Xbox 360quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)
PS3quote::
Santello (Santelllo)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (kentdebruin)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
Ik heb nog geen team, anders had ik je best willen vernederen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voor potje tegen Rijst of iemand anders op 360.
pak slaag uitdelen zekerquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb nog geen team, anders had ik je best willen vernederen.
Was bezig met een Russisch elftal, maar kom niet meer in de FUT WEB
Kom zo maar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voeg me maar toe, GT= Str1ng3r.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Friendly is zonder coins volgens mij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:25 schreef Stringer het volgende:
[..]
Voeg me maar toe, GT= Str1ng3r.
Heb 43 chem, gratizzz coinssss voor joe
PINO 2.0quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:25 schreef DannyDeko het volgende:
IK WIL OP DE WEBAPP! IK GA NIET SLAPEN VOORDAT IK MN TRADEPILE WEER VOL HEB GEGOOID! KAN ME NIET SCHELEN DAT IK OVER 5 UUR MOET BEGINNEN MET WERKEN ;S ;S ;S
kom maar op danquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
M'n Kameradski squad is wel meteen m'n sterkste.Dankzij die Welliton-grap.
Hoe vond je me spelen ?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:29 schreef laucas het volgende:
No problem maar beetje Italiaans van je om die penalty erin te schieten
Vind ik altijd moeilijk om te zeggen maar wel prima eigenlijk? Vond alleen wel dat je nog wat dreigender kon zijn op mijn helft en had het idee dat je er niet echt uit kwam. Waar sloeg die pingel op trouwens, vasthouden? Neymar kan trouwens niet schietenquote:
Klopt ik vind het altijd lastig om op de tegenstanders helft de spelen en een gaatje te vinden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:34 schreef laucas het volgende:
[..]
Vind ik altijd moeilijk om te zeggen maar wel prima eigenlijk? Vond alleen wel dat je nog wat dreigender kon zijn op mijn helft en had het idee dat je er niet echt uit kwam. Waar sloeg die pingel op trouwens, vasthouden? Neymar kan trouwens niet schieten
Klopt omdat veel mensen niet op de Webapp kunnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:34 schreef Kamikazie het volgende:
Ik pik gewoon allemaal rare golds op voor 600? Word lekker doorverkopen met 400 winst enzo
Nice , sowieso +1quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:40 schreef zerokil het volgende:
[..]
Klopt omdat veel mensen niet op de Webapp kunnen.
Oke. N0ir heeft me even warm gespeeld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het beste is om alles morgen te verkopenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:40 schreef Kamikazie het volgende:
Javi martinez 4-2-2-2 voor 800
[..]
Nice , sowieso +1
Jup, laat ze vannacht gewoon ook op trade staan maar verander me prijs niet ofzo, en dan morgen gewoon ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:44 schreef zerokil het volgende:
[..]
Het beste is om alles morgen te verkopen
Sommige mensen hebben wel 20 accounts, hoe werkt dat nou precies? Als ik een nieuw account maak en ik wil de App op dan moet ik eerst FIFA aanschaffen. Moet je op de console inloggen op je 2e account oid?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:48 schreef Stringer het volgende:
Ghehe lekker heur
Heerlijk team dat gratis packje wat je bij een nieuw FUT account krijgt.![]()
Ik wil je packs wel hoorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:01 schreef Santello het volgende:
Hoe laat is happy hour op maandag? Mijn trade pile en consumables pile zit vol. Heb liever geen packs op het moment
Hele avond al niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:12 schreef Santello het volgende:
Ik kom webapp niet eens op, jullie wel?
Bij mij staat er niets.. behalve de Silver Upgradequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 01:16 schreef Tim86 het volgende:
Ik zie hem al staan bij mijn Special Packs, maar er zijn issues bij de store en dus kan je geen packs openen.
Typical.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |