Ik bedoel dat het waarschijnlijk zijn schuld is dat Sjors nu onvruchtbaar is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef kissaa het volgende:
[..]
Nee, niet Bing. Anders was hem verteld dat hij geen kinderen meer kon krijgen (verwekken) En Sjors is degene met buikpijn. Verkleefde eileiders of zo, gok ik. Of een geslachtsziekte..
Je bedoelt die keer dat Bing Sjors tegen de grond werkte? De miskraam etc.?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het waarschijnlijk zijn schuld is dat Sjors nu onvruchtbaar is.
Jef zit bijna vanaf het begin in GTST (aflevering 117), die lacht om dat soort zaken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:37 schreef sherezade het volgende:
Lag het nu aan mij of was de reactie van Jef gewoon ronduit belachelijk ongeloofwaardig?
Lorena: ''Mijn moeder heeft het niet gehaald, ze is overleden''
Jef: ''oh wat vreselijk''
15 seconden later....
Lorena: ''Nu ben ik helemaal alleen en heb ik niemand meer net zoals jij''
Jef : '' hahaha je hebt mij toch ''
WTF !!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef kissaa het volgende:
[..]
Je bedoelt die keer dat Bing Sjors tegen de grond werkte? De miskraam etc.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ja, dit komt niet meer goed als het uitkomt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel jammer dat alles precies zo uitkomt voor Nick.
Ik had liever een iets meer doordacht plan gezien.
Verder ook jammer dat hij op deze manier ook Ludo en Janine de rug toe keert.
Ik denk dat de schrijvers vinden dat Nick terecht vast heeft gezeten en hem daarom nu bewust de zwarte piet toe spelen. Erg jammer ik had het liever anders gezien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, dit komt niet meer goed als het uitkomt.
Iddquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:37 schreef sherezade het volgende:
Lag het nu aan mij of was de reactie van Jef gewoon ronduit belachelijk ongeloofwaardig?
Lorena: ''Mijn moeder heeft het niet gehaald, ze is overleden''
Jef: ''oh wat vreselijk''
15 seconden later....
Lorena: ''Nu ben ik helemaal alleen en heb ik niemand meer net zoals jij''
Jef : '' hahaha je hebt mij toch ''
WTF !!![]()
![]()
Zou ik ook bagger vinden van de schrijvers. Ze lijken echt naar een definitieve exit toe te werken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat de schrijvers vinden dat Nick terecht vast heeft gezeten en hem daarom nu bewust de zwarte piet toe spelen. Erg jammer ik had het liever anders gezien.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan had Nick het allemaal niet zo moeten verpesten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:33 schreef Frey het volgende:
Zo had ik het graag weer gezien met Ludo en Nick.
Of het allemaal de schuld van Nick isquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dan had Nick het allemaal niet zo moeten verpesten.
Dat denk ik ook.. erg jammer... het personage heeft/had zoveel potentie..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk dat de schrijvers vinden dat Nick terecht vast heeft gezeten en hem daarom nu bewust de zwarte piet toe spelen. Erg jammer ik had het liever anders gezien.
Dat dus!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:38 schreef Frey het volgende:
Nick is door de schrijvers te zwak gemaakt. Ze lieten hem al keer op keer verliezen van een flapdrol als Jack.
Inderdaad erg jammer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Zou ik ook bagger vinden van de schrijvers. Ze lijken echt naar een definitieve exit toe te werken.
Nick zou vroeger nooit Nina ergens de dupe van laten worden, dus erg raar waar de schrijvers mee bezig zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad erg jammer.
Zo als hij nu word neergezet zo was/is hij niet.
Hij heeft wel eens wat gedaan natuurlijk maar altijd met reden.
Ik snap ook wel dat hij boos is omdat hij immers onterecht in een kliniek heeft gezeten maar dit is natuurlijk buiten alle proporsies.
Bovendien heeft hij hier Nina en Janine hier ook mee . En hij weet het hij is er intilligent genoeg voor. Maar op deze manier maken ze van Maxime weer het schijn-heilige engeltje.
De schrijvers hebben echt geen idee meer. Na de exit van Nick gingen ze ook die kant op met Ludo die overal in trapte, vingers ging breken en mensen neer ging schieten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nick zou vroeger nooit Nina ergens de dupe van laten worden, dus erg raar waar de schrijvers mee bezig zijn
Wat dacht je van de comeback van Frits/Hansquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze zijn niet zo goed in comebacks.
Linda, Isabella en bijvoorbeeld Rik gingen Nick voor.
Sowieso dat gesleutel aan personages en verhaallijnen van vroeger.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze zijn niet zo goed in comebacks.
Linda, Isabella en bijvoorbeeld Rik gingen Nick voor.
Allemaal come back met een wrange na smaak.
Die vergeet ik altijd liever :pquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de comeback van Frits/Hans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |