Ik hoop dat er binnenkort ook nieuws komt over seizoen 6.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kom kom, tussen seizoen 4 en 5 zit niet eens 2 maanden, tussen de eerdere seizoenen zat steeds 2 jaar
Voor mij het laatste seizoen op dvdquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoop dat er binnenkort ook nieuws komt over seizoen 6.
Dat denk ik niet hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:01 schreef Frey het volgende:
Straks komt er een box met seizoen 6 en 7 samen.
Dat hoop ik toch niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:02 schreef PeterKelder het volgende:
Straks stoppen ze met releasen na seizoen 6
Welke?quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet.![]()
Dan missen we de beste verhaallijn aller tijden.
Oh, die.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:11 schreef Frey het volgende:
[..]
[tournament] GTST - De beste verhaallijn - Finale
![]()
Ik heb hem intussen al zó vaak voorbij zien komen dat ik, eerlijk gezegd, nog steeds deze verhaallijn geweldig vind.quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:14 schreef PeterKelder het volgende:
De beste verhaallijn is wat mij betreft toch echt de Celu-verhaallijn![]()
![]()
Maar mocht seizoen 7 uitkomen, mocht er een prijsvraag voor komen hier en mocht ik die winnen (zeer kleine kans), dan krijg jij die.quote:[b]Op maandag 3 oktober 2011 18:58 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile
En nee, ik laat me niet ompraten om seizoen 7 ook aan te schaffenMaar als ik hem gratis zou krijgen bij een prijsvraag is het natuurlijk iets anders
tony als je 4 wint weet je mij te vindenquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar mocht seizoen 7 uitkomen, mocht er een prijsvraag voor komen hier en mocht ik die winnen (zeer kleine kans), dan krijg jij die.
Dat hij haar schoonfamilie niet leuk vindt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:14 schreef LWD-Godius het volgende:
Wat zei arnoud toen nina kwam binnenlopen? Ik had het even gemist.
Ja, nu moet hij alles zelf doen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Ludo zet zijn eerste schreden in de wereld van de bloemist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |