Vooral het heli verhaal vind ik erg jammer, had graag gezien dat ze, op de PC zeker, het eerder moeilijker hadden gemaakt a la desert combat dan makkelijker dan bc2quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:06 schreef jpjedi het volgende:
Ik lees net dat helivliegen kinderlijk eenvoudig is gemaakt in bf3 en dat vliegtuigen niet meer kunnen bombarderen..
Waarom onze geliefde BF reeks verkrachten?
En zeker als je caspian borders hebt gespeeld vind je het spel vet.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:28 schreef MouzurX het volgende:
Wat een gezeik allemaal? Ik vind de game echt vet
Wat boeit het dat je via een browser de game in moet? de tijd die het kost is hetzelfde, misschien zelfs minder.
Zwaarder.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:42 schreef andreas612 het volgende:
heb net nog ff met fraps getest, buitenlucht metro ca. 40-50fps, binnen 60-80 fps op 1680x1050. Ben alleen benieuwd of caspian border en andere maps hetzelfde zijn ong. of dat ie die zwaarder trekt.
Nice, heb je trouwens een dikke graka nodig om alles max te draaien? Heb atm een GTX 570, dat zou voldoende moeten zijn?quote:
Dat gaat niet lukken vrees is, misschien highquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:24 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Nice, heb je trouwens een dikke graka nodig om alles max te draaien? Heb atm een GTX 570, dat zou voldoende moeten zijn?
Dit ben ik ook 1x tegengekomen.quote:
Oh tof!quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:26 schreef Captainp00face het volgende:
De beta laat geen verschil zien tussen low en ultra geloof ik.
Maar als het spel uit is heb je denk ik 1 of 2 580's nodig om alles fatsoenlijk op ultra te draaien.
Maar ik vermoed dat je met een 570 een heel eind komt op high. En misschien zelfs wel op ultra met hele lage frame rates.
Inderdaad had net 3 rondjes gespeeld en allemaal met een kneuzenteam. We kwamen als attackers niet eens uit onze basisquote:Op zondag 2 oktober 2011 14:48 schreef MouzurX het volgende:
Ik moet zeggen het is wel tering irritant als je in een kneuzenteam zit.
Niet Hardcore mode gaan spelenquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:46 schreef Rivalo het volgende:
Heb nu een kut bug, zie geen enkele playernames. Kan dus niet zien of het een teammate is of een enemy.
Hmm verrek.. 'k Had daar ook last van, toen 'Normal' aangevinkt bij Server browsen en daarna kreeg ik die tags weer terug..quote:
AMD Phenom II X6 1100T 4 Ghzquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:46 schreef Phoef het volgende:
Zelf atm met:
AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor (4 CPUs), ~3.2GHz
NVIDIA GeForce GTX 460
4 gig RAM
Alles op high zonder FPS drops of wat dan ook.
Werkt niet...quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:52 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Hmm verrek.. 'k Had daar ook last van, toen 'Normal' aangevinkt bij Server browsen en daarna kreeg ik die tags weer terug..
quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:32 schreef Athlon64x het volgende:
wat is dit voor kk troep die battle log godver welke mongool verzint zoiets![]()
![]()
Druk op verbinden sta gewoon 5 min te wachten (nee server zit niet vol)
Plaatsing van teamtags kan idd mijlen beter, aan randen verdwijnt het, en soms reageert het systeem traag op het weergeven van namen. Ben je alquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:24 schreef Kn0x het volgende:
Meeeeeh! Ik zie ook geen nametags meer. Ik kan totaal niet inschatten of een mannetje een tegenstander of een teamgenoot is
5 kogels in je teammaat verder.quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:37 schreef Athlon64x het volgende:
Echt welke mongool verzint zoiets in Badcompany werkt het perfect maar nee hoor arrogantie stijgt nu ook bij dice naar het hoofd.
Bad Company en perfect werken? wat heb jij zitten roken?quote:Op zondag 2 oktober 2011 16:37 schreef Athlon64x het volgende:
Echt welke mongool verzint zoiets in Badcompany werkt het perfect maar nee hoor arrogantie stijgt nu ook bij dice naar het hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |