Dit heb ik ook nouquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:24 schreef Longcat. het volgende:
Raar wil ik een 25/32 server joinen krijg ik "This server cannot be joined since its full" ofzo.
Tanks hebben nog wel bulletdrop (althans, toen ik caspian borders speelde), maar het is bij verre niet zo sterk als bij bc2.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:13 schreef jpjedi het volgende:
En tanks zouden geen bullitdrop meer hebben?
Waarom, waarom, waarom..
zo iets las ik vanohtend op twitter jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:38 schreef jpjedi het volgende:
Servers zijn down voor onderhoud trouwens.
UTCquote:Op zondag 2 oktober 2011 11:51 schreef hiddit het volgende:
[..]
zo iets las ik vanohtend op twitter ja
Scheduled maintenance/downage tonight during the following times. PC: 6:00-7:00 am PS3: 7:00–8:00 am 360: 8:00–9:00 am - all times are UTC
maar is dat niet ergens vanavond/vannacht dan
Hier ben ikzelf het meest benieuwd naar van de hele game. Chopperen in BC2 was zalig imo, maar dat is voor iedereen verschillend. Helaas heb ik CB nog niet gespeeld, maar de meningen zijn erover verdeeld, zoals bij elke game.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:06 schreef jpjedi het volgende:
Ik lees net dat helivliegen kinderlijk eenvoudig is gemaakt in bf3 en dat vliegtuigen niet meer kunnen bombarderen..
Waarom onze geliefde BF reeks verkrachten?
Dat boeit toch ook niet?quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:43 schreef jpjedi het volgende:
Heb me even verder in gelezen en het zit er nog steeds in maar veel minder om op deze manier de tank een zwaardere rol te geven in grote mappen. Ik weet alleen niet hoe het zich verhoudt tov bf2
m136 AT4 skillz JWZquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:18 schreef RickoKun het volgende:
Ik had een kk hekel aan die choppers in BFBC2.
Enigste wat ze deden was in rondjes vliegen (en dan heb ik het over een rondje met radius van ongeveer 8 meter) het hele level lang. 3x Raden wie de meeeste punten had, want met behulp van raketten kon je die kk dingen niet neerhalen.
Nergens last van hier.quote:
Feit is ook dat je met ww2 tanks wel bullitdrop hebt, maar bij moderne tanks gaan de kogels nét iets sneller waardoor hij toch wel een kilometer of 2 vlak schiet lijkt me.quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Tanks hebben nog wel bulletdrop (althans, toen ik caspian borders speelde), maar het is bij verre niet zo sterk als bij bc2.
Ik denk dat ze dat gedaan hebben vanwege de grotere mappen in de uiteindelijke versie die misschien grote open vlakten heeft.
Met bad company achtige bulletdrop zou je een tank een heel eind verderop nooit kunnen raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |