerd uitzetten. (Task manager blabla)
Ik hoop niet dat het die onboard geluidskaart op je moederbord bug is die ook in BC2 zat, kan ik straks nog een geluidskaartje kopen.
Voor de rest een zeer gaaf spel, alleen jammer dat mensen zo egoďstisch zijn en geen med packs/ammo droppen terwijl ik er netjes om vraagt en zelfs om ze heen spring met 10% HP.
origin, rechter muisknop op BF3 en controleren op updates
Op zaterdag 1 oktober 2011 18:49 schreef DeRakker. het volgende: je wordt ook gek van het wapen getril bij schieten... ik weet dat het realistisch is... maar voor een spel is het te overdreven.
Call of Duty speler?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood. Only a fool would take anything posted here as fact.
Op zaterdag 1 oktober 2011 19:01 schreef Kaasrol het volgende: Oh nee, geen conquest, dat dacht ik. Maar op PC zie ik 128 spelers bij Softcore Unicorn Madness en Jonathan-PC
Ik kom er alleen niet in
Kom er ook niet in, blijft bij 'connecting' hangen.
Kom er ook niet in, blijft bij 'connecting' hangen.
Je moet hem eerst updaten, na heel lang kreeg ik dat in een foutmelding
Btw, als ik controleer op updates wil ie 3,9GB gaan downloaden. Maar als ik de mapnaam en het register terugzet naar č en controleer op updates is alles opeens up-to-date en speelklaar. Ik vermoed dat die 'update' dus gewoon is dat Origin BF3 niet ziet (ondanks de registerfix) en de hele client weer wil gaan downloaden.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
Waar moet je die update vandaan toveren, want ik vind het niet als ik RMB doe op BF3.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Raar, als ik dat doe bij een 128 kom ik er niet in. 80 wel
Op zaterdag 1 oktober 2011 19:46 schreef benx het volgende: nou heb ik gedaan wat er in de op stond met de E veranderen, maar nu doet die niks meer, waardeloos EA, echt waardeloos dit.
Voordeel is dat ie niet in de final version komt he
Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende: Waarom kan ik niet keybindings veranderen? bijv. melee - middlemousebutton. (ik heb een rat7 overigens als muis) erg irritant..
Snap niet waarom ze niet de gameplay (grotendeels) van bfbc2 hebben overgenomen.. er was niks mis mee in mijn mening.
Tenminste ik heb niet hetzelfde gevoel als ik zo speel.
Ook erg unhappy over de webbrowser. Onhandig en neemt onnodig geheugen in beslag ondanks dat ik er genoeg van heb. (6gb ddr3)
Meer mensen hebben er last van dat ze geen keybindings op hun muis kunnen zetten. Ik heb wel prone van z naar c gedaan dat ging wel goed.
Vind ook wel dat dat browser gedoe erg irritant is idd.
Op zaterdag 1 oktober 2011 21:22 schreef Roces18 het volgende: Met 128 spelers is het tenminste een echte oorlog. In plaats van mensen daadwerkelijk op te zoeken
Uitzending naar Uruzgan gehad? Want ja, daar werden ze immers ook OVERSPOELD met Taliban. Get real...
Vanavond een rondje met broertje gespeeld, hij mij uitnodigen na een half uur lag te incasseren toch maar eens vragen naar hoe hij deze gevonden had. "Quick Match"
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
btw, dat reclamebordje in bc2 onderaan in het menu heeft het over 'first expansion pack' at no extra charge.. komt er dan soms ook nog een 2e expensian pack oid? zou wel baas zijn
'k denk dat ik alles maar een cijfer ga geven, kijken waar we op uit komen
metro map: 6, aardig maar comon... caspian map: 7,5 - heb die alleen op laptop gespeeld op beschamelijk lage resolutie + lagg dus kan nog niet echt een duidelijke mening erover geven, maar zag er zeker bruut uit EA support: 2, kkkneuzen Gameplay: 7, misschien kwestie van wennen Menu/indeling: 4.5 vind het gewoon echt niet duidelijk/logisch ingedeeld, erg omslachtig je moet bijv. voor elk dingetje een aparte tab omhoog klikken om de extra unlocks te kunnen selecteren (ipv bij bc2 1 klik, hele tab omhoog) daarbij de serverlijst in een internet browser.. NIGGA PLEASE !!! laten we er vanuit gaan dat dat alleen de beta is beta indruk: 6.5 erg matig allemaal algemene indruk: 7, leuk, maar het idee pakt niet echt uit..
SPOILER
Op zondag 2 oktober 2011 00:50 schreef andreas612 het volgende: btw, dat reclamebordje in bc2 onderaan in het menu heeft het over 'first expansion pack' at no extra charge.. komt er dan soms ook nog een 2e expensian pack oid? zou wel baas zijn
Tuurlijk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Vandaag zou toch een surprise komen? Zet Caspian Border maar weer aan, want ik mis 'm. Hier geen update van 4GB gehad, nog steeds dezelfde early beta versie.
Op zondag 2 oktober 2011 10:15 schreef JK het volgende: Vandaag zou toch een surprise komen? Zet Caspian Border maar weer aan, want ik mis 'm. Hier geen update van 4GB gehad, nog steeds dezelfde early beta versie.
Ik heb ergens een soort van digitale flyer gezien met daarop wat dingen, meen iets van een contest ofzo, maar dat er dan op 2 oktober een 'special surprise' zou zijn. Kan de afbeelding alleen niet meer vinden. Dacht dat het op Tweakers stond, maar dat topic daar is bijna niet te volgen, zo snel als het daar gaat.
Ik lees net dat helivliegen kinderlijk eenvoudig is gemaakt in bf3 en dat vliegtuigen niet meer kunnen bombarderen.. Waarom onze geliefde BF reeks verkrachten?
Op zondag 2 oktober 2011 11:06 schreef jpjedi het volgende: Ik lees net dat helivliegen kinderlijk eenvoudig is gemaakt in bf3 en dat vliegtuigen niet meer kunnen bombarderen.. Waarom onze geliefde BF reeks verkrachten?
Zijn bommen geen unlocks? WAnt de jets hebben in het begin ook geen raketten meen ik en geen flares. Ik geloof dat ik er alleen kogels mee heb geschoten.
Maar als ik zo filmpjes van BC2 zie, lijken veel dingen wel heel erg op elkaar in BF3. Al heb ik BC2 nooit gespeeld. BC1 vond ik al niets na een demo te hebben gespeeld.
Op zondag 2 oktober 2011 11:24 schreef Longcat. het volgende: Raar wil ik een 25/32 server joinen krijg ik "This server cannot be joined since its full" ofzo.
Op zondag 2 oktober 2011 11:24 schreef Longcat. het volgende: Raar wil ik een 25/32 server joinen krijg ik "This server cannot be joined since its full" ofzo.
Tanks hebben nog wel bulletdrop (althans, toen ik caspian borders speelde), maar het is bij verre niet zo sterk als bij bc2. Ik denk dat ze dat gedaan hebben vanwege de grotere mappen in de uiteindelijke versie die misschien grote open vlakten heeft. Met bad company achtige bulletdrop zou je een tank een heel eind verderop nooit kunnen raken.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter. Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
Op zondag 2 oktober 2011 11:06 schreef jpjedi het volgende: Ik lees net dat helivliegen kinderlijk eenvoudig is gemaakt in bf3 en dat vliegtuigen niet meer kunnen bombarderen.. Waarom onze geliefde BF reeks verkrachten?
Hier ben ikzelf het meest benieuwd naar van de hele game. Chopperen in BC2 was zalig imo, maar dat is voor iedereen verschillend. Helaas heb ik CB nog niet gespeeld, maar de meningen zijn erover verdeeld, zoals bij elke game.
En jets hebben verschillende unlocks, waaronder de lock-on rockets. Voertuigen is en blijft het belangrijkste in BF, het zal me tegenvallen als dit nu omgekeerd is
Ik vind dat unlocken van al die wapens altijd maar vervelend
De 1e periode heb je dan altijd zo'n gigantisch verschil qua wapens. De mensen die al tig uur ervaring hebben, hebben dan ook nog eens de beste wapens.
Op een bepaald moment als iedereen alles unlocked heeft, wordt het naar mijn mening pas leuk
Heb me even verder in gelezen en het zit er nog steeds in maar veel minder om op deze manier de tank een zwaardere rol te geven in grote mappen. Ik weet alleen niet hoe het zich verhoudt tov bf2
Op zondag 2 oktober 2011 12:43 schreef jpjedi het volgende: Heb me even verder in gelezen en het zit er nog steeds in maar veel minder om op deze manier de tank een zwaardere rol te geven in grote mappen. Ik weet alleen niet hoe het zich verhoudt tov bf2
Dat boeit toch ook niet?
Roll with the fastest I'm the baddest who rolls with the madness
Enigste wat ze deden was in rondjes vliegen (en dan heb ik het over een rondje met radius van ongeveer 8 meter) het hele level lang. 3x Raden wie de meeeste punten had, want met behulp van raketten kon je die kk dingen niet neerhalen.
Enigste wat ze deden was in rondjes vliegen (en dan heb ik het over een rondje met radius van ongeveer 8 meter) het hele level lang. 3x Raden wie de meeeste punten had, want met behulp van raketten kon je die kk dingen niet neerhalen.
m136 AT4 skillz JWZ
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2011 13:21:22 ]
btw, dat onderhoud he.. wtf doen ze dan daarin, enigzins nuttige dingen waar wij stervelingen nog wat van merken of is het allemaal achter de schermen gedoe..:7
Tanks hebben nog wel bulletdrop (althans, toen ik caspian borders speelde), maar het is bij verre niet zo sterk als bij bc2. Ik denk dat ze dat gedaan hebben vanwege de grotere mappen in de uiteindelijke versie die misschien grote open vlakten heeft. Met bad company achtige bulletdrop zou je een tank een heel eind verderop nooit kunnen raken.
Feit is ook dat je met ww2 tanks wel bullitdrop hebt, maar bij moderne tanks gaan de kogels nét iets sneller waardoor hij toch wel een kilometer of 2 vlak schiet lijkt me.
Vooral het heli verhaal vind ik erg jammer, had graag gezien dat ze, op de PC zeker, het eerder moeilijker hadden gemaakt a la desert combat dan makkelijker dan bc2
Denk niet dat dit em word overigens. Jammer dat ze ons niet even een conquest map gaven.
Zonder pasword tenminste. Rush is meer CoD achtige gamemode en is derhalve niks aan.
En voor diegene die zeggen 'tis een beta dus niet zeuren" het is gewoon een demo. als je daar niet doorheen kan kijken waarom ze een "beta" ter beschikking stellen is het wel heel sneu gesteld met je.
Wat een gezeik allemaal? Ik vind de game echt vet Wat boeit het dat je via een browser de game in moet? de tijd die het kost is hetzelfde, misschien zelfs minder.
Op zondag 2 oktober 2011 14:28 schreef MouzurX het volgende: Wat een gezeik allemaal? Ik vind de game echt vet Wat boeit het dat je via een browser de game in moet? de tijd die het kost is hetzelfde, misschien zelfs minder.
En zeker als je caspian borders hebt gespeeld vind je het spel vet.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter. Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
heb net nog ff met fraps getest, buitenlucht metro ca. 40-50fps, binnen 60-80 fps op 1680x1050. Ben alleen benieuwd of caspian border en andere maps hetzelfde zijn ong. of dat ie die zwaarder trekt.
Op zondag 2 oktober 2011 14:42 schreef andreas612 het volgende: heb net nog ff met fraps getest, buitenlucht metro ca. 40-50fps, binnen 60-80 fps op 1680x1050. Ben alleen benieuwd of caspian border en andere maps hetzelfde zijn ong. of dat ie die zwaarder trekt.
Zwaarder.
Inderdaad had net 3 rondjes gespeeld en allemaal met een kneuzenteam. We kwamen als attackers niet eens uit onze basis Ik heb een mcom nog te pakken kunnen krijgen, maar met een loserteam moet je eigenlijk gewoon gaan snipen voor kills
Op zondag 2 oktober 2011 15:46 schreef Rivalo het volgende: Heb nu een kut bug, zie geen enkele playernames. Kan dus niet zien of het een teammate is of een enemy.
Meeeeeh! Ik zie ook geen nametags meer. Ik kan totaal niet inschatten of een mannetje een tegenstander of een teamgenoot is
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
Op zondag 2 oktober 2011 16:24 schreef Kn0x het volgende: Meeeeeh! Ik zie ook geen nametags meer. Ik kan totaal niet inschatten of een mannetje een tegenstander of een teamgenoot is
Plaatsing van teamtags kan idd mijlen beter, aan randen verdwijnt het, en soms reageert het systeem traag op het weergeven van namen. Ben je al
quote:
Op zondag 2 oktober 2011 16:37 schreef Athlon64x het volgende: Echt welke mongool verzint zoiets in Badcompany werkt het perfect maar nee hoor arrogantie stijgt nu ook bij dice naar het hoofd.
5 kogels in je teammaat verder.
Welk onderdeel? Over mongool gesproken...
Op zondag 2 oktober 2011 16:37 schreef Athlon64x het volgende: Echt welke mongool verzint zoiets in Badcompany werkt het perfect maar nee hoor arrogantie stijgt nu ook bij dice naar het hoofd.
Bad Company en perfect werken? wat heb jij zitten roken?
Mwach, beide andere games, maar BC2 is gewoon geen slecht spel. Prone is nu wel irritant geworden, maar wel beter. Je gaat alleen te makkelijk stuk in vergelijking met BC2. In BC2 gebeurt het ook wel, maar vaak heb je nog een KANS om te reageren, in BF3 beta blijkbaar niet echt lekker.
Mwach, beide andere games, maar BC2 is gewoon geen slecht spel. Prone is nu wel irritant geworden, maar wel beter. Je gaat alleen te makkelijk stuk in vergelijking met BC2. In BC2 gebeurt het ook wel, maar vaak heb je nog een KANS om te reageren, in BF3 beta blijkbaar niet echt lekker.
[..]
Samenwerken, timen van aanvallen en elkaar kruislings dekken. Maar vaak ren ik alleen naar een m-com toe en staat mijn team een beetje te campen
marja samenwerken gaat moeilijk zonder headset... op ps3 praat bijna niemand
Rush is sowieso kut. Niemand attackt of defend de MCOM.
Ga ik een keer naar de MCOM toe. Want ja, niemand is daar ook maar in de buurt. Gooi ik er een bommetje op, eventjes wachten in de bosjes. Niemand kwam. MCOM Destroyed...
Ga ik een keer naar de MCOM toe. Want ja, niemand is daar ook maar in de buurt. Gooi ik er een bommetje op, eventjes wachten in de bosjes. Niemand kwam. MCOM Destroyed...
Ligt aan de server. meeste potjes die ik speel gaat het echt wel om die mcom's.
Als ik een server wil joinen dan blijft de status op Joining Server staan, ik heb het gevoel dat battlefield niet geopend word. Iemand een idee waar het aan kan liggen?
De browser is Internet Explorer.
EDIT: Ik ben wat te vroeg, oplossing staat in de OP
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2011 18:49:22 ]
Goed idee, begin me nu al te irriteren aan al die random mongolen online. + de hitdetiectie is ook al weer verneukt, ookal is dit bij bf altijd al kut geweest..
Roll with the fastest I'm the baddest who rolls with the madness
De victory crawl bovenin is echt baas, je kun een aardig eind infiltreren op die manier
Lol, die heb ik ook een keer gedaan, zo had ik probleemloos zon mcom station overgenomen De tweede keer lukte het niet meer Voor mn gevoel heb je ook wel weinig tijd om te disarmen, als je een stukje moet rennen ben je eigenlijk al te laat.
Als ik defender ben ga naar die bosjes tussen de lying down people en de spawn campers. Gooi ik een granaat naar die m-com bij het speeltuintje zodat de muren weg zijn. Scope richten op de m-com en prijs schieten.
Als attacker meestal in de buurt van bush people en people who forget to crouch en dan maar weerstand bieden en hopen dat we een m-com kunnen pakken
Op zondag 2 oktober 2011 19:09 schreef Ireyon het volgende: Dumbshit Island is anders wel een fijne plek om de noobs eruit te knallen.. ongeacht of je nu aan 't aanvallen of verdedigen bent .
Ik als bush people kan ze van daaruit nog van dat eiland afknallen. Terwijl ze mij nooit kunnen zien. Dus dat eiland is echt nutteloos.
Op zondag 2 oktober 2011 20:00 schreef Sjapoela het volgende: Echt net weer zo'n kansloos potje, zaten ze met z'n 6en bij onze spawn te kankeren, zielige figuren. K/D K/D K/D K/D K/D K/D K/D K/D K/D K/D K/D
wegrennen en een mobile spawnpoint neerzetten, opgelost
Op zondag 2 oktober 2011 20:00 schreef Sjapoela het volgende: Echt net weer zo'n kansloos potje, zaten ze met z'n 6en bij onze spawn te kankeren, zielige figuren. K/D K/D K/D K/D K/D K/D K/D K/D K/D K/D K/D
En dan wordt aan het eind van de beta alles gereset, ohnoes!
Wat trouwens erg goed helpt bij mij dat wanneer je een squadleader bent je even moet aangeven welke m-com je gaat verdedigen of aanvallen. Daar in de buurt zet je een mobile spawnpoint neer en de punten komen binnen vliegen + 20 + 20 + 20 etc..
Ik weet alleen niet op welke basis je als squadleader wordt gekozen? Is dat je rang, of je score??
Op zondag 2 oktober 2011 20:06 schreef Roces18 het volgende: Wat trouwens erg goed helpt bij mij dat wanneer je een squadleader bent je even moet aangeven welke m-com je gaat verdedigen of aanvallen. Daar in de buurt zet je een mobile spawnpoint neer en de punten komen binnen vliegen + 20 + 20 + 20 etc..
Ik weet alleen niet op welke basis je als squadleader wordt gekozen? Is dat je rang, of je score??
Penislengte.
Op zondag 2 oktober 2011 20:25 schreef Smoofie het volgende: Ik word wel gek van af en toe een crash ffs. Midden in de game, en op een 1 of andere manier worden je stats dan niet gesaved Mis ik gwn een unlock
Hebben er heel veel.
Voor de zoveelste keer: Eerst iedereen lekker maken met vloeiende gameplay en van alles beloven voor diezelfde beta, en hard falen met een kk map en een fucked up matchmaking systeem
Voor de zoveelste keer: Eerst iedereen lekker maken met vloeiende gameplay en van alles beloven voor diezelfde beta, en hard falen met een kk map en een fucked up matchmaking systeem
Ik ben niet lekkergemaakt. Bij beta denk ik aan ctd ctd ctd.
Een demo verwachten bij een beta voor serverloads en crap
Ik heb totaal geen probleem met de matchmaking en je kan ook gewoon de serverbrowser gebruiken hoor.
Zoals in BC2 was het prima. Lekker overzichtelijk, en het werkt! Maar misschien is dit een kwestie van wennen.
Ik weet niet hoe het in BC2 werkt, maar dit is gewoon een serverlist maar dan niet ingame. Dus voor mij maakt het niet zoveel uit. Hij loopt wel vast in FF.
Op zondag 2 oktober 2011 19:03 schreef Roces18 het volgende: [ afbeelding ] Als ik defender ben ga naar die bosjes tussen de lying down people en de spawn campers. Gooi ik een granaat naar die m-com bij het speeltuintje zodat de muren weg zijn. Scope richten op de m-com en prijs schieten.
Als attacker meestal in de buurt van bush people en people who forget to crouch en dan maar weerstand bieden en hopen dat we een m-com kunnen pakken
Als attacker crouch ik door het 'people who forget to crouch' stuk en val mcom B aan. Meestal schiet ik onderweg nog even een sniper dood door met mijn UMP-45 op de glint te schieten. Als defender sta ik als support bij de 'clusterfuck zone' handgranaten naar de bush people te spammen met een ammo krat en schiet ik de aanvallers en snipers die het via 'victory crawl' proberen dood.
je speelt toch een GAME.. dan wil je toch niet geconfronteerd worden met een internetbrowser met een of andere kutserverlist, daarbij is het verbinden naar het spel toe gewoon echt achterlijk traag
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2011 21:29:28 ]
wel leip trouwens hoor, ik hoor mezelf vaak genoeg 1x geraakt worden (en dood) en dan kijk ik wat voor gun het is en dan is het een AK47.. kweenie hoor, maar ik moet echt 4x raken wil ik een beetje een kans maken
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2011 21:28:31 ]
je speelt toch een GAME.. dan wil je toch niet geconfronteerd worden met een internetbrowser met een of andere kutserverlist, daarbij is het verbinden naar het spel toe gewoon echt traag
QFT
'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muńo ēngos ńuhys issa."
je speelt toch een GAME.. dan wil je toch niet geconfronteerd worden met een internetbrowser met een of andere kutserverlist, daarbij is het verbinden naar het spel toe gewoon echt kankertraag
Noem 1 ingame browser die ECHT goed werkte van de afgelopen 5 jaar. Noem 1 ingame browser van DICE die uberhaupt deed wat het zou moeten...
mwoa, bc2 is qua uiterlijk ook nog wel wat veranderd hoor, zoek maar ff op youtube naar beta bc2.. niet hele grote veranderingen maar wel veranderingen die je duidelijk ziet.
mwoa, bc2 is qua uiterlijk ook nog wel wat veranderd hoor, zoek maar ff op youtube naar beta bc2.. niet hele grote veranderingen maar wel veranderingen die je duidelijk ziet.
Battlelog gaat echt niet meer weg.. De game komt over 23 dagen uit.
Wel lelijk dat je soms mensen door stenen kunt schieten, en dat granaten in bosjes blijven plakken..
Battlelog gaat echt niet meer weg.. De game komt over 23 dagen uit.
Wel lelijk dat je soms mensen door stenen kunt schieten, en dat granaten in bosjes blijven plakken..
waarom niet, niemand heeft nog het menu van BF3 gezien, momenteel is er niet eens een menu in het spel (behalve opties e.d.) Ik heb er nog hoop op eigenlijk.
waarom niet, niemand heeft nog het menu van BF3 gezien, momenteel is er niet eens een menu in het spel (behalve opties e.d.) Ik heb er nog hoop op eigenlijk.
Battlelog is nu al zo ver, daar steunt het spel nu op, als ze dat gaan weghalen (wat dus echt niet gebeuren gaat) wordt het spel waarschijnlijk verzet naar een andere datum; maar dat zal EA ook niet doen, want; Modern Warfare 3.
UT2k4: 2004. Daarna ging het best berg af, BF2 was nog redelijk, maar bleef geplaagd door bugs en slechte afwerking, BC2 is ook niet altijd even geweldig. Ik snap de weerstand tegen Battlelog ECHT niet.
UT2k4: 2004. Daarna ging het best berg af, BF2 was nog redelijk, maar bleef geplaagd door bugs en slechte afwerking, BC2 is ook niet altijd even geweldig. Ik snap de weerstand tegen Battlelog ECHT niet.
BF 1942 En UT2k4 had zeker een goede server browser
Op zondag 2 oktober 2011 21:29 schreef Sjapoela het volgende: Ik word er voor de zoveelste keer afgedonderd. Hou je praatjes van ik heb er geen last van voor je aub. Ik krijg er de kankerietus van brrrrr
Het is bevestigd door een DICE medewerker dat de game zonder Battlelog kan worden opgestart, dit houdt dus ook in dat er menu is. Echter is het nog wel onduidelijk of de multiplayer een menu heeft.
Op zondag 2 oktober 2011 22:56 schreef Floxcie het volgende: Het is bevestigd door een DICE medewerker dat de game zonder Battlelog kan worden opgestart, dit houdt dus ook in dat er menu is. Echter is het nog wel onduidelijk of de multiplayer een menu heeft.