Ik als bush people kan ze van daaruit nog van dat eiland afknallen. Terwijl ze mij nooit kunnen zien. Dus dat eiland is echt nutteloos.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:09 schreef Ireyon het volgende:
Dumbshit Island is anders wel een fijne plek om de noobs eruit te knallen.. ongeacht of je nu aan 't aanvallen of verdedigen bent.
Schiet anders eens op hun lichaam i.p.v. hun geweerquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:16 schreef rumiii het volgende:
Richten op reflecties van de snipers lijkt niet te helpen
nr. 1 is toch al lvl 50 dacht ik?quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:20 schreef Smoofie het volgende:
Ik zag net 2 gasten van lvl 40 en 41... wtf
how do u kill which has no lifequote:Op zondag 2 oktober 2011 19:20 schreef Smoofie het volgende:
Ik zag net 2 gasten van lvl 40 en 41... wtf
Geen slaap en wallhack ftw huh.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:51 schreef andreas612 het volgende:
[..]
nr. 1 is toch al lvl 50 dacht ik?
wegrennen en een mobile spawnpoint neerzetten, opgelostquote:Op zondag 2 oktober 2011 20:00 schreef Sjapoela het volgende:
Echt net weer zo'n kansloos potje, zaten ze met z'n 6en bij onze spawn te kankeren, zielige figuren. K/D K/D K/D K/D K/D K/D K/D K/D K/D K/D K/D![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan wordt aan het eind van de beta alles gereset, ohnoes!quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:00 schreef Sjapoela het volgende:
Echt net weer zo'n kansloos potje, zaten ze met z'n 6en bij onze spawn te kankeren, zielige figuren. K/D K/D K/D K/D K/D K/D K/D K/D K/D K/D K/D![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Penislengte.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:06 schreef Roces18 het volgende:
Wat trouwens erg goed helpt bij mij dat wanneer je een squadleader bent je even moet aangeven welke m-com je gaat verdedigen of aanvallen. Daar in de buurt zet je een mobile spawnpoint neer en de punten komen binnen vliegen + 20 + 20 + 20 etc..
Ik weet alleen niet op welke basis je als squadleader wordt gekozen? Is dat je rang, of je score??
O dan ben ik 99,9999 % verzekerd van een positie als squadleaderquote:
Hebben er heel veel.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:25 schreef Smoofie het volgende:
Ik word wel gek van af en toe een crash ffs. Midden in de game, en op een 1 of andere manier worden je stats dan niet gesavedMis ik gwn een unlock
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:56 schreef drumstickNL het volgende:
Kun je al met voertuigen aan de slag?
is uit helaas.quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:39 schreef MouzurX het volgende:
Hm nog geen een tegengekomen.
Speel je wel op PB servers? Of is dat uit op alle servers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |