SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Hij wil anoniem zijn tochquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat ben jij in de war gebruik je drugs ofzo.
Waarom probeer jij te mindfucken?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Enkelt koffie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat deed ik dan?quote:
De vraag is of ik dat ook daadwerkelijk aan het doen ben?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Waarom probeer jij te mindfucken?
EN DIE VELE ALCOHOLISCHE VERSNAPERINGEN?quote:
Dat was allemaal alcoholvrij toch.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat deed ik dan?
[..]
De vraag is of ik dat ook daadwerkelijk aan het doen ben?
[..]
EN DIE VELE ALCOHOLISCHE VERSNAPERINGEN?
De vraag is het antwoord op de vraag over het antwoord.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat deed ik dan?
[..]
De vraag is of ik dat ook daadwerkelijk aan het doen ben?
[..]
EN DIE VELE ALCOHOLISCHE VERSNAPERINGEN?
Die kroeg waar jij het over had wel maar we zaten in de verkeerde weet je nogquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:28 schreef Dastan het volgende:
Klinker, je gaat me toch niet vertellen dat die kroeg geen alcoholvrij bier schonk?
Precies.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
De vraag is het antwoord op de vraag over het antwoord.
Ik probeerde je nog tegen te houden maar nee hoor meneer wilde niet luisteren.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:29 schreef Dastan het volgende:
Allejezus, heel mijn geheelonthouding is verpest.
Niet, op de gevel stond het wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die kroeg waar jij het over had wel maar we zaten in de verkeerde weet je nog
Ik ben dinsdag terug geweest trouwens en we zaten inderdaad in de verkeerde.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Niet, op de gevel stond het wel.
Helegaar niet!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:30 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Niet, op de gevel stond het wel.
vanaamdquote:
Was het degene ernaast? Want op een gevel daar stond het wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:30 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag terug geweest trouwens en we zaten inderdaad in de verkeerde.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:29 schreef Dastan het volgende:
Allejezus, heel mijn geheelonthouding is verpest.
Ja, het was die ernaast ja. Wat een misser.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:31 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Was het degene ernaast? Want op een gevel daar stond het wel.
Hoi hoiquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi BobjePWF
En wow Dastan je veranderde je PI
Nou ik zie al aan je spelling dat je ladderzat bent en je om 2 uur knockout bent maaaaximaal dus kom maar opquote:
a zemmel!quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, het was die ernaast ja. Wat een misser.
Twee missers op 1 dag, dan moet dat binnenkort goedgemaakt worden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, het was die ernaast ja. Wat een misser.
Was was die andere misser?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:32 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Twee missers op 1 dag, dan moet dat binnenkort goedgemaakt worden.
Hehe is een dealquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nou ik zie al aan je spelling dat je ladderzat bent en je om 2 uur knockout bent maaaaximaal dus kom maar op
2-2 geloof ikquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
hoeveel stond het eigenlijk?
Dacht ik ookquote:
Jan moet vandaag vroeg slapen gr gr gerergergergrrg.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:33 schreef PlayingWithFire het volgende:
hoeveel stond het eigenlijk?
Ja, Jan je moet vandaag vroeg slapenquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan moet vandaag vroeg slapen gr gr gerergergergrrg.
quote:
Denk het wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
Is er eigenlijk nog wat te doen op fok?
It's not a hitler dog! kill that faker!quote:
Maruquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
komt er nog iemand uit de zak of zitten jullie zonder mij te tinychatten?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
wat is nu in dan?quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wat is nu in dan?
[ afbeelding ]?
quote:
quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
wat is nu in dan?
[ afbeelding ]?
Okiquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens nu genoeg plaatjes gifs en troep. Nu weer echte kwaliteit posten.
People talk about me baybequote:
Doe het nietttt.quote:
Pulp Fictionquote:
een gatquote:
en?quote:
Goed over nagedacht man, props.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:52 schreef Dastan het volgende:
Want op het moment dat ik iets noem wat tegen de pijn werkt is het een pijnstiller, nietwaar, Klinker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Groeten en aai aan de kat gedaanquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:54 schreef Dastan het volgende:
Ik ga slapen, ook een pijnstiller. De groeten thuis en aai de dieren over hun bol.
Slaap lekker en aai zequote:Op vrijdag 30 september 2011 23:54 schreef Dastan het volgende:
Ik ga slapen, ook een pijnstiller. De groeten thuis en aai de dieren over hun bol.
Ik kan nu vredig doodgaanquote:
Welterusten tot snel weerquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:54 schreef Dastan het volgende:
sup man.quote:
medelijden, heb je nog een sikje?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:57 schreef Monopoly het volgende:
Alles chill. Eventjes chillen bij die Eltern
Jep, mooie goatee. Netjes getrimdquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
medelijden, heb je nog een sikje?
Niceeeequote:Op vrijdag 30 september 2011 23:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep, mooie goatee. Netjes getrimd
ik heb die van mij laten groeien en je weet allochtonen haz more hairquote:
Ik win van jou en ben ook allochtoon dus wat wil je doennnnquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:02 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik heb die van mij laten groeien en je weet allochtonen haz more hair
Wat allochtonen altijd doen battle tot de dood!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:02 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik win van jou en ben ook allochtoon dus wat wil je doennnn
Jan mag voorlopig nog niet dood dus rip jij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wat allochtonen altijd doen battle tot de dood!
Nee sorry. Ga je polsen doorsnijden zodat je de pijn niet meer voelt in je mond ofzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Wil iemand een kussen op mijn hoofd drukken?
Maar ik heb matties en swagahquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan mag voorlopig nog niet dood dus rip jij.
[..]
Nee sorry. Ga je polsen doorsnijden zodat je de pijn niet meer voelt in je mond ofzo.
Blanke Harry hierrrrquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:05 schreef BlankeHarry het volgende:
HINDABUILDINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:05 schreef BlankeHarry het volgende:
HINDABUILDINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
[ afbeelding ]
.......................__ ............quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bitches please, kap met die afbeeldingen steeds.
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:08 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
gooi jezelf weg in een van gansewinkel afvalbak
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:08 schreef BlankeHarry het volgende:
[..]
gooi jezelf weg in een van gansewinkel afvalbak
come to the dark side we haz cookiesquote:
Welke dark side?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:09 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
come to the dark side we haz cookies
SEX bedoel je.quote:
Ik deed niks hoor!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wie neem je hier allemaal naar mee zeghijs het ankerrr volle kracht vooruit
aatje gaatjequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Leuk liedje.
[..]
Welke dark side?
xdquote:
er zijn 23 topics gevonden die zijn verdeeld over 1 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.23 secondenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SEX bedoel je.
[..]
Ik deed niks hoor!
xd?quote:
Wat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
er zijn 23 topics gevonden die zijn verdeeld over 1 pagina(s), de zoekopdracht duurde 0.23 seconden
hmmhm..
Intrekken wijd en sluitquote:
Newb.quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tja. De newbies van tegenwoordig zijn echt helemaal pauperderder.![]()
Met EXAquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Sterker nog, mijn examenperiode was zonder twijfel mijn actiefste periode
Open een willekeurig topic, enkel SC en kutusers.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn postgedrag is met zeg maar 80% gedaald.
damd, ik zit nu ook op 5 Havoquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:16 schreef Zeroku het volgende:
EXA heb ik ook echt teveel gepost ja. In mijn Havo 5-jaar.
schattigquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
damd, ik zit nu ook op 5 Havo!
Ik niet meer.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
damd, ik zit nu ook op 5 Havo!
30% van mijn posts komt uit de 2 weken van de eindexamens (maandag 16 mei tot vrijdag 27 mei) http://www.thuisserver.ne(...)e_id=koekjestrommel1quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met EXA
[..]
Open een willekeurig topic, enkel SC en kutusers.
http://www.thuisserver.ne(...)tsing&sub_forum=115& Mijnquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:20 schreef JanPiraat het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)iraat&sub_forum=115&
hehehehquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)tsing&sub_forum=115& Mijn
deze man is een jager naar talentquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:22 schreef Zeroku het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)&user_name_id=zeroku
Jatog jajajaja
Alleen voor SCquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 00:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
deze man is een jager naar talentdaarom is hij hier nu natuurlijk
mocht je willen.quote:
quote:
Hihi sufferdquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vergat mn wekker uit te zetten gisteren, ging hij vandaag weer af om 7 uur.
Dat heb ik ook wel eens gehad jaquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje, ik dacht serieus even dat ik echt naar school moest.
Haha, dat gelukkig nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gehad jaZat ik al op de rand van m'n bed toen ik dacht: wacht... hier klopt iets niet...
Ik zei het laatst in het Kruidvat tegen zo'n pakje pleisters herhaaldelijk en toen werd ik de winkel uitgeschoptquote:
Manipulatie.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zei het laatst in het Kruidvat tegen zo'n pakje pleisters herhaaldelijk en toen werd ik de winkel uitgeschopt
Zeker die waterbestendige pleisters?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 13:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zei het laatst in het Kruidvat tegen zo'n pakje pleisters herhaaldelijk en toen werd ik de winkel uitgeschopt
Aanverwante artikelen:quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:04 schreef JanPiraat het volgende:
http://online.kruidvat.nl/product/57986/Sinterklaaskostuum.html
Manipulatie zeg ik je. Je kunt serieus spullen kopen om arme kindjes voor de gek te houden.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:04 schreef JanPiraat het volgende:
http://online.kruidvat.nl/product/57986/Sinterklaaskostuum.html
Met Michael Jackson en Bush!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
Of niet, gewoon een complot van de regering.
onze regering is de illuminatiquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
Of niet, gewoon een complot van de regering.
die zitten er al man cameras in de ogen van je huisdierenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En binnenkort worden microchips in onze lendenen geduwd!
Ik heb geen huisdierenquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
die zitten er al man cameras in de ogen van je huisdieren
Dus al die walgelijke dingen die Doerak me heeft zien doen heeft de regering ook allemaal van kunnen meegenieten.... shitquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
die zitten er al man cameras in de ogen van je huisdieren
eww ik voel me gebruiktquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dus al die walgelijke dingen die Doerak me heeft zien doen heeft de regering ook allemaal van kunnen meegenieten.... shit
volgens mij is er disney xd en de disney channel niet zeker kijk het nooit ben al verder gezaptquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is disneychannel disneyXD ofzo?
Jammer dit. Ik keek er best wel naar uit en heb ook de tijd.quote:
Klinkt als een beter idee. Waar en hoe laat spreken we af?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:26 schreef JanPiraat het volgende:
Waarom niet gewoon lekker een potje bowlen en daarna met 3 fietsen naar de drive in bioscoop
Hij zit er op, mag niet, doe wel als ie slaapt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dan ga je naar het knopje uitloggen en dan klik je zn laptop aan en zeg je alleen daar uitloggen, probleem opgelost.
Hoitjes maar ook weer doeitjes want moet gaanquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 19:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoitjes maar ook weer doeitjes want moet gaan
Ja ik word zo opgehaald maar kusjes tochquote:
Oke oke, veel plezier dan!!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik word zo opgehaald maar kusjes toch
Got milk?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:41 schreef JanPiraat het volgende:
Melk is goed voor elkveel plezier met dansen Bob !!!
Melk is goed voor de botten. Haten op melk is haten op goede bottenquote:
Hier word ik droevig vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |