Wel alweer 8 jaar geleden (als je uitgaat van de oorspronkelijke datum van de huidige uitzendingen in Nederland).quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:31 schreef kissaa het volgende:
[..]
Echt? Viel Brooke van de Eiffeltoren? Heb ik zeker verdrongen
Maar ook dat is dus goed afgelopen
Dank je!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wel alweer 8 jaar geleden (als je uitgaat van de oorspronkelijke datum van de huidige uitzendingen in Nederland).
Lucas komt toch eind oktober terug? Zeker kerngezond alsof hij nooit in coma heeft gelegen.
Ze proberen een infarct na te bootsen.. ziet er alleen een beetje overdreven uit, idd als een epileptische aanval maar dat kan het niet zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar wat zat er nou eigenlijk in die spuiten die Nick daar heeft neergelegd? Van een placebo krijg je normaal gesproken geen epileptische aanval ...
Dus óf Janine had sowieso een epileptische aanval gekregen, of er zitten andere medicijnen in die spuit die het hebben veroorzaakt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 01:11 schreef kissaa het volgende:
Net de shortie voor later vandaag (4 oktober) gekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:01 schreef Marrije het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:12 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zag je al van ver aankomen toen ze "ineens" een kindje moesten hebben terwijl Rikki niet wist wat ze met d'r baby moest.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kind van Rikki gaat vast naar Sjors daar kan je op wachten
En dan krijgt Rikki spijt en wil ze haar kindje terug.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kind van Rikki gaat vast naar Sjors daar kan je op wachten
En dan vermoordt ze Bing, maar krijgt geen straf en leefden we allemaal lang en gelukkigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:40 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan krijgt Rikki spijt en wil ze haar kindje terug.
Als Rikki komt vertellen dat ze haar baby terug wil, schrikt Bing zo dat hij stikt in een pinda.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan vermoordt ze Bing, maar krijgt geen straf en leefden we allemaal lang en gelukkig
voorspel een gevecht tussen Bing en Sjoerd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:40 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan krijgt Rikki spijt en wil ze haar kindje terug.
Lekkere tune ja.quote:Op zondag 2 oktober 2011 14:31 schreef Hogendoorn het volgende:
De pokertheme is ook niet verkeerd overigens.
Hij speelde toen ook wel echt de ongevoelige eikel, wilde gewoon lekker doorgaan met Linda en Laura tegelijk en deed of het de normaalste zaak van de wereld was. (Zit bij het gedeelte dat ie het aan Arnie toe heeft gegeven).quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Die werd wel heel erg als de grote boosdoener neergezet ja.
Inderdaad, ik vind dat een goed muziekje. En een OST met de oude muziek zou ook geen kwaad kunnen...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Lekkere tune ja.![]()
Poker tune
Waar is toch die OST?
Welke aflevering was dat ook weer met die brillen.quote:
Ben ik het ook wel mee eens. Ik zit altijd te zoeken naar posts over recente afleveringenquote:Op zondag 2 oktober 2011 19:39 schreef Liquidist het volgende:
Niet stom bedoeld, want hier is al eerder ruzie over geweest, maar het GTST topic is volgens mij gewoon niet leuk meer om te volgen voor mensen die het over het huidige GTST willen hebben (zoals ik).
Het topic wordt zwaar gedomineerd door mensen die praten (bijna chatten) over het GTST van weleer, de rest kan gaan spitten tussen deze posts door naar posts over het huidige GTST. Persoonlijk vind ik dit jammer. Dit hierboven representeert slechts mijn mening. Vind ik persoonlijk wel jammermaar ieder z'n ding!
50quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Welke aflevering was dat ook weer met die brillen.
Ik ook. Als ze niet toevallig ergens onderaan staan doe ik niet eens meer de moeite om te zoeken en mee te posten.. Af en toe wat over die oude afleveringen vind ik niet erg, maar zóveel is gewoon niet meer leuk om doorheen te moeten spitten (vind ik).quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:02 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ben ik het ook wel mee eens. Ik zit altijd te zoeken naar posts over recente afleveringen
Dank je, kon die laatst niet meer vinden.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. Als ze niet toevallig ergens onderaan staan doe ik niet eens meer de moeite om te zoeken en mee te posten.. Af en toe wat over die oude afleveringen vind ik niet erg, maar zóveel is gewoon niet meer leuk om doorheen te moeten spitten (vind ik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |