wat ben je toch een schatje Bennyquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope... dan heb je nog geen record. Die staat op 86:06:41
[..]
Tuurlijk!
Hopen dat je een keer eenmalig 5min hebt opgespaard.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
Als je nou heel nodig naar de wc moet, kan dat dan gewoon of zijn daar ook strenge regels voor?
Ik heb 2x in een flesje spa moeten pissen, omdat het nog geen tijd was voor een pauzequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
Als je nou heel nodig naar de wc moet, kan dat dan gewoon of zijn daar ook strenge regels voor?
Of dat iedereen nu denkt (en hoopt) dat ze echt aan het trippen en hallucineren zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat hierdoor de slaap niet meer kan vatten
Ik ben er wel redelijk overheen, maar ze gaven eigenlijk geen adviesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:12 schreef Cee het volgende:
Benny, ik had verwacht dat je ondertussen een inhaalslag van 24 uur non-stop slapen ingezet zou hebben. Ben je compleet over je moeheid heen of is je verteld dat je meteen 'op schema' moet gaan slapen, net zoals bij een jetlag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |