Xbox 360quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
PS3quote::
Santello (Santelllo)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (kentdebruin)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
Ik heb nog geen team, anders had ik je best willen vernederen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voor potje tegen Rijst of iemand anders op 360.
pak slaag uitdelen zekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb nog geen team, anders had ik je best willen vernederen.
Was bezig met een Russisch elftal, maar kom niet meer in de FUT WEB
Kom zo maar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voeg me maar toe, GT= Str1ng3r.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Friendly is zonder coins volgens mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:25 schreef Stringer het volgende:
[..]
Voeg me maar toe, GT= Str1ng3r.
Heb 43 chem, gratizzz coinssss voor joe
PINO 2.0quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:25 schreef DannyDeko het volgende:
IK WIL OP DE WEBAPP! IK GA NIET SLAPEN VOORDAT IK MN TRADEPILE WEER VOL HEB GEGOOID! KAN ME NIET SCHELEN DAT IK OVER 5 UUR MOET BEGINNEN MET WERKEN ;S ;S ;S
kom maar op danquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
M'n Kameradski squad is wel meteen m'n sterkste.Dankzij die Welliton-grap.
Hoe vond je me spelen ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:29 schreef laucas het volgende:
No problem maar beetje Italiaans van je om die penalty erin te schieten
Vind ik altijd moeilijk om te zeggen maar wel prima eigenlijk? Vond alleen wel dat je nog wat dreigender kon zijn op mijn helft en had het idee dat je er niet echt uit kwam. Waar sloeg die pingel op trouwens, vasthouden? Neymar kan trouwens niet schietenquote:
Klopt ik vind het altijd lastig om op de tegenstanders helft de spelen en een gaatje te vinden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:34 schreef laucas het volgende:
[..]
Vind ik altijd moeilijk om te zeggen maar wel prima eigenlijk? Vond alleen wel dat je nog wat dreigender kon zijn op mijn helft en had het idee dat je er niet echt uit kwam. Waar sloeg die pingel op trouwens, vasthouden? Neymar kan trouwens niet schieten
Klopt omdat veel mensen niet op de Webapp kunnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:34 schreef Kamikazie het volgende:
Ik pik gewoon allemaal rare golds op voor 600? Word lekker doorverkopen met 400 winst enzo
Nice , sowieso +1quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:40 schreef zerokil het volgende:
[..]
Klopt omdat veel mensen niet op de Webapp kunnen.
Oke. N0ir heeft me even warm gespeeld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het beste is om alles morgen te verkopenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:40 schreef Kamikazie het volgende:
Javi martinez 4-2-2-2 voor 800
[..]
Nice , sowieso +1
Jup, laat ze vannacht gewoon ook op trade staan maar verander me prijs niet ofzo, en dan morgen gewoon ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:44 schreef zerokil het volgende:
[..]
Het beste is om alles morgen te verkopen
Sommige mensen hebben wel 20 accounts, hoe werkt dat nou precies? Als ik een nieuw account maak en ik wil de App op dan moet ik eerst FIFA aanschaffen. Moet je op de console inloggen op je 2e account oid?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:48 schreef Stringer het volgende:
Ghehe lekker heur
Heerlijk team dat gratis packje wat je bij een nieuw FUT account krijgt.![]()
Ik wil je packs wel hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:01 schreef Santello het volgende:
Hoe laat is happy hour op maandag? Mijn trade pile en consumables pile zit vol. Heb liever geen packs op het moment
Hele avond al niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:12 schreef Santello het volgende:
Ik kom webapp niet eens op, jullie wel?
Bij mij staat er niets.. behalve de Silver Upgradequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:16 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie hem al staan bij mijn Special Packs, maar er zijn issues bij de store en dus kan je geen packs openen.
Typical.
U mad?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Jezus wat onverdiend. Wat een grafspel op deze manier. 26 schoten, 19 op doel. En dan een sweaty pace goal tegen.
Nah, die Stekelenburg dat is half cheaten gewoon.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
U mad?
Stekelenburg was echt goed. 22 reddingen en als cijfer 9.90En die goal van vdw
![]()
![]()
Jammer dat ik hem niet kan uploaden.
Maar je krijgt je revanche wel binnenkort
86 pace.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nah, die Stekelenburg dat is half cheaten gewoon.Zeker tegen mijn Sinouh.
Op geen enkele manier wilde die bal erin. Zag je die half time stats? Stond 1-1, ik had 12 schoten, 11 op doel zoiets, jij 1 schot, 1 op doel, meteen doelpunt. Hoe snel is die El Kabir trouwens? Die loopt ook echt overal doorheen. En toen ik met Boussoufa weg was, haalde Gregory hem gewoon in.
Hahah die was echt ziek. De 3-2 én de 3-3 in de 90e minuut, en jij maakt de 4-4 weer in de 120e minuut. Weet je zeker dat je geen Duitser bent? Verliezen op penalty'squote:
Ja, pff, zo'n bal gaat erin maar 20 ballen van Chamakh niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
86 pace.Goede spits is het. Enige nadeel is dat hij niet kan koppen. Vandaar dat Hunt er ook in kwam
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/95662064
Deed die dat in het echt ook maar.
Haha idd! Zijn gezicht tijdens de cutscenes was ook priceless. Elke keer trok hij zo'n downie face wanneer Steek hem weer beet had.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, pff, zo'n bal gaat erin maar 20 ballen van Chamakh niet.
Ligt aan de formatiequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:55 schreef Cara het volgende:
Fabio Coentrao accepteren voor mijn Raul Albiol? Coentrao is geen shiny, maar ik zie m nooit =/
Zo verloor ik ook 2x in de finalequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:51 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hahah die was echt ziek. De 3-2 én de 3-3 in de 90e minuut, en jij maakt de 4-4 weer in de 120e minuut. Weet je zeker dat je geen Duitser bent? Verliezen op penalty's.
Maakt me alleen maar extra scherp bij een revanche.
Puur voor tradewinstquote:
Ah, mijn nobel excuses.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja maar het ligt aan de formatie welke meer waard is
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:36 schreef Santello het volgende:
Wie slaapt er nog niet?
Wie gaat er niet slapen?
wakkerrrquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 02:36 schreef Santello het volgende:
Wie slaapt er nog niet?
Wie gaat er niet slapen?
Niemand. Daily gifts waren er gisteren voor het laatst.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 03:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niemand. Daily gifts waren er gisteren voor het laatst.
Thxquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 03:41 schreef Tim86 het volgende:
Vandaag veel getrade.
Tip van Flip:
Trade met NON-rare spelers die wel goed/populair zijn, zoals die linksback van Atletico en Welbeck van Man U. Mensen bieden ze als non rares snel aan voor max 1K (vaak zelfs 400c oid) en ik verkoop ze allebei al de hele dag voor 2.5K, echt een goudmijn.
Let wel op, markt is nog verre van stabiel en prijzen van zulke gasten kunnen van dag tot dag gaan verschillen. Topformaties zijn uiteraard meer waard.
Bronze zit ook vol met noobs, maar ja... met je bronze aan het gouden toernooi meedoen is simpel, maar het winnen wat moeilijkerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 03:31 schreef Cara het volgende:
Ik ben werkelijk onverslaanbaar met mn bronsjes. online toernooitje gedaan; 4-0, 8-2, 5-0, 6-0
Bizar hoe simpel.
Die mindere droprate valt me trouwens erg op. Zou EA hem naar beneden geschroeft hebben vanwege het openen van de pakjes?
EA zou zich echt moeten schamen. Oh wacht, dat doen ze al jaren niet voor grote bugs in FIFAquote:Sorry!
We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web.
Please try again later.
Ja het is toch te erg voor woorden. Het feit dat het om half 9 in de ochtend al zo druk is dat je er niet op kan. Dan kan je er vanmiddag al helemaal niet meer op.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 08:48 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
EA zou zich echt moeten schamen. Oh wacht, dat doen ze al jaren niet voor grote bugs in FIFA
http://forum.ea.com/uk/posts/list/1042986.pagequote:If you find that you can’t login on the Web App, please try to access FUT via your console or PC and try again a little later when demand is likely to have decreased.
FIFA store.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Meuning. Heeft er iemand die promocode al ingevuld? Zo ja, waar?
Hoofdmenu van het spel. Bij My Fifaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Noob question no. 2. Waar vind ik die store?
Waar je jouw fifa code ook invult voor om online te kunnen. dacht ik zo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Noob question no. 2. Waar vind ik die store?
Maak een topic op Radar!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:27 schreef KC.PSV het volgende:
Zijn er meer mensen die bij Wehkamp fifa gekocht hebben en geen code hebben ontvangen?
Wehkamp beweerd dat zij niet aan die actie meededen terwijl dat heel erg duidelijk op de site stond.
Hoezo oplichting. Als ik dit geweten had, had ik hem ergens anders gepreorderd.
Wanneer beginnen de inzendingen van DVDM?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:32 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Maak een topic op Radar!
http://forum.www.trosrada(...)b05819a67d8170c2f546
werktquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:43 schreef Michaelvanb het volgende:
werkt ultimatedb.nl bij jullie ook niet?
daar zie ik niks. alleen de reclame. Maar dan werkt ultimatedb.nl nog wel... alleen de current auctions werkt niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:44 schreef Michaelvanb het volgende:
ook als je op een speler zoekt en op auctions klikt?
Toch wel raar dat ze er mee hebben geadverteerd (ik heb er speciaal naar gekeken) en dat ze het daarna ontkennen. Het is niet dat ik die pakjes nodig heb, maar om het principe zouden we ze wel moeten krijgen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:41 schreef OmniRocket het volgende:
[ afbeelding ]
Succes met het krijgen van de pakjes
Staat helaas geen prijs bij. Ik ben blij dat ik hem daar gecanceld heb
ik denk het welquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
Komt Boerrigter nog in ultimate team?
neequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
Komt Boerrigter nog in ultimate team?
wie?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:05 schreef jappy-b het volgende:
die klote web app...
heb ik eindelijke een IF kan ik m niet verkopen
Is mertens een RM of RW?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:11 schreef Michaelvanb het volgende:
Ik heb nu seedorf (4-3-3)
en mertens (3-4-2-1), beide IF
Is het slim om mertens formatie naar 4-3-3 te zetten en hem dan te verkopen?
Nee je moet ze ophalen bij de UT Store.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Noob question no. 3: ik heb die code ingevuld. Komen die pakjes nu vanzelf?
RWquote:
Nee, niet doen! gewoon verkopen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:11 schreef Michaelvanb het volgende:
Ik heb nu seedorf (4-3-3)
en mertens (3-4-2-1), beide IF
Is het slim om mertens formatie naar 4-3-3 te zetten en hem dan te verkopen?
In mijn UT store is niets te zienquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee je moet ze ophalen bij de UT Store.
Heb het ingame gedaan, en aangezien je nu niet de App op kan...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:26 schreef Dudeweiser het volgende:
waar moet ik die pakjes nou openen? ingame of in de webapp?
dank je, zo maar even kijken dan of ik een IF RVP hebquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb het ingame gedaan, en aangezien je nu niet de App op kan...
Winkel > Voucher > Code
dan
UT > Winkel > Staat er, als het goed is, een 2'tje achter winkel
Stond er aanvankelijk bij mij niet. Even uit UT gegaan, er weer in, en toen was het er wel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:29 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb het ingame gedaan, en aangezien je nu niet de App op kan...
Winkel > Voucher > Code
dan
UT > Winkel > Staat er, als het goed is, een 2'tje achter winkel
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:41 schreef Kamikazie het volgende:
Haha rijst die hoekschop....das echt te triest
kom nog maar een keerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 11:46 schreef Rijst het volgende:
Tot nu toe alle FOK!duels gewonnen.Who's next?!?!
Hoe?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:15 schreef zerokil het volgende:
GVD ik ben bijna gescammed hopelijk heeft hij niks te pakken..
dat wordt een pinorage...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:15 schreef zerokil het volgende:
GVD ik ben bijna gescammed hopelijk heeft hij niks te pakken..
Ook niet echt slim om je pass in te voeren eerlijk gezegd. Maar denk dat je wel veilig zit als je het snel hebt veranderd daarna hoor.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:24 schreef zerokil het volgende:
Iemand bouwt heel de facking site na met gecopieerde codes, en de url leek er ook op, dus toen kreeg ik een PM van check me Team man.
Dus ik klik er op en automatisch voer ik me mail in en wachtwoord. Ze vroegen oppeens wat mijn security question van mij was. Ik dacht hmm dit klopt niet, daarna wel gelijk mijn pass veranderd..
Was automatismequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ook niet echt slim om je pass in te voeren eerlijk gezegd. Maar denk dat je wel veilig zit als je het snel hebt veranderd daarna hoor.
Staat op het papiertje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:27 schreef StijnDa het volgende:
Kan iemand me even aanwijzen waar ik die code invoer?
Heb ongeveer hetzelfde..quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ja, godver. Ik heb m'n hele tradepile vol zitten met gouden 2k+ spelers. Ik wil weten of die verkocht zijn of niet.
Van forum:quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:50 schreef CHURCHILLNL het volgende:
Elke keer als ik op FUT een wedstrijd heb gespeeld en als ik daarna weer wil terugkeren naar het hoofdmenu van FUT dan staat er dat er geen gevenens kunnen overgebracht kunnen worden. Daardoor heb ik volgens EA alleen nog maaer verloren terwijl ik juist win. Zijn er meer mensen die hier last van hebben of weet iemand hier de oplossing voor?
quote:Hello all,
I wanted to share with you a solution i found in regards to this issue. I have now successfully completed a game and gained coins following a win. I will list the following steps that worked for me, and hope the same for you. I won't guarentee it, but this DEFINATELY made a change on FUT for me. The pre-match screen NEVER showed before this.
1) I created a NEW SQUAD on the Web App with one player only in the squad and SAVED it.
(Also deleted my previous used squad)
-DIRECTIONS for this can be found on PAGE 5 of EA_Yasha's Announcement about not being able to log on FUT PS3
2) I then logged into FUT on console, added in my new players, and proceeded to go into a tourney match
3) Before entiring the match (Play Now) I went into Team Setting's and selected Default (Team Name) Tactics for Quick Tactics (This pre match screen NEVER showed up before previously)
4) I played match, won, and Advanced ASAP when the match ended ( I would reccommend this for now, looking at stats and replays may cost you...)
Ah gevonden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:02 schreef StijnDa het volgende:
1e online wedstrijd gespeeld, 4-3 gewonnen. Wat een gepingel zeg, mijn tegenstander bleef maar draaien de hele tijd.
Had een mooi doelpunt gemaakt maar kon alleen maar opslaan in 'herhalingen'? Niet online?
Dubbelchecken of het letters zijn of cijfers. 9 en g, 0 en O bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik krijg die code voor gold packs niet verzilverd. Heb hem ingevoerd met koppelstreepje en zonder, maar hij zegt dat de code niet geldig is of zo.
Ik denk dat je het beste kun bedenken wat voor manier je wil spelen. Hou je van pace? Hou je van dribbels? Heb je een favoriete speler?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:09 schreef Kamikazie het volgende:
Heb als alles beetje verkoopt (met winst natuurlijk) zon 60.000, wat voor team zou ik is gaan bouwen? Iemand leuke ideeen?
Even totaal offtopic, zo'n naamsverandering op Fok, kun je die kopen ofzo?quote:
neequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:21 schreef Thas het volgende:
[..]
Even totaal offtopic, zo'n naamsverandering op Fok, kun je die kopen ofzo?
wat dacht je van een nieuwe account aanmaken?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:23 schreef Thas het volgende:
[..]
Hoe regelt hij dat dan, admins pijpen?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat dacht je van een nieuwe account aanmaken?
Had het net gevonden inderdaad, thanksquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:53 schreef Tobi-wan het volgende:
Wel als je in het spel zit, niet via webmanager. Als je in het spel zit moet je gewoon naar een speler gaan, add card oid. Dan ipv op A te drukken om een kaart te gebruiken, op X drukken en dan naar trade pile sturen.
edit: de vraag werd net weggehaaldGibt mir der webmanager!
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
komen jullie niet naar Leiden toe?3 oktober weekend
![]()
Silver ftw.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:09 schreef Santello het volgende:
Godverdomme, Russische league heeft totaal geen capabele CB's
Ik heb FIFA nog niet echt gespeeld, 5 potjes met full bronze 30 chemistry FUT gedaan. Bruno heef 69 pace, is dat vervelend? Silvers nog niet bekeken, thanks!quote:
Nee ik speel ook met Mathijssen en Bouma achterin. Gaat prima. Maar ik heb ook redelijk snelle backs en Heitinga op cdm.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:13 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb FIFA nog niet echt gespeeld, 5 potjes met full bronze 30 chemistry FUT gedaan. Bruno heef 69 pace, is dat vervelend? Silvers nog niet bekeken, thanks!
72 als CBquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die van mij is al 71 op het middenveld
kloptquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
72 als CB![]()
Speel met PSV, dus een CB is wel nodig
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
komen jullie niet naar Leiden toe?3 oktober weekend
![]()
ga je nog naar LVC?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Eerst even naar het strand en dan 's avonds ff Leiduh in!
Geen idee waar we heen gaan, waarschijnlijk ergens waar gratis bier isquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga je nog naar LVC?anders zie ik je misschien nog wel ergens
Kun je lang wachten, kan al paar uur niet in de webapp. Sterker nog, vandaag nog niet gelukt. En het is drie uur 's middags.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:44 schreef Tim86 het volgende:
Goeie grap, ik kan pas weer FIFA spelen als ik in de webapp kan komen...mijn tradepile stond blijkbaar vol en ik kwam een 41212 Krul tegen voor 750c BIN, maar die kan ik nu niet kwijt omdat ik hem al in mijn club heb
Om half vier vannacht ook nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kun je lang wachten, kan al paar uur niet in de webapp. Sterker nog, vandaag nog niet gelukt. En het is drie uur 's middags.Kom op EA.
Harre potje doen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat trouwens nog erger is, VP-progressie in de Arena blijft niet opgeslagen als je afsluit.Wat een dikke faal van EA weer.
Een soort superkaarten, die door EA tijdelijk worden uitgegeven wanneer een speler in het echte leven goed presteert. Deze kaarten zijn te herkennen aan de zwarte kleur.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:24 schreef TheFastOne het volgende:
Wil dit ook gaan doen en heb al efkens die goede handleiding gelezen.
MAAAR 1 ding snap ik niet. Wat zijn IF kaarten?
Ah okquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:31 schreef druide het volgende:
[..]
Een soort superkaarten, die door EA tijdelijk worden uitgegeven wanneer een speler in het echte leven goed presteert. Deze kaarten zijn te herkennen aan de zwarte kleur.
Klopt ja. Zijn normale kaart blijft dan bestaan, maar gedurende 1 week wordt er een speciale kaart uitgegeven (iedere week is er een team of the week van een elftal spelers+bank die IF zijn). Als je zo''n kaart hebt dan blijft hij gewoon IF. Er zijn dan dus meerdere versies van 1 speler.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:35 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ah okDus als Drogba er bijvoorbeeld binnen 4 weken 7 in schopt is er een kans dat EA hem IF maakt?
En is dit dan voor een tijdje of blijft het?
Dit heb ik ook. Meestal heb ik Vagner Love als CF, maar die staat altijd naast Carlos Eduardo te lopen die links op de CAM staat. Hierdoor kan ik door het midden weinig combinaties maken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:49 schreef GuRBuH het volgende:
Iemand hier die 4-2-3-1 speelt? Na de wedtrijd bij dat cijferoverzicht staat mijn CF pal naast mn LAMEn ik krijg steeds meer het idee dat dat in de wedtrijd ook zo is.
Taarabt (mn CF) maakt wel ontzettend veel rebounds, is dat bij jou ook zo?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:48 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dit heb ik ook. Meestal heb ik Vagner Love als CF, maar die staat altijd naast Carlos Eduardo te lopen die links op de CAM staat. Hierdoor kan ik door het midden weinig combinaties maken.
probeer semi-pro ns.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:59 schreef Leanishibe het volgende:
Pff. Zelfs tactical defending tegen de CPU op professional is niet te doen voor mij.
Serieus? Na hoeveel potjes in totaal ongeveer? Ik ben er nu al compleet aan gewend eigenlijk na een stuk of 30 wedstrijden. In de demo liep het totaal niet (10 potjes ofzo), maar nu wel prima. Speel tegen CPU op World Class en dat gaat wel lekker, binnenkort maar weer opkrikken. Misschien is die hogere moeilijkheidsgraad ook wel fijner om tegen te verdedigen..ze zijn wel dodelijk in de afronding, maar zijn wat minder aan het draaikonten enzoquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:59 schreef Leanishibe het volgende:
Pff. Zelfs tactical defending tegen de CPU op professional is niet te doen voor mij.
Sowieso echt bizar lage prijzen voor formatiekaarten. 4321 haal ik steeds voor 200 tot 450 coins..ik hoef niet eens meer op formatie te letten bij het kopen van spelers met deze prijzenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:02 schreef mash_ het volgende:
Snachts 4-3-3 kaartjes kopen voor 500 coins is wel leuken 4-1-2-1-2 voor 1500
Ik denk ook dat ik ongeveer 30 wedstrijden heb gespeeld ofzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Serieus? Na hoeveel potjes in totaal ongeveer? Ik ben er nu al compleet aan gewend eigenlijk na een stuk of 30 wedstrijden. In de demo liep het totaal niet (10 potjes ofzo), maar nu wel prima. Speel tegen CPU op World Class en dat gaat wel lekker, binnenkort maar weer opkrikken. Misschien is die hogere moeilijkheidsgraad ook wel fijner om tegen te verdedigen..ze zijn wel dodelijk in de afronding, maar zijn wat minder aan het draaikonten enzo
Ja wel beter. Maar 4-3-3 en 4-1-2-1-2 kan je smiddags nog voor 6k ofzo minstens door verkopen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso echt bizar lage prijzen voor formatiekaarten. 4321 haal ik steeds voor 200 tot 450 coins..ik hoef niet eens meer op formatie te letten bij het kopen van spelers met deze prijzen
Hoe verdedig je dan? Wat is je tactiek?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:04 schreef Leanishibe het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik ongeveer 30 wedstrijden heb gespeeld ofzo.
Ik kan er gewoon niet aan gewend raken. Wat ik ook doe de tegenstander is mij vrijwel altijd een stap voor.
Dit. Met RB die gast afjagen en dan totaal onverwacht met iemand anders simpelweg de bal van zijn voet (ik wilde fut typenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe verdedig je dan? Wat is je tactiek?
Ik gebruik een paar manieren, maar simpel gezegd vooral deze opties:
-2e verdediger laten jagen met RB en intussen zelf afsnijden of de pass-lijn dichtlopen
-Zelf jockeyen en geduldig wachten. Soms ook een 2e verdediger erbij roepen om hem echt vast te zetten, wel oppassen voor gaten. Als je zelf geduldig wacht kan je hem vaak van zijn voet afpakken zonder zelfs maar een tackle te gebruiken merk ik.
Als ik zelf als een kip zonder kop ga rennen en happen gaat het ook compleet mis merk ik
-
Ik probeer met 1 verdediger de ruimte om de bal beperkt te houden, daarnaast anticiperen op de volgende move. Ik sta over het algemeen redelijk kort op de tegenstander.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe verdedig je dan? Wat is je tactiek?
Ik gebruik een paar manieren, maar simpel gezegd vooral deze opties:
-2e verdediger laten jagen met RB en intussen zelf afsnijden of de pass-lijn dichtlopen
-Zelf jockeyen en geduldig wachten. Soms ook een 2e verdediger erbij roepen om hem echt vast te zetten, wel oppassen voor gaten. Als je zelf geduldig wacht kan je hem vaak van zijn voet afpakken zonder zelfs maar een tackle te gebruiken merk ik.
Als ik zelf als een kip zonder kop ga rennen en happen gaat het ook compleet mis merk ik
-
Hoe? Kon een herhaling ingame niet uploaden dus ik heb ik 'm bij herhalingen neergezet.... en danquote:
Ja, ik vind het wel schraal elke keer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:20 schreef Rijst het volgende:
inb4 boze harregarre die zegt onterechte verlies![]()
Stekelenburg !!!![]()
![]()
Niet normaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Dit gebeurd ook in fifa 11quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:54 schreef Afhaalchinees het volgende:
wtf, na elke online wedstrijd word ik van de EA servers geschopt en verlies ik alsnog? wat is deze?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij jij de servers van EA in je achtertuin hebt staan niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
pff, is daar uberhaupt iets tegen te doen?
Verder kijken dan je neus lang is jongeman!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:05 schreef Lindgren. het volgende:
Waarom kunnen replays niet meer worden geüpload?
Sorry papa. Bedankt papa.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Verder kijken dan je neus lang is jongeman!
Naar je replay theatre dinges gaan, en daar uploaden
IB4 haat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:07 schreef Michaelvanb het volgende:
![]()
*heeft fernando torres in een pakje
tuurlijkquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Rijstbal, ben jij nou ook Rijst of wat?
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:07 schreef Michaelvanb het volgende:
![]()
*heeft fernando torres in een pakje
hij is raar, maar dat wist je alquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom post 'ie dan met twee accounts, zo vermoeiend.
Wel een pacewhore in ieder geval.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is raar, maar dat wist je al
kloptquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wel een pacewhore in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |