quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:18 schreef Frey het volgende:
[..]Bij mij is Stephanie weer terug, leuk dat Jef het al meteen niet vertrouwdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe Martine Erik afbekte na het verkloten van zijn opdracht
En Frits Jansma, na huisbaas, ploegbaas en buurman van Restaurant De Kelder, nu te zien als brandweerman bij Flash![]()
Dat gedoe met Flash.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:24 schreef PeterKelder het volgende:
En Frits Jansma, na huisbaas, ploegbaas en buurman van Restaurant De Kelder, nu te zien als brandweerman bij Flash
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Die stem van Olaf Wijnants.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:24 schreef PeterKelder het volgende:
En hoe Martine Erik afbekte na het verkloten van zijn opdracht
Het gezicht van Olaf deed me steeds denken aan dat van Frederik van Rossumquote:Op maandag 3 oktober 2011 15:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Die stem van Olaf Wijnants.![]()
Die heeft ook echt al heel veel ingesproken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Niet zoveel als Leida Schimmelpenninckx.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:08 schreef LetsGame het volgende:
Ik vind die Alex Huygens verdacht veel lijken op Valerie Fischer..
Vind je? Ik totaal nietquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:08 schreef LetsGame het volgende:
Ik vind die Alex Huygens verdacht veel lijken op Valerie Fischer..
Is dit hem niet?quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:34 schreef PeterKelder het volgende:
Wel vind ik die acteur die Bouke Wagenaars speelt verdacht veel lijken op Paul Gieske, die Anton Bering speelde.
Ja, inderdaadquote:Op maandag 3 oktober 2011 17:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Is dit hem niet?
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/ivo.xml
Ik had hetzelfde.quote:Op maandag 3 oktober 2011 17:39 schreef PeterKelder het volgende:
Edit: Ik lees nu vluchtig zijn bio, maar deze rol lijkt verdomde veel op die van Bouke: die zat ook achter jonge meisjes aan
Het is wel heel erg: ze recycelen niet alleen de verhalen/scripts, maar ze nemen ook nog eens precies dezelfde acteur aanquote:
Dat geduld heb ik niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ook dat komt er aan, maar hiervoor moeten we nog wel even geduld hebben:
[ afbeelding ]
Kom kom, tussen seizoen 4 en 5 zit niet eens 2 maanden, tussen de eerdere seizoenen zat steeds 2 jaarquote:
Ik hoop dat er binnenkort ook nieuws komt over seizoen 6.quote:Op maandag 3 oktober 2011 18:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kom kom, tussen seizoen 4 en 5 zit niet eens 2 maanden, tussen de eerdere seizoenen zat steeds 2 jaar
Voor mij het laatste seizoen op dvdquote:Op maandag 3 oktober 2011 18:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik hoop dat er binnenkort ook nieuws komt over seizoen 6.
Dat denk ik niet hoorquote:Op maandag 3 oktober 2011 19:01 schreef Frey het volgende:
Straks komt er een box met seizoen 6 en 7 samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |