Algemene beschrijvingIn Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatieNaam: Battlefield 3
Release datum: 25 Oktober 2011
Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360
Uitgever(s): Electronic Arts
Ontwikkelaar(s): DICE
BETAEarly access: 27 september 2011
Normal access: 29 september 2011
Map: Operation Metro - Rush
Minimum System RequirementsOS: Windows Vista (Service Pack 2) 32-Bit
Processor: 2 GHz Dual Core (Core 2 Duo 2.4 GHZ or Althon X2 2.7 GHz)
Memory: 2 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card (AMD): DirectX 10.1 compatible with 512 MB RAM (ATI RADEON 3000, 4000, 5000 OR 6000 series, with ATI RADEON 3870 or higher performance)
Graphics Card (NVIDIA): DirectX 10.0 compatible with 512 MB RAM (NVIDIA GEFORCE 8, 9, 200, 300, 400 OR 500 series with NVIDIA GEFORCE 8800 GT or higher performance)
Sound card : DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
Recommended System RequirementsOS: Windows 7 64-Bit
Processor: Quad-Core CPU
Memory: 4 GB
Hard Drive: 20 GB
Graphics Card: DirectX 11 compatible with 1024 MB RAM (NVIDIA GEFORCE GTX 560 or ATI RADEON 6950)
Sound Card: DirectX compatible
Keyboard and Mouse
DVD ROM Drive
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Gameplay
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Help! Hij blijft hangen op Joining Server
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar
hier naar toe.
[ Bericht 10% gewijzigd door R-Mon op 01-10-2011 18:51:40 (fix toegevoegd) ]
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
fipo
pizza
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
quote:
Jij bent moderator dus sla je slag!
Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
Het is echt 80% mapkennis. Nu ik een klein beetje ervaring heb in die Metro map haal ik veel hogere scores :p
Is er een FOK server / server waar jullie veel opzitten?
RethXoth
Kaastosti met salami
Hoe heten jullie op EA / Origin / BF3? Je kunt mij vinden onder Stevin_EA, dus voeg me toe dan kunnen we een potje spelen :p
quote:
heb je alles geupdate? dus écht alles? windows service pack, laatste IE versie (versie 9), nvidea updates e.d. dat werkte bij mij in iedergeval
Welk level zijn jullie eigenlijk?
3

maar 'k denk dat ik de beta laat voor wat het is, misschien morgen nog één potje, heb echt genoeg van die map
quote:
Staat reeds in de wiki.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Forskneck
Hotsieflots
Wat ook vreemd is, dat je moet wachten tot de game saved voordat je op deploy kan drukken

Dat je dus 2x moet drukken.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
Trouwens.

.
AKS74U met bipod en die 3.4x sight. Bazengweer is dat.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
MouzurX
Misschien?
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2011 16:36 schreef Forskneck het volgende:Ik kan het niet eens normaal spelen. Op een of andere manier blijft mijn w of pijltjes toetsen naar boven vastlopen. Dus blijf ik in het menu naar boven scrollen en ingame naar voren lopen

Ik klik altijd echt 5-6 keer.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
Forskneck
Hotsieflots
Wie heeft tips? In het eerste stuk van die Metro map bak ik er nix van (gras en zo) maar in de metro zelf en die daarna gaat het wel.
MouzurX
Misschien?
quote:
gewoon kliklikliklik komop starten.
Heb t even gespeeld maar hoe langer ik het speel hoe meer teleurstellend het is.
Heb nu best vaak bugs waardoor ik onder de map vast zit en weer zelfmoord moet plegen.
Camper paradijs...
Slecht zie of het mn vijand of vriend is...
Tegenvallende graphics enz.
Wanneer ik het speel moet ik denken aan Operation Flashpoint dragon rising.
Eerst was ik zeker dat ik m ging halen maar ik twijfel nu wel ernstig.
MouzurX
Misschien?
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2011 17:20 schreef stevin het volgende:Wie heeft tips? In het eerste stuk van die Metro map bak ik er nix van (gras en zo) maar in de metro zelf en die daarna gaat het wel.
Metro map moet je buiten de recon unit pakken.
Ik heb die standaard rifle nu met een 4x zoom ipv 8x zoom(krijg je met lvl 3 ofzo)
Als je verdediger bent moet je een spawnpoint plaatsen tussen de 2 verdedigpunten.
Bij het linkergedeelte moet je achter die betonblokken gaan zitten. Bij het rechtergedeelte heb je na het verdedigpunt een klein heuveltje met 2 hopen stenen, 1 aan de rechterkant en 1 bovenop, je moet achter die stenen daar bovenop gaan zitten daar kan je veel zien maar zij jou niet echt.
Als aanvaller moet je door het midden gaan, bij die stenen muurtjes en die bosjes zijn ook handig.
Ik dacht eerst dat het onmogelijk was om als verdediger te winnen maar heb nu al een paar potjes gehad waar de verdedigers wonnen, echter heb je toch wel meer kans op een slechte k/d wanneer je verdedigd dan wanneer je aanvaller bent.
Forskneck
Hotsieflots
quote:
Hij doet het wel

Alleen ik blijf maar lopen. Dus kan niet stil zitten/liggen.
Dat is gewoon zwaar irritant.
Sjapoela
FEIJENOORD
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2011 17:20 schreef DeRakker. het volgende:Heb t even gespeeld maar hoe langer ik het speel hoe meer teleurstellend het is.
Heb nu best vaak bugs waardoor ik onder de map vast zit en weer zelfmoord moet plegen.
Camper paradijs...
Slecht zie of het mn vijand of vriend is...
Tegenvallende graphics enz.
Wanneer ik het speel moet ik denken aan Operation Flashpoint dragon rising.
Eerst was ik zeker dat ik m ging halen maar ik twijfel nu wel ernstig.
Nou nou zeg, ik ben ook niet tevreden over de beta, maar dan meer over de map keuze en het speltype. Het is en blijft een beta he, ze hebben misschien wat aanpassingen aan de alpha toegevoegd, maar Dice stopt de energie in de volledige versie natuurlijk. Ze kijken nu niet op een bug meer of minder.
Dat van de graphics is bekend, de settings zijn gelimiteerd.
En natuurlijk is de echte game anders. Qua maps en graphics
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2011 17:25 schreef Sjapoela het volgende:[..]
Nou nou zeg, ik ben ook niet tevreden over de beta, maar dan meer over de map keuze en het speltype. Het is en blijft een beta he, ze hebben misschien wat aanpassingen aan de alpha toegevoegd, maar Dice stopt de energie in de volledige versie natuurlijk. Ze kijken nu niet op een bug meer of minder.
Dat van de graphics is bekend, de settings zijn gelimiteerd.En natuurlijk is de echte game anders. Qua maps en graphics

waar staat dat bericht dan van dice?
Toch zitten de meeste gewoon te wachten in gangen enz.
bij de metro is het moeilijk om naar de andere kant te lopen omdat er altijd snipers aan de andere kant staan.
Toch vraag ik me af of ze zoveel bugs kunnen weghalen in minder dan een maand.
Nog nooit zoveel gehad.
MouzurX
Misschien?
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2011 17:30 schreef DeRakker. het volgende:[..]
bij de metro is het moeilijk om naar de andere kant te lopen omdat er altijd snipers aan de andere kant staan.
Nog nooit zoveel gehad.
In de metro moet je dus met een shotgun lopen als je door het midden gaat.
Maar eigenlijk moet je gewoon langs de zijkanten omdat vrijwel iedereen door het midden gaat.
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2011 17:31 schreef MouzurX het volgende:[..]
In de metro moet je dus met een shotgun lopen als je door het midden gaat.
Maar eigenlijk moet je gewoon langs de zijkanten omdat vrijwel iedereen door het midden gaat.
nee het beste is gewoon met sniper campen.
Maargoed... ik ga m denk ik overslaan en wacht wel weer gewoon op cod.
Ik vind t gewoon kut aan voelen... niet alleen door de campers want die heb je bijv. ook wel bij cod.
Ik ga nog wel ff verder spelen maar denk dat ik m ga skippen.
Sjapoela
FEIJENOORD
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2011 17:30 schreef DeRakker. het volgende:[..]
Nog nooit zoveel gehad.
Er zit geen verschil in medium of ultra, vandaar. Zelfde fps.
En het komt wel goed denk ik, ze zullen over een week verzonden worden, en tijdens het installeren kun je een uitgebreide patch verwachten
je wordt ook gek van het wapen getril bij schieten... ik weet dat het realistisch is... maar voor een spel is het te overdreven.
Sjapoela
FEIJENOORD
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2011 18:49 schreef DeRakker. het volgende:je wordt ook gek van het wapen getril bij schieten... ik weet dat het realistisch is... maar voor een spel is het te overdreven.
Ja sorry, maar dan moet je echt teruggaan naar CoD, waar het net paintballen is

Trouwens, zelf in BF3 is het niet realistisch...
benx
Siktigit
R-Mon
jong en dynamisch
quote:
Nee, als je de è naar e hebt veranderd download hij de hele game opnieuw naar è en mag je het zometeen weer terugveranderen.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2011 18:53 schreef Sjapoela het volgende:[..]
Ja sorry, maar dan moet je echt teruggaan naar CoD, waar het net paintballen is

Trouwens, zelf in BF3 is het niet realistisch...
dat weet ik, geen 1 game is realistisch....
Ja denk ook dat ik voor cod ga kiezen...
Ik ga toch liever voor de leuke gameplay.
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2011 18:57 schreef R-Mon het volgende:[..]
Nee, als je de è naar e hebt veranderd download hij de hele game opnieuw naar è en mag je het zometeen weer terugveranderen.
ik heb ook een update, en ik heb succesvol BF3 geinstalleerd en gespeelt