Ik heb er net ff wakker gebeld, ze komt zo met de sweeejjjpquote:
Jullie nooit dus?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Rooie ogen en de oortjes omhoog?
Ja schat, jij bent heeeeeeel normaal.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:25 schreef Greys het volgende:
En ik maar denken dat ik zo normaaaaaaaaaaaaal ben
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:25 schreef tombolafan het volgende:
ik durf niets meer zelf te typen met tttt's
Snoepjes om te belonen oid?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:27 schreef Greys het volgende:
GODZIJDANK!
Ik ben nu alweer vergeten wat ik ook alweer mee moet morgenochtend.
Voertjes, een riem en eh....
De hond, I guess?
was het wel echt reanimatiecursus?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ik moest van de week op reanimaaasiecursus en heb m'n rug een beetje verrekt geloof ik.
Maar ik ging wel heul hard en diep zei de juf
Ing, houd eens op met dat soort uitsprakenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ik moest van de week op reanimaaasiecursus en heb m'n rug een beetje verrekt geloof ik.
dat zijn de voertjes denk ikquote:
Ja, echt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
was het wel echt reanimatiecursus?
Hard en diep, omg
Ik heb nog nooit een massage gehad in de saunaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:29 schreef Greys het volgende:
Maar met een verrekte rug moet je een massaaaaaaaaaage.
Dan zit er niets anders op, je moet mee naar de sauna!
Ik zou dan ook ECHT mijn lachen niet kunnen houden hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, echt.
Nieuwe richtlijnen; sneller en dieper indrukken.
En dan terwijl ik aan het reanimeren was maar "Jaaaaa! Sneller en dieper! Kom op! "
Tijdens het beademen proestte ik zo bij popje in de snuit van het lachen.
En m'n baas snapte niet waarom ik zo moest lachen
Degene na jou hoefde geen labello meer te gebruiken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, echt.
Nieuwe richtlijnen; sneller en dieper indrukken.
En dan terwijl ik aan het reanimeren was maar "Jaaaaa! Sneller en dieper! Kom op! "
Tijdens het beademen proestte ik zo bij popje in de snuit van het lachen.
En m'n baas snapte niet waarom ik zo moest lachen
Oh dan moet je dat echt eens doenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een massage gehad in de sauna
Werkt vast beter dan meneer I. zijn technieken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:29 schreef Greys het volgende:
Maar met een verrekte rug moet je een massaaaaaaaaaage.
Dan zit er niets anders op, je moet mee naar de sauna!
Ja, die gaan we een keer samen doen, ik weet nu hoe je werktquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan moet je dat echt eens doen
Of een hammamMaar die durf ik zelf ook nog steeds niet
Nou, m'n andere collega's en z'n vrouw rolden ook van de bank van het lachen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou dan ook ECHT mijn lachen niet kunnen houden hoor
Of zijn wij dan zo kinderachtig?
"Zal ik een glas water en een aspirientje op je nachtkastje zetten?"quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Werkt vast beter dan meneer I. zijn technieken.
"Neem dan een pijnstillert"
Whoehoehoehoequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:33 schreef Greys het volgende:
[..]
"Zal ik een glas water en een aspirientje op je nachtkastje zetten?"![]()
![]()
Dames, ik ga te bedde!
Het was me weer een genoegen!
Ja, past dat?quote:
Oe, heb je nog een gaatje vrij dit weekendquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:27 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ook gewoon zeggen dat iemand zelf moet weten of ie zelfmoord pleegtquote:
Ik heb een verrassing danquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh Tombo?
Ik hoor net dat die vrijgezellige vriend die ik laatst mmste zondag ff langskomt.
Kom je ook?
Wat heb ik gemist? Word je modquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:35 schreef tombolafan het volgende:
Ing, je had al vroeg een naamtopic!
Ingetje79?
klik er eens opquote:
Ik heb je gemist vanavondquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:33 schreef Greys het volgende:
"Zal ik een glas water en een aspirientje op je nachtkastje zetten?"![]()
![]()
Dames, ik ga te bedde!
Het was me weer een genoegen!
Heb ik gedaan, maar waarom heeft Ing een naamtopic in R&Pquote:
uit 2006quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar waarom heeft Ing een naamtopic in R&P
Zondag nog wel ergens, of morgenvroegquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, heb je nog een gaatje vrij dit weekend
Verrassing?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een verrassing dan
En anders zou ik het niet durven hoor
Dank je dearquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dank je dear
Wat ging ik ook al weer doen? Owja, naar bed... Tot we funniest homo videos tegenkwamen. Bijna de beeb dood
's Morgens vroeg hou ik niet zo van. Zondag maar doen danquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Zondag nog wel ergens, of morgenvroeg
Oke, maar dan moet je wel eerst een hartstilstand krijgenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
's Morgens vroeg hou ik niet zo van. Zondag maar doen dan
Ingrid
Op de bankquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:53 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Dus er klinkt nog gelach uit de Aup?
Heeft ze het zijltje wel op het matras?
Ow, geeft niet hoor; ik kan het hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Oke, maar dan moet je wel eerst een hartstilstand krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |