abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 00:07:14 #51
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102571325
Als ik het goed begrepen heb, moet eerst de jury een unanieme schuldig verklaring geven, en dan wordt er later pas een strafeis bekend gemaakt.
Dan gaan ze weer in appeal (hoger beroep) en zo zijn weer een jaar verder......
pi_102571758
Thanks!
pi_102571810
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 00:07 schreef tass het volgende:
Als ik het goed begrepen heb, moet eerst de jury een unanieme schuldig verklaring geven, en dan wordt er later pas een strafeis bekend gemaakt.
Dan gaan ze weer in appeal (hoger beroep) en zo zijn weer een jaar verder......
Denk je dat echt dat het dan alsnog een jaar gaat duren?
pi_102571867
Wat doet die babypop daar :?
pi_102572014
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 00:19 schreef gifkwal het volgende:
Wat doet die babypop daar :?
??
pi_102572187
In het bewijsstuk wat een foto van het bed is ligt een of ander zwart apparaat en daarnaast een pop, zo'n baby born geval.
pi_102572288
Wie is dit, vriendin van Murray?
standaarddrinker
pi_102572358
O, nog een ambulancemedewerker.
standaarddrinker
pi_102573336
Komt de patholoog-anatoom ook getuigen? Lijkt me onvermijdelijk, gezien het feit dat alle getuigen melden dat Murray niks tot bijna niks meldde over medicatie, laat staan propofol. Terwijl het autopsierapport het tegendeel bewijst.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 01:11:00 #60
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_102573785
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 00:54 schreef gifkwal het volgende:
Komt de patholoog-anatoom ook getuigen? Lijkt me onvermijdelijk, gezien het feit dat alle getuigen melden dat Murray niks tot bijna niks meldde over medicatie, laat staan propofol. Terwijl het autopsierapport het tegendeel bewijst.
Yep komt als 22e. Dr. Christopher Rogers – Forensic pathologist with the L.A. County
Coroner’s Office en we zijn nu bij nummer 11 als het goed is.
En in het autopsierapport stond dat er geen benzodiazepinen in zijn bloed zat, terwijl Murray dus vertelde dat ie 'm lorazepam had gegeven wat zich dus ook al tegenspreekt.
pi_102574067
Vreemd hè... volgens het rapport zat er echt een hele waslijst aan medicatie in zijn systeem. Dus wellicht eind volgende week of de week daarna de patholoog. Daar ben ik wel een beetje bang voor omdat ik echt bang ben dat ze foto's als bewijsmateriaal gaan gebruiken.

Nu even lekker weekend! Goedenacht allen :z
pi_102575317
Zat net te denken, na deze rechtzaak, zal het grote boek Michael Jackson dan eindelijk uit zijn? Is dit het laatste hoofdstuk?

Natuurlijk zal er hier en daar wel gepraat worden over zijn muziek, misschien nog wel een slecht post-mortem albumpje, maar ik denk dat dit toch wel de laatste grote gebeurtenis zal zijn die met hem en zijn leven te maken zal hebben.
pi_102576017
quote:
Bijzonder optreden. 10 september 2001, in New York.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 08:05:43 #65
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_102576036
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 02:31 schreef Dynd het volgende:
Zat net te denken, na deze rechtzaak, zal het grote boek Michael Jackson dan eindelijk uit zijn? Is dit het laatste hoofdstuk?

Natuurlijk zal er hier en daar wel gepraat worden over zijn muziek, misschien nog wel een slecht post-mortem albumpje, maar ik denk dat dit toch wel de laatste grote gebeurtenis zal zijn die met hem en zijn leven te maken zal hebben.
Op de een of andere manier vind ik dit een heel deprimerend idee....
Het zal inderdaad wel ongeveer zo gaan.
Verdorie, ik vind het nog steeds zo kl- dit.

Ik hoop dat we nog het e.e.a. gaan zien van zijn kinderen (dat hoeft niet perse muziek te zijn), voor mijn gevoel staan zij het meest dicht bij Michael.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 09:12:09 #66
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_102576378
Ik vind deze rechtzaak wel een soort van MJ documentaire. Er komen veel antwoorden op vragen die ik had en het geeft een completer beeld. 2,5 Jaar geleden 'overleed' Michael gewoon, nu kan ik dat hele verhaal aanvullen met beelden en verhaallijnen. Persoonlijk vind ik dat wel fijn.

Ik ben naar bed gegaan gisteren. Is er geen één advocaat die probeerde te achterhalen wanneer Michael nou daadwerkelijk op de grond werd gelegd? Of misschien is het een detail in de rechtzaak, kan natuurlijk ook en dat ze er daarom niet meer zo op doorgaan.
You will allways be my hero...
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 09:12:57 #67
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_102576387
Over dat autopsierapport. Ik kan me nog herinneren dat ik niet geloofde dat Michael zo veel woog tijdens zijn overlijden, jullie?
You will allways be my hero...
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 09:18:29 #68
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_102576434
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 21:31 schreef Dynd het volgende:

[..]

Misschien hebben ze hem weer op bed gelegd? Je weet het nooit met Murray in the room.

[..]

Link?

Ik heb het filmpje bij toeval gevonden!

Op mjstar staat een filmpje: VIDEO Trial Highlights: Michael Jackson’s Chef Testifies
Dan bij ongeveer 5.03, in dat zijkamertje ligt Michael.
You will allways be my hero...
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 11:01:28 #69
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_102577992
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 01:11 schreef tass het volgende:

[..]

Yep komt als 22e. Dr. Christopher Rogers – Forensic pathologist with the L.A. County
Coroner’s Office en we zijn nu bij nummer 11 als het goed is.
En in het autopsierapport stond dat er geen benzodiazepinen in zijn bloed zat, terwijl Murray dus vertelde dat ie 'm lorazepam had gegeven wat zich dus ook al tegenspreekt.
In het autopsierapport staat juist dat er veel benzodiazepinen in zijn bloed zijn gevonden.
Hier nog een keer het autopsierapport: zie het schema op bladzijde 5.

http://content1a.omroep.n(...)nos/docs/jackson.pdf

Pfoeh, veel bij te lezen als je er pas na 5 4 dagen invalt. Ben nog niet helemaal bij, maar ik geloof niet dat er tot nu toe echt veel dingen boven gekomen zijn die wij nog niet wisten. Behalve natuurlijk de doodsfoto en die audiopname van Michael die duidelijk onder invloed van iets is. Sjonge, wat rot om te horen.

Heb gisteren wel de getuigenis van de eerste paramedic gezien. Zwaar belastend voor Murray. En het is nu wel duidelijk dat Michael al dood was toen meneer eindelijk besloot 911 te laten bellen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Robijn48 op 01-10-2011 11:38:52 ]
Leef en Laten Leven
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 12:27:00 #70
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_102579754
Nu weten we ook van wie de telefoon was die afging _O- , dag 3 van de rechtzaak....(ergens bij 3.30 heeft hij het daarover):


Wel interessant om te horen (alhoewel deze persoon er niet neutraal instaat).
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_102582965
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 02:31 schreef Dynd het volgende:
Zat net te denken, na deze rechtzaak, zal het grote boek Michael Jackson dan eindelijk uit zijn? Is dit het laatste hoofdstuk?

Natuurlijk zal er hier en daar wel gepraat worden over zijn muziek, misschien nog wel een slecht post-mortem albumpje, maar ik denk dat dit toch wel de laatste grote gebeurtenis zal zijn die met hem en zijn leven te maken zal hebben.
Waarschijnlijk wel hè. Ik hoop dat er nog eens een mooie film over MJ wordt gemaakt, zodat er weer een beetje buzz ontstaat zeg maar. Een beetje zoals Ed Wood ofzo, wat fictie en realiteit door elkaar. Van Tim Burton. Niet allerlei negatieve hoogtepunten achter elkaar plakken zoals dat Man in the Mirror geval.
standaarddrinker
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 14:56:44 #72
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_102583184
Een mooie film ja, en dan Michael gespeeld door Johnny Depp :9~ .

Of een gedegen tribute wanneer hij 5 of 10 jaar is overleden.

Misschien in de toekomst een boek geschreven door zijn kinderen..

Maar goed, het zal rustiger worden, vind het een rotidee.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_102583285
Michael Jackson O+
pi_102583489
quote:
'Michael Jackson had gered kunnen worden'
Laatste update: 1 oktober 2011 12:52 info
AMSTERDAM - Het leven van Michael Jackson had gered kunnen worden als de hulpdiensten direct waren ingeschakeld.



Dat zei een ambulancebroeder vrijdag in de rechtszaak tegen Jacksons lijfarts Conrad Murray, die terechtstaat op verdenking van dood door schuld.

Murray zegt de hulpdiensten direct te hebben gebeld toen hij realiseerde dat het leven van de zanger in gevaar was.

Een bodyguard van Jackson, Alberto Alvarez, verklaarde donderdag echter dat de arts hem eerst verschillende medicijnen liet opbergen, waardoor het nog zo'n twintig minuten duurde voordat hij het alarmnummer belde.

Reanimatie
Ambulancebroeder Richard Senneff verklaarde vrijdag dat het leven van de King of Pop wellicht was gered als de hulpdiensten wel direct waren gebeld. Dat schrijft de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ.

Volgens Senneff hadden zijn reanimatiepogingen op het moment van zijn aankomst geen enkele zin meer.

Slaapmiddel
Senneff stelde dat Murray ook informatie achterhield. Zo zou de arts hebben gezegd dat hij Jackson slechts een slaapmiddel had toegediend, terwijl hij de zanger ook het narcosemiddel propofol had gegeven.

Jackson overleed aan een overdosis van het narcosemiddel. Murray stelt dat niet hij, maar de zanger zelf de fatale dosis toediende

http://www.nu.nl/achterkl(...)d-kunnen-worden.html
standaarddrinker
pi_102585646
:'(
-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')