Nou ik had het dus pas veel later verwacht, dus nu nog helemaal niet bij stil gestaan. Hij is pas net naar badje 2 gegaan en het afzwemmen komt echt pas op zn vroegst ergens juni ofzoquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat zijn van die handige dingen idd Meimel. Af moeten zwemmen en laat het dan het verkeerde seizoen zijn voor dingen als waterschoenen idd. Fijn dat het nog gelukt is!
Naja iig bedankt voor het kijken!quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:05 schreef Cooki het volgende:
ja.. dat dus..ik had m net uit de kast geplukt, maar die van mij is te groot,
Het ergste is dat ik 'm ook nog best leuk vond staan bij d'r!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Meimeltje het volgende:
TirzaIk had echt die eerste jas gekozen, zo knuffelbaar
![]()
Was dat bij de Primark?
Ow en blauwe jas is ook helemaal leuk hoor
Als je wil!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:03 schreef Cooki het volgende:
Tizza!
mooie jas, tizza hilton
blauwe zwarte jas is ook mooi
![]()
Dola prinsesje, wat ben je toch een schatje![]()
Meimeltje: is idd wel ok ja, aan de stijl te zien, hoef ik niet te kijken of ik nog een spongebob zwembroek over heb he?
![]()
Elmo: zal ik ff voor je kijken, ik ga morgen aan de shop
mestreech / remunj afhankelijk hoe ik me voel: vandaag was ik niet verder dan online gekomenquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:09 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Als je wil!Wat ben je toch lief!
Waar ga je aan de shop?!
Ach, online shoppen is soms ook leuk!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef Cooki het volgende:
[..]
mestreech / remunj afhankelijk hoe ik me voel: vandaag was ik niet verder dan online gekomen
oeh ja! op loopafstand van de hm waar ik voor elmo een cookimuts ga scoren.. of een bontjasje .. edit: een elmomuts dan..quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:23 schreef Meimeltje het volgende:
Remunj hebben toch een groot outlet shoppingcenter??
Thnx voor het meezoeken Cooki, ik ga hm onthouden!
Jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:22 schreef Elmo76 het volgende:
Yeah!
En Cooki, heb je trouwens op de eerste foto gezien wat Tirza aan haar voetjes heeft!!![]()
Daarom loop ik zelf op van die goedkope schoenen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:30 schreef Cooki het volgende:
[..]
Jadie zag ik, maar ik dacht: t zal toch niet, dat iemand zo'n klein-lief-meisje zulke dure laarzen aangeeft, weet je wel wat die kosten
Yeah!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:40 schreef Cooki het volgende:
ok, maat 86/92 voor de muts neem ik aan he?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Woensdagavond Lindex bezorging
Ow shit dan is Mr.DML thuis![]()
Joh hij verklaart me al voor gek met die leggings e.d.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Maar is voor veel anderen ook toch
Maarvoor Lindexbezorging!
Nee dat was nog over die leggings. Deze keer waren het er maar 9quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 06:42 schreef bodpa09 het volgende:
23! Jeemig wat veel weer! Je bent een schattebout DML!
Uitverkocht op de site nu, begrijpelijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:27 schreef Spewey het volgende:
[..]
Volgens de kenners is het kofferschaapje nog niet te koop geweest, ik wacht ook met smart.
Ik durf echt nooit weer mee te doen met een bestellingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee dat was nog over die leggings. Deze keer waren het er maar 9
Tuurlijk wel! Gewoon doen hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:13 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik durf echt nooit weer mee te doen met een bestelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |