Zal ik doenquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:53 schreef Bundesrepublik het volgende:
[..]
En neem dan een omweg via Maastricht en Den Helder.
Even quoten voor het nageslacht, ook al raad ik TS aan om geen nageslacht te krijgen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:49 schreef wolk28 het volgende:
Ik heb vandaag een enkeltje xxx-Zwolle gekocht, maar ik ben, zoals gewoonlijk, niet gecontroleerd.
Kan ik dit kaartje ook weer gebruiken voor de terugreis?
Ik heb ergens gehoord/gelezen dat je namelijk ook gewoon 2 enkeltjes voor heen en terug mag kopen op een bepaald station, in plaats van een retourtje.
Ja, dat weet ik wel, maar ik probeer vandaag even te compenseren door mijn fout van gister.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:57 schreef trancethrust het volgende:
Koop de volgende keer een retourtje: als je dan twee keer niet gecontroleerd bent kun je nog een keer gratis op en neer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, oke. Dan kloppen mijn bronnen dus niet, nouja!quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:59 schreef RaZ het volgende:
Op je kaartje staat: Van A naar B.
Als jij van B naar A gaat op dat kaartje, ziet een conducteur dat direct dat je op het zelfde kaartje terug bent.
Dan kan je hem beter als wc-papaiertje gebruiken, dat weet je zeker dat het nog nuttig is geweest. Zwart rijden is zwart rijden. Nu heb je enkel te maken of je gepakt wordt of niet. Kaartje is niet meer geldig.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat heeft er beide niks mee te maken want TS wil het op dezelfde dag gebruiken.
Ik quoteerde alleen maar wat ik gehoord heb en ik vraag hier om verificatiequote:Op vrijdag 30 september 2011 11:01 schreef Scorpie het volgende:
Godsamme wat een stuitende domheid laat de TS hier zien. Ongelooflijk. Facepalm waardig dit.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:03 schreef Ireyon het volgende:
Mensen die hun IQ in hun username zetten
Vraag me af wat de officiele regel daarvoor is. In principe betaal je voor 2 ritjes, niet voor de hele dag heen en weer toch? Anders wil ik dat ook op m'n chipkaart!quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:01 schreef Dimens het volgende:
Met een retourtje kun je wel oneindig vaak heen en weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |