Oleeeeeejjjpquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:42 schreef tombolafan het volgende:
Kijk, deze tt trekt nu al leuke mensen
Had je iets anders verwacht danquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:42 schreef tombolafan het volgende:
Kijk, deze tt trekt nu al leuke mensen
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan
Ik moet overigens al weer afhaken, want de beeb wil te bedde. Maar niet voordat ik even stilletjes hardgrondig op mijn toetsenbord gevloekt heb!
Gofterde gofter, hoerending met je te dicht op elkaar zittende knoppen en een bijna uit zichzelf ingedrukt rakende capslock. Tuf!
Het is een toepiesje vrijdagavond; ik ben niet in bed te krijgenquote:
Ik ben er net uitquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is een toepiesje vrijdagavond; ik ben niet in bed te krijgen
Ja, lach jij maar; het is echt een hoeerrrrrrrr! Ik zal zo eens een stukje typen zónder te corrigeren. Moeje opletten!quote:
Dank je wel lieve Ingetje. Ga jij zo pook al slapen>? Dit is echt een hoerig slecht toetsenhbord en ik ben het spuugknettert beu. Ik kan geen zin foutloos typen door die kuttoetsen op dat ding. Geen wonmder dat ik van die lange werkweklen moet maken om een beetje door de klusasen heemn te komenquote:Trusten Liesje en Pokkedinges![]()
Sorryquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:52 schreef ElisaB het volgende:
En dan niet gewoon direct empathisch reageren om het leed te verzachten...
Aaaaw, ik vind het zoooo sneu voor je!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, doe 'ns ff wat typen dan, zodat ik me beter voel
Qquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, lach jij maar; het is echt een hoeerrrrrrrr! Ik zal zo eens een stukje typen zónder te corrigeren. Moeje opletten!
[..]
Dank je wel lieve Ingetje. Ga jij zo pook al slapen>? Dit is echt een hoerig slecht toetsenhbord en ik ben het spuugknettert beu. Ik kan geen zin foutloos typen door die kuttoetsen op dat ding. Geen wonmder dat ik van die lange werkweklen moet maken om een beetje door de klusasen heemn te komen
Aaaawquote:
Ja, dat zal me een klapper geven daarquote:
Straks worden jullie binnen 10 minuten de klas uitgestuurdquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat zal me een klapper geven daar
La Biet in tha house. Ik neem mijn fototoestel mee. Als ik daar uberhaupt tijd voor heb
Ik zie het gebeurenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Straks worden jullie binnen 10 minuten de klas uitgestuurd
schaap is behquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij kan ook gewoon niet echt mauwen, die Boor.
Tis net een depressief schaap met z'n Meh Meh Meh Meh!![]()
Das precies juistquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Een depressief schaap met een identiteitscrisis bedoelde ik
die rooie ogen en die oren omhoog?quote:
ik wordt niet betraptquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:18 schreef Greys het volgende:
Ja![]()
Heb jij dat nooit als je betrapt wordt?
Rooie ogen en de oortjes omhoog?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:18 schreef Greys het volgende:
Ja![]()
Heb jij dat nooit als je betrapt wordt?
Ik schrok me ook een hoedjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |