Oleeeeeejjjpquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:42 schreef tombolafan het volgende:
Kijk, deze tt trekt nu al leuke mensen
Had je iets anders verwacht danquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:42 schreef tombolafan het volgende:
Kijk, deze tt trekt nu al leuke mensen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan
Ik moet overigens al weer afhaken, want de beeb wil te bedde. Maar niet voordat ik even stilletjes hardgrondig op mijn toetsenbord gevloekt heb!
Gofterde gofter, hoerending met je te dicht op elkaar zittende knoppen en een bijna uit zichzelf ingedrukt rakende capslock. Tuf!
Het is een toepiesje vrijdagavond; ik ben niet in bed te krijgenquote:
Ik ben er net uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is een toepiesje vrijdagavond; ik ben niet in bed te krijgen
Ja, lach jij maar; het is echt een hoeerrrrrrrr! Ik zal zo eens een stukje typen zónder te corrigeren. Moeje opletten!quote:
Dank je wel lieve Ingetje. Ga jij zo pook al slapen>? Dit is echt een hoerig slecht toetsenhbord en ik ben het spuugknettert beu. Ik kan geen zin foutloos typen door die kuttoetsen op dat ding. Geen wonmder dat ik van die lange werkweklen moet maken om een beetje door de klusasen heemn te komenquote:Trusten Liesje en Pokkedinges![]()
Sorryquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:52 schreef ElisaB het volgende:
En dan niet gewoon direct empathisch reageren om het leed te verzachten...
Aaaaw, ik vind het zoooo sneu voor je!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, doe 'ns ff wat typen dan, zodat ik me beter voel
Qquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, lach jij maar; het is echt een hoeerrrrrrrr! Ik zal zo eens een stukje typen zónder te corrigeren. Moeje opletten!
[..]
Dank je wel lieve Ingetje. Ga jij zo pook al slapen>? Dit is echt een hoerig slecht toetsenhbord en ik ben het spuugknettert beu. Ik kan geen zin foutloos typen door die kuttoetsen op dat ding. Geen wonmder dat ik van die lange werkweklen moet maken om een beetje door de klusasen heemn te komen
Aaaawquote:
Ja, dat zal me een klapper geven daarquote:
Straks worden jullie binnen 10 minuten de klas uitgestuurdquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat zal me een klapper geven daar
La Biet in tha house. Ik neem mijn fototoestel mee. Als ik daar uberhaupt tijd voor heb
Ik zie het gebeurenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Straks worden jullie binnen 10 minuten de klas uitgestuurd
schaap is behquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij kan ook gewoon niet echt mauwen, die Boor.
Tis net een depressief schaap met z'n Meh Meh Meh Meh!![]()
Das precies juistquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Een depressief schaap met een identiteitscrisis bedoelde ik
die rooie ogen en die oren omhoog?quote:
ik wordt niet betraptquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:18 schreef Greys het volgende:
Ja![]()
Heb jij dat nooit als je betrapt wordt?
Rooie ogen en de oortjes omhoog?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:18 schreef Greys het volgende:
Ja![]()
Heb jij dat nooit als je betrapt wordt?
Ik schrok me ook een hoedjequote:
Ik heb er net ff wakker gebeld, ze komt zo met de sweeejjjpquote:
Jullie nooit dus?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Rooie ogen en de oortjes omhoog?
Ja schat, jij bent heeeeeeel normaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:25 schreef Greys het volgende:
En ik maar denken dat ik zo normaaaaaaaaaaaaal ben
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:25 schreef tombolafan het volgende:
ik durf niets meer zelf te typen met tttt's
Snoepjes om te belonen oid?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:27 schreef Greys het volgende:
GODZIJDANK!
Ik ben nu alweer vergeten wat ik ook alweer mee moet morgenochtend.
Voertjes, een riem en eh....
De hond, I guess?
was het wel echt reanimatiecursus?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ik moest van de week op reanimaaasiecursus en heb m'n rug een beetje verrekt geloof ik.
Maar ik ging wel heul hard en diep zei de juf
Ing, houd eens op met dat soort uitsprakenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ik moest van de week op reanimaaasiecursus en heb m'n rug een beetje verrekt geloof ik.
dat zijn de voertjes denk ikquote:
Ja, echt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
was het wel echt reanimatiecursus?
Hard en diep, omg
Ik heb nog nooit een massage gehad in de saunaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:29 schreef Greys het volgende:
Maar met een verrekte rug moet je een massaaaaaaaaaage.
Dan zit er niets anders op, je moet mee naar de sauna!
Ik zou dan ook ECHT mijn lachen niet kunnen houden hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, echt.
Nieuwe richtlijnen; sneller en dieper indrukken.
En dan terwijl ik aan het reanimeren was maar "Jaaaaa! Sneller en dieper! Kom op! "
Tijdens het beademen proestte ik zo bij popje in de snuit van het lachen.
En m'n baas snapte niet waarom ik zo moest lachen
Degene na jou hoefde geen labello meer te gebruiken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, echt.
Nieuwe richtlijnen; sneller en dieper indrukken.
En dan terwijl ik aan het reanimeren was maar "Jaaaaa! Sneller en dieper! Kom op! "
Tijdens het beademen proestte ik zo bij popje in de snuit van het lachen.
En m'n baas snapte niet waarom ik zo moest lachen
Oh dan moet je dat echt eens doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een massage gehad in de sauna
Werkt vast beter dan meneer I. zijn technieken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:29 schreef Greys het volgende:
Maar met een verrekte rug moet je een massaaaaaaaaaage.
Dan zit er niets anders op, je moet mee naar de sauna!
Ja, die gaan we een keer samen doen, ik weet nu hoe je werktquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan moet je dat echt eens doen
Of een hammamMaar die durf ik zelf ook nog steeds niet
Nou, m'n andere collega's en z'n vrouw rolden ook van de bank van het lachen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou dan ook ECHT mijn lachen niet kunnen houden hoor
Of zijn wij dan zo kinderachtig?
"Zal ik een glas water en een aspirientje op je nachtkastje zetten?"quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Werkt vast beter dan meneer I. zijn technieken.
"Neem dan een pijnstillert"
Whoehoehoehoequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:33 schreef Greys het volgende:
[..]
"Zal ik een glas water en een aspirientje op je nachtkastje zetten?"![]()
![]()
Dames, ik ga te bedde!
Het was me weer een genoegen!
Ja, past dat?quote:
Oe, heb je nog een gaatje vrij dit weekendquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:27 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ook gewoon zeggen dat iemand zelf moet weten of ie zelfmoord pleegtquote:
Ik heb een verrassing danquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Tombo?
Ik hoor net dat die vrijgezellige vriend die ik laatst mmste zondag ff langskomt.
Kom je ook?
Wat heb ik gemist? Word je modquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:35 schreef tombolafan het volgende:
Ing, je had al vroeg een naamtopic!
Ingetje79?
klik er eens opquote:
Ik heb je gemist vanavondquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:33 schreef Greys het volgende:
"Zal ik een glas water en een aspirientje op je nachtkastje zetten?"![]()
![]()
Dames, ik ga te bedde!
Het was me weer een genoegen!
Heb ik gedaan, maar waarom heeft Ing een naamtopic in R&Pquote:
uit 2006quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar waarom heeft Ing een naamtopic in R&P
Zondag nog wel ergens, of morgenvroegquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, heb je nog een gaatje vrij dit weekend
Verrassing?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een verrassing dan
En anders zou ik het niet durven hoor
Dank je dearquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je dear
Wat ging ik ook al weer doen? Owja, naar bed... Tot we funniest homo videos tegenkwamen. Bijna de beeb dood
's Morgens vroeg hou ik niet zo van. Zondag maar doen danquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Zondag nog wel ergens, of morgenvroeg
Oke, maar dan moet je wel eerst een hartstilstand krijgenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
's Morgens vroeg hou ik niet zo van. Zondag maar doen dan
Ingrid
Op de bankquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:53 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Dus er klinkt nog gelach uit de Aup?
Heeft ze het zijltje wel op het matras?
Ow, geeft niet hoor; ik kan het hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, maar dan moet je wel eerst een hartstilstand krijgen![]()
Doet ze dat vaker?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op de bank
Eerst gaat ze heel hard hinniken, dan piepen, dan astmatisch hoesten en kuchen. Echt een attractie
Vrij regelmatigquote:
Hoeven we volgende week ook niet te stakenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Vrij regelmatig
En na afloop zijn haar longen weer schoon. Dat is nog eens besparen op de gezondheidszorg
Ja van 2 vriendinnen voor mn verjaardagquote:
Je mag hier slapen hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Goffer, ik moet zo toch maar es kieken of ik nog slapen kan.
Maar meneer I. zit in de kamer ernaast te gamen en te kletsen met z'n gamevriendjes
Zou het zeker niet doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoeven we volgende week ook niet te staken
Wat leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja van 2 vriendinnen voor mn verjaardag
[..]
Je mag hier slapen hoor
Ga ik zondag doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou het zeker niet doen
Wat denk je ervan?! Zal ik morgen eens woest uitslapen, of zal ik het niet doen...
Ik ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
En lief aangeboden, maar ik doe de oordopjes wel in![]()
Morgen een beetje op tijd op en was draaien
Ik zou het ook niet doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook
En helaas helaas, geen date dus
Zou ik sowieso niet durven heur
whut, en mij wil je er wel op gooien?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen![]()
Hem trouwens ook niet
Eronderquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whut, en mij wil je er wel op gooien?
Rustig aan beginnenquote:
Ik moest em 3x lezenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:04 schreef tombolafan het volgende:
maar lekker weer, waarom zou ik hem wel leuk vinden dan volgens jou?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moest em 3x lezen![]()
Maar lekker weer (als in: lekker warm)![]()
En nu dan?quote:Hij is ook heel leuk, anders was ie geen vriendje van mij.
Hij ziet er normaal gesproken ook goed uit, maar hij is zo wispelturig als de pest en daar zou ik helemaal gek van worden
Nou, die foto was toen niet echt charming, na een half krat bier en met brilquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
En nu dan?![]()
En wispelturig, mmmmm
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, die foto was toen niet echt charming, na een half krat bier en met bril
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:29 schreef Greys het volgende:
Voertjes, check!
Riem, check!
Hond, check!
Oh, ik hoef pas over anderhalf uur weg
quote:
Ja, sorry, ik zag de gemiste oproep nu pas.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb er net ff wakker gebeld, ze komt zo met de sweeejjjp
Spannend! Succes Biet!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:29 schreef Greys het volgende:
Voertjes, check!
Riem, check!
Hond, check!
Oh, ik hoef pas over anderhalf uur weg
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Spannend! Succes Biet!En Greys!
Die laatste vooral eigenlijk.
Hammam, rituals scrub?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:23 schreef Qwea het volgende:
Ik ruik naar Hamamofzo. Straks broodje en wat biertjes op het terras doen
Het is WARMHeerlijk
En morgen ook al
Ja die, alleen niet de scrub maar die creme/whipped mousse.quote:
Heerlijk! Ik heb daar zo'n grote pot scrub van van die Hammam geurquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja die, alleen niet de scrub maar die creme/whipped mousse.
Ik heb ook die indian rose bus? Met mousse? Die vind ik lekkerder ruikenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik heb daar zo'n grote pot scrub van van die Hammam geur
Die grove scrub voor je lijf zeg maar, echt zalige geur!
Odie is terecht, maar slecht nieuws over Bulliequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:38 schreef ferrari_rood het volgende:
goedemorgen
Nog bullie nieuws?
Nog odie nieuws?
Ik was al om 09:00 op maar ean slaapt nog.
Mijn vader moet geopereerd worden hij heeft een littekenbreuk. Nu staat natuurlijk de wereld stil want op google kwam hij tegen dat hij 3 nachten moest blijven. En dat kan natuurlijk nooit. Goh geduld is niet zijn sterkste kant want donderdag moet hij naar het z-huis en dan zal hij wel horen hoe en wat.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:43 schreef Greys het volgende:
Bullie is helaas niet meer, ferrari...
Bullie is thuis.
Dat hij daar dan 3 dagen voor moet blijven johquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Oh dat had ik helemaal gemist van Bullie wat erg
@oognip daar waar ze vorig jaar zijn galblaas eruit gehaald hebben
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:54 schreef Greys het volgende:
Takaiki is vooral te herkennen aan haarsproeten
Oh wacht, Erik heeft haar gezien bij het Nationaal Songfestival natuurlijk![]()
Terug van cursus, compleet gesmolten van de warmte, zowel Beetle als ik.
Het was leuk, maar oh oh oh wat is het moeilijk om Beetles aandacht vast te houden
True, dat laatstequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Je moet haar ook echt voor de les al goed uit laten razen zodat de ergste hyper dr af is.
Dat moet ik met Billy nog steeds doen als ik met hem wil werken, anders wordt het niks![]()
Volgens mij is Biet dr zo een die net als Billy en Sjon NOOIT echt kapot moe is
Ja d'r zitten twee bull-achtige ietsen in de groep!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:19 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaw zit dr een bullterrier in de groep?
Daar zijn wij zo dol op, de honden en ik
Dat heb ik dus ook elke dagquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:19 schreef Harajuku. het volgende:
Bij sommige foto's denk ik "Jeebus, wat is ze klein" en bij andere foto's "Oh, toch niet zo klein"
Die hond van jou is niet normaal D:
Thanks!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:27 schreef ElisaB het volgende:
Goed bezig Beetle & Greessie
Wat is het toch een lekker ding
Ok! En ze zijn allebei erg liefquote:
Boewhahahahahaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:28 schreef Greys het volgende:
Thanks!
Maar Beetle is ook best leuk hoor
Zalige foto!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ook alleen maar ongeleide projectielen vanmorgen, zelfs Chico liep erbij, maar achteraan, dus we zien m weer niet
Ik wil hem!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:41 schreef Greys het volgende:
Boor vond hem ook wel lollig!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja he?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:52 schreef senesta het volgende:
[..]Je moet gewoon van hem houden toch?
Hij is inderdaad leukquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Fok de popo
![]()
Geniaal, kerstkaart is klaaarrrrrrrrrrr
Ja he?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:52 schreef senesta het volgende:
[..]Je moet gewoon van hem houden toch?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Fok de popo
![]()
Geniaal, kerstkaart is klaaarrrrrrrrrrr
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is een sad face, geen foto meerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Kijk, nu dit tafereel weer, met veel gemekker
[ afbeelding ]
Ajakkesquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
Omg u guise, ik had zo iets vreemds netKeimooi weer dus een uur met Charlie geweest naar park enzo, komen we daar een man tegen met een Lab die die los heeft. Dus die honden wat dollen en toen zei die man "Ik loop weer door, loop je mee" Ik moest die kant op en dat is geen eng bospaadje o.i.d dus prima
Lopen we door, en zo leer ik de naam van de labrador die Charlie heeft gebeten bla bla totdat je daar rechts kunt. Hij vroeg waar ik heen ging, en ik wees naar voren omdat ik gewoon dat pad zou volgen naar huis. Toen vroeg hij waar ik woonde dus ik was al wtf, en wees maar gewoon dezelfde kant op zonder duidelijk te zijn.
Vervolgens probeerde hij me zo ver te krijgen om mee rechtsaf te gaan "Gaan we een rondje maken, terug naar het park, kom".
"Nee meneer, ik ga naar huis en die is zoals ik al zei de andere kant. Daarbij ga ik niet met vreemde mannen mee."
Toen begon hij te flippendus ik zeg "Meneer, ik beschuldig u nergens van, ik bedoel vreemd als in onbekend, ik ken u niet"
Toen had ik hem op zijn hart getrapt enzo, hij voelde zich heel naar en "toe maar, ga maar, straks krijg ik de politie op mijn dak, toe maar ga maar"
Echt wtfDoor die reactie ben ik helemaal blij dat ik niet mee ben gegaan
- Oh, ik vergeet het deel waar hij vraag of ik' in t eh verre verleden odzeau wat heb meegemaakt met mannen etcetc"
Gyazo werkt dus echt niet meerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
dit is een sad face, geen foto meer
Omg, Boor heeft geen hoofd meer, wat zielig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Gyazo werkt dus echt niet meer
Deze was het
[ afbeelding ]
Hoiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:24 schreef Resistor het volgende:
Oh ja, ik was allergisch voor katten
Liep een jong katje in de tuin, en aangezien we last hebben van muizen, maar niet willen dat vreemde katten zonder toezicht de tuin door lopen en ook de vogel en/of de vissen meenemen hield ik hem/haar maar even in de gaten. Waarschijnlijk zit er een muizennest in de heg, daar stond het beestje wel eventjes te kijken.
Wondje in de nek, geen halsbandje, vermoedelijk recent gechipt.
En ik heb een kriebel aan mijn neus, en moest een paar keer niezen, allergie voor katten is nog niet over(berken en gras geen last van gehad dit jaar)
Nou..lekker danquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:13 schreef Harajuku. het volgende:
Omg u guise, ik had zo iets vreemds netKeimooi weer dus een uur met Charlie geweest naar park enzo, komen we daar een man tegen met een Lab die die los heeft. Dus die honden wat dollen en toen zei die man "Ik loop weer door, loop je mee" Ik moest die kant op en dat is geen eng bospaadje o.i.d dus prima
Lopen we door, en zo leer ik de naam van de labrador die Charlie heeft gebeten bla bla totdat je daar rechts kunt. Hij vroeg waar ik heen ging, en ik wees naar voren omdat ik gewoon dat pad zou volgen naar huis. Toen vroeg hij waar ik woonde dus ik was al wtf, en wees maar gewoon dezelfde kant op zonder duidelijk te zijn.
Vervolgens probeerde hij me zo ver te krijgen om mee rechtsaf te gaan "Gaan we een rondje maken, terug naar het park, kom".
"Nee meneer, ik ga naar huis en die is zoals ik al zei de andere kant. Daarbij ga ik niet met vreemde mannen mee."
Toen begon hij te flippendus ik zeg "Meneer, ik beschuldig u nergens van, ik bedoel vreemd als in onbekend, ik ken u niet"
Toen had ik hem op zijn hart getrapt enzo, hij voelde zich heel naar en "toe maar, ga maar, straks krijg ik de politie op mijn dak, toe maar ga maar"
Echt wtfDoor die reactie ben ik helemaal blij dat ik niet mee ben gegaan
- Oh, ik vergeet het deel waar hij vraag of ik' in t eh verre verleden odzeau wat heb meegemaakt met mannen etcetc"
De kleinzoon van een zebravink die al heel wat jaren geleden binnen is komen waaien (letterlijk)quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi
Dus geen katten in huize Resistor, maar wel vogel en vissen?
Wat voor vogel?
Tof!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:48 schreef Oognip het volgende:
Omg wat een creep Hara
Fijn dat Bietje het leuk heeft gehad op de training, Greys
Ik heb zojuist geweldige schoenen gekocht (vind ikzelf)
Deze:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
Sleehakken lopen echt heerlijk hequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
Tof!
k wil ook laarzen waar ik met mn kuiten in kan
hoewel die halfhoge met sleehak die ik vorige week gekocht had, lopen als sloffen
damn dat klinkt lekker!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga maar es beginnen aan de wekelijkse hondenscheer en -wasronde, en het huishouden.
Gelijk maar ff mn kippenbouten opzetten voor mn soto ajam van vanaaf
Kutbullar... ik denk dat ik maar pizza ga bestellenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:07 schreef Ynske het volgende:
denk dat ik niet veel verder kom dan of gehaktballetjes met köttbullar en pasta of rijst met sate
Jaaaah, that was mequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah, want die zag ik volgens mij gisteren, maar ik wist het niet zeker en ik durfde het niet te vragen.
die dogs in da hood, geniaalquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook mn kerstkaart klaar geloof ik![]()
Dogs in tha Hood, de Heeg, wijk 28, that's where we're at![]()
[ afbeelding ]
En gewoon nog wat blijheid:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En smerig dat ze zijn, droge aarde en nat gras zijn een gruwelijke combi
Goed eten en drinken is al heel belangrijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:51 schreef ElisaB het volgende:
Hij heeft in elk geval goed gegeten en gedronken: een schaaltje eten met een scheut warm water erop, liquid snack met 2ml laxaract en een schoteltje kattenmelk aangelengd met water. Hij heeft nog steeds niet geplast, dus een beetje uitgedroogd was ie wel (er is volgens mij 200ml vocht onderhuids gegaan).
Ze van je vingers laten etenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
Goed eten en drinken is al heel belangrijk.En ook wel een teken dat hij zich beter voelt.
Heb je nog tips voor eigenwijze poezemeisjes die niet zelf willen eten?
Van mijn been werkte gisteravond inderdaad.quote:
Vieze kattebak FTW.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:58 schreef ElisaB het volgende:
Ow ja, maar inderdaad: hij ligt nu ook heel anders. Niet meer zo'n warm opgekruld hoopje, maar ik lekkere lange kater die heerlijk een tukje doet
Ik hoop dat ie de kattenbak nog even gaat bevuilen vanavond of vannacht, zodat het morgen gewoon weer opgelost is
Veel beterschap voor Fritzjequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:25 schreef ElisaB het volgende:
Fritzje is ziek
Ik vond gisteren al dat ik dacht dat ik iets zag. Geen idee wat, maar je kent het wel. Maar hij at gewoon en was vrolijk, dus vooruit. Vanmorgen zag ik het nog steeds en hij was een beetje knorrig. Toch maar even naar de DA gegaan, want ik ken mezelf: anders was ik vannacht alsnog gegaan.
Niet in orde dus: koorts, beetje vocht tekort en harde keutels in zijn darmen. Hij heeft een klisma gekregen, de nodige injecties en een berg vocht. De klisma vond hij niet leuk. Zo niet leuk dat ie dwars door mijn duim gebeten heeft. Het arme joch...
Maar... het lijkt al weer wat beter te gaan. De eerste knetterharde keutels knalden er vrij vlot uit en hij heeft lekker gegeten en gedronken. Even aankijken, want als hij er de komende 24 uur niet nog het een en ander uitwerkt, dan moet ie morgen gespoeld worden.
Hoe was de kittendag of ben je niet geweest vanwege logische redenenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:02 schreef Cat22 het volgende:
Fritzel!Gauw beter worden jong en niet meer in duimen bijten.
![]()
Ik heb vanmiddag heerlijk in de tuin gezeten met mijn bezoek. En mooiboy Manolo rende heen en weer en toen hij moe was heeft hij op zowat elke schoot liggen slapen.
Omkooppraktijken.quote:
Misschien een domme vraag, maar heb je 'm er al uitgehaald?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:30 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb in de duinen gelopen en heb terplekke een teek gevonden op mn arm
voel nu dus de hele tijd kriebels overal
Tombo kennende niet; die zit een studie te maken van de ontwikkeling van de teek, compleet met foto's en ondersteund met info uit diverse wiki'squote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Misschien een domme vraag, maar heb je 'm er al uitgehaald?
ow sorry, hij liep nog dus ik heb hem weggeschotenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tombo kennende niet; die zit een studie te maken van de ontwikkeling van de teek, compleet met foto's en ondersteund met info uit diverse wiki's
Owquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:39 schreef tombolafan het volgende:
ow sorry, hij liep nog dus ik heb hem weggeschoten
Ja hequote:
Dat maakt weer wat goedquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:42 schreef tombolafan het volgende:
Ja he
We hebben wel ooit een albino-teek van de kat af gehaald en bewaard, en later aan de dierenarts gegeven voor studie
Oeh, is Tombo ook van de creepy crawlers?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tombo kennende niet; die zit een studie te maken van de ontwikkeling van de teek, compleet met foto's en ondersteund met info uit diverse wiki's
quote:
Ik wist hetquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:23 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb wel eens puur uit interesse een dode vis in een pot bewaard om te kijken hoe hij verging
Apartquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:34 schreef oh-oh het volgende:
Mijn pc stortte ook in vanmiddag Baaf!
Ik heb m gewoon een paar dagen terug gezet en nu doet ie t weer
Jaquote:
Klinkt verstandigquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:59 schreef tombolafan het volgende:
JaEn net toen ie uit elkaar begon te vallen en je zn graat bijna zag heeft mijn moeder hem weggegooid
Nee joh, zat in dichte pot dus kon niks gebeuren enzoquote:
Thnx, mn kerstkaart is alweer bijna klaar, het is ook alweer oktober, vorig jaar had ik m in september al startklaarquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:47 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
ApartDie van mij wilde niet eens meer opstarten, zelfs een piepje was teveel gevraagd
![]()
Leuke foto's van de beestjes van Gryes en oh-oh weer
Ik denk: fermenteren en ontploffen! Daar wil je niet naast staan heurquote:Op zondag 2 oktober 2011 01:06 schreef tombolafan het volgende:
Nee joh, zat in dichte pot dus kon niks gebeuren enzoDus het was gewoon stom
Waarom hadden jullie kastanjes in jullie zomerjurkjesquote:Ik heb trouwens gister met mn nichtjes kastanjes gezocht in onze zomerjurkjes
quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik denk: fermenteren en ontploffen! Daar wil je niet naast staan heur
quote:Waarom hadden jullie kastanjes in jullie zomerjurkjes
Kweenie hoor Tombo, maar je wordt langzaam een beetje vreemd
Ik wilde lerenquote:
Jaquote:
Fijn dat je erom kunt lachenquote:Op zondag 2 oktober 2011 02:44 schreef Qwea het volgende:
Hahahahahahaha 2 vriendinnen hier... waarmee.we eerst zouden bieren en dan te stad.1 v/d 2 zou me er wel uitdrinken.... uiteindelijk hebze mn vloer onder gekotst
Jaquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:12 schreef Greys het volgende:
Wat kan je toch blij zijn met poep soms he?
Goooooo Fritzie!
Die Sjonquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Meeeeeeh, ik ga Chico nog maar es wassen zo, Sjon zeek hem IN een oor net![]()
Daarna liep ie keihard met zn kop tegen een muur toen ie een kat zag![]()
Gelukkig hoeven we niet te vrezen voor hersenletsel, mss is ie dalijk een beetje rustig in de stad ...
Ik dacht serieus dat het zaterdag wasquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En dames, zondag is toch altijd weegdag?
Hij zal toch heus niet expres in dat oor gemikt hebben, zo slim istie niet, er liep er gewoon eentje in de weg (quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal m jou es in je oor komen laten zeiken Greys![]()
Vieze goorlap dat ie dr is
Oef. En voor hetzelfde geld zitten ze 'gewoon' ergens binnen natuurlijk.quote:
Omdat bang helaasquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oef. En voor hetzelfde geld zitten ze 'gewoon' ergens binnen natuurlijk.
Waar blijven die kleintjes niet gewoon in de gang
Extra omdat ik iemand heb laten kotsenquote:
Ik heb me gewogen en ben 2 ons aangekomen en dat valt reuze mee na een verjaardag met veel vlaaiquote:Op zondag 2 oktober 2011 12:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
En dames, zondag is toch altijd weegdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Roger is ook op. [ [url=http://www.graphicsgrotto.com/emoticons/foodanddrink/images/emfoodanddrink6.gif]afbeelding ] [/url]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je iets niet goed gedaan
Geen kater hier. Ook geen koppijn. Wel moeEn ik voel de rest alcohol nog
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:13 schreef Greys het volgende:
Biet was net nog spookbang voor die IKEA kruiptunnel.
Paar keer koekie in gegooid, DOORRRRRRRRRRRR geroepen en nu holt ie er door als een blije kip, zo leuk
Ja, wederom met hulp van Boorquote:
Die is er ook even door gegaanquote:Op zondag 2 oktober 2011 15:37 schreef Oognip het volgende:
BietBoor
Vindt Bink zichzelf te oud om door de tunnel te racen?
quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:42 schreef Greys het volgende:
Hier een oudere foto van Bink en Boor in de tunnel
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |