Ach, online shoppen is soms ook leuk!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:13 schreef Cooki het volgende:
[..]
mestreech / remunj afhankelijk hoe ik me voel: vandaag was ik niet verder dan online gekomen
oeh ja! op loopafstand van de hm waar ik voor elmo een cookimuts ga scoren.. of een bontjasje .. edit: een elmomuts dan..quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:23 schreef Meimeltje het volgende:
Remunj hebben toch een groot outlet shoppingcenter??
Thnx voor het meezoeken Cooki, ik ga hm onthouden!
Jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:22 schreef Elmo76 het volgende:
Yeah!
En Cooki, heb je trouwens op de eerste foto gezien wat Tirza aan haar voetjes heeft!!![]()
Daarom loop ik zelf op van die goedkope schoenen!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:30 schreef Cooki het volgende:
[..]
Jadie zag ik, maar ik dacht: t zal toch niet, dat iemand zo'n klein-lief-meisje zulke dure laarzen aangeeft, weet je wel wat die kosten
Yeah!!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:40 schreef Cooki het volgende:
ok, maat 86/92 voor de muts neem ik aan he?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Woensdagavond Lindex bezorging
Ow shit dan is Mr.DML thuis![]()
Joh hij verklaart me al voor gek met die leggings e.d.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Maar is voor veel anderen ook toch
Maarvoor Lindexbezorging!
Nee dat was nog over die leggings. Deze keer waren het er maar 9quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 06:42 schreef bodpa09 het volgende:
23! Jeemig wat veel weer! Je bent een schattebout DML!
Uitverkocht op de site nu, begrijpelijkquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:27 schreef Spewey het volgende:
[..]
Volgens de kenners is het kofferschaapje nog niet te koop geweest, ik wacht ook met smart.
Ik durf echt nooit weer mee te doen met een bestellingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee dat was nog over die leggings. Deze keer waren het er maar 9
Tuurlijk wel! Gewoon doen hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:13 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik durf echt nooit weer mee te doen met een bestelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |