SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Hij wil anoniem zijn tochquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat ben jij in de war gebruik je drugs ofzo.
Waarom probeer jij te mindfucken?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Enkelt koffie.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat deed ik dan?quote:
De vraag is of ik dat ook daadwerkelijk aan het doen ben?quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:26 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Waarom probeer jij te mindfucken?
EN DIE VELE ALCOHOLISCHE VERSNAPERINGEN?quote:
Dat was allemaal alcoholvrij toch.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat deed ik dan?
[..]
De vraag is of ik dat ook daadwerkelijk aan het doen ben?
[..]
EN DIE VELE ALCOHOLISCHE VERSNAPERINGEN?
De vraag is het antwoord op de vraag over het antwoord.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat deed ik dan?
[..]
De vraag is of ik dat ook daadwerkelijk aan het doen ben?
[..]
EN DIE VELE ALCOHOLISCHE VERSNAPERINGEN?
Die kroeg waar jij het over had wel maar we zaten in de verkeerde weet je nogquote:Op vrijdag 30 september 2011 23:28 schreef Dastan het volgende:
Klinker, je gaat me toch niet vertellen dat die kroeg geen alcoholvrij bier schonk?
Precies.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
De vraag is het antwoord op de vraag over het antwoord.
Ik probeerde je nog tegen te houden maar nee hoor meneer wilde niet luisteren.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:29 schreef Dastan het volgende:
Allejezus, heel mijn geheelonthouding is verpest.
Niet, op de gevel stond het wel.quote:Op vrijdag 30 september 2011 23:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die kroeg waar jij het over had wel maar we zaten in de verkeerde weet je nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |