Hij speelde toen ook wel echt de ongevoelige eikel, wilde gewoon lekker doorgaan met Linda en Laura tegelijk en deed of het de normaalste zaak van de wereld was. (Zit bij het gedeelte dat ie het aan Arnie toe heeft gegeven).quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Die werd wel heel erg als de grote boosdoener neergezet ja.
Inderdaad, ik vind dat een goed muziekje. En een OST met de oude muziek zou ook geen kwaad kunnen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Lekkere tune ja.![]()
Poker tune
Waar is toch die OST?
Welke aflevering was dat ook weer met die brillen.quote:
Ben ik het ook wel mee eens. Ik zit altijd te zoeken naar posts over recente afleveringenquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:39 schreef Liquidist het volgende:
Niet stom bedoeld, want hier is al eerder ruzie over geweest, maar het GTST topic is volgens mij gewoon niet leuk meer om te volgen voor mensen die het over het huidige GTST willen hebben (zoals ik).
Het topic wordt zwaar gedomineerd door mensen die praten (bijna chatten) over het GTST van weleer, de rest kan gaan spitten tussen deze posts door naar posts over het huidige GTST. Persoonlijk vind ik dit jammer. Dit hierboven representeert slechts mijn mening. Vind ik persoonlijk wel jammermaar ieder z'n ding!
50quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat ook weer met die brillen.
Ik ook. Als ze niet toevallig ergens onderaan staan doe ik niet eens meer de moeite om te zoeken en mee te posten.. Af en toe wat over die oude afleveringen vind ik niet erg, maar zóveel is gewoon niet meer leuk om doorheen te moeten spitten (vind ik).quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:02 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ben ik het ook wel mee eens. Ik zit altijd te zoeken naar posts over recente afleveringen
Dank je, kon die laatst niet meer vinden.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. Als ze niet toevallig ergens onderaan staan doe ik niet eens meer de moeite om te zoeken en mee te posten.. Af en toe wat over die oude afleveringen vind ik niet erg, maar zóveel is gewoon niet meer leuk om doorheen te moeten spitten (vind ik).
Inderdaadquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:18 schreef kissaa het volgende:
Raar dat Nick middenin een drukke ziekenhuisgang hardop staat te telefoneren over de placebo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |