Relax, dat snap ik ook wel. Je hoeft het niet letterlijk te nemen, ik maak mijn kat en hond ook regelmatig liefdevol uit voor stomme kat cq hond.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Arme stomme eigenwijze poesjes? Ze zijn niet stom en eigenwijs, maar bang en daarom zijn ze ontsnapt.
dat opperde ik ook al, maar die heeft op t moment helaas geen vervoerquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:12 schreef senesta het volgende:
Wat voel je je machteloos dan he? Kleine kereltjes![]()
Misschien dat Oognip langs kan komen en roepen Rewino? Zijn is vertrouwd en misschien dat ze dan tevoorschijn komen?
Ik heb afgesproken om dinsdag te gaan en dan zou ik de auto van Troel lenen. Mama_mia heeft echter ook aangeboden om samen te gaan en die heeft een auto dus dan gaan we samenquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat opperde ik ook al, maar die heeft op t moment helaas geen vervoer
Ja, dat begrijp ik. Ik weet ook niet precies waar je die dingen kunt lenen, maar misschien is er in Duitsland ook een soort Amivedi/ Dierenambulance? Het is natuurlijk best veel grond en 1 kooi is dan wel weinig.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:02 schreef Rewimo het volgende:
We hebben er maar eentje. Die hebben we tot nu toe binnen gehad, omdat we hoopten dat ze binnen zaten. Maar die hoop begint te vervagen dus nu staat hij buiten. We houden de buitendeuren goed dicht voor het geval ze toch binnen zitten.
Ik denk dat _Ophelia_ dus ook bedoeltquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Arme stomme eigenwijze poesjes? Ze zijn niet stom en eigenwijs, maar bang en daarom zijn ze ontsnapt.
De kans op een egel is vrij groot. Verder zwerven hier nog minstens twee andere katten rond. Maar die moeten we niet hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2011 17:50 schreef ElisaB het volgende:
Als ze binnen niet van het voer hebben gegeten, dan lijkt het logisch te veronbderstellen dat ze buiten zitten. Het goede nieuws is dat ze waarschijnlijk in de buurt zullen blijven (want geen enkele reden om weg te gaan; beter op bekend terrein blijven).
Ik hoop dat de vangkooi gaat werken! Zou wel regelmatig ff checken, want de kans op een egel of de kat van iemand anders lijkt me wel aanwezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |