abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102582023
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Dames vraagje..
Het gevoel of iemand keihard tussen je benen getrapt bent .. Herkenbaar?

:X. Ik herken t niet als iets van bij Arwen.. Het is alleen als Ik opsta btw.. Kan nog normaal lopen etc.
Wel doen mijn gewrichten wat "pijn" zal t dan gewoon allemaal verweking zijn?
Heel herkenbaar, heb dat al een hele tijd. Al een week of wat helaas niet meer alleen met opstaan, maar ook met lopen, staan en terwijl ik met mijn benen bij elkaar zit. Het voelt exact dezelfde als de gigantische blauwe plek die ik een aantal jaar terug had nadat ik keihard met mijn kruis op de stang van een herenfiets was gevallen. Komt volgens mijn bekkenfysio idd door de verweking. Het beste schijnt te zijn om je bewegingen zo open mogelijk te houden, dus opstaan met je knieën een stuk(je) uit elkaar terwijl je je bilspieren aanpast. Gisteren toevallig als nieuwe oefening meegekregen van de Fysio en bij mij werkt het.
pi_102582247
Jipstertje ik hoop dat het nog veranderd meis!! maar goed dat ze het zo vroeg hebben ontdekt en niet pas als het hoofd tussen je benen zit!

Susie wat een heerlijke winkel was het! idd geen kousen! wel rokjes maar niet eens lang! tot de knieën...

Nirak misselijk bah! hoop dat je lekker kunt eten vanavond!

de kamer wordt 11 Oktober bezorgd!!! hoezo snel *O* *O* *O* *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 14:15:20 #228
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102582321
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 14:02 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, heb dat al een hele tijd. Al een week of wat helaas niet meer alleen met opstaan, maar ook met lopen, staan en terwijl ik met mijn benen bij elkaar zit. Het voelt exact dezelfde als de gigantische blauwe plek die ik een aantal jaar terug had nadat ik keihard met mijn kruis op de stang van een herenfiets was gevallen. Komt volgens mijn bekkenfysio idd door de verweking. Het beste schijnt te zijn om je bewegingen zo open mogelijk te houden, dus opstaan met je knieën een stuk(je) uit elkaar terwijl je je bilspieren aanpast. Gisteren toevallig als nieuwe oefening meegekregen van de Fysio en bij mij werkt het.
Daar kunnen we wat mee. Ik maar die benen juist bij elkaar houden, want zouden bekken kunnen zijn, blijkt maar weer dat het anders moet. Bij mij is het wel weer minder als ik even een stukje gelopen heb....maar dan komen de heupen wel weer in protest, dus schiet er niet veel mee op. :{ Vandaag heb ik ook weer last van dat kut-gevoel :{
Maar verder gaat het wel. Straks alleen naar een verjaardag, maar eigenlijk wil ik slapen :O

En weet iemand hier of je echt een po nodig hebt? Lief heeft de klossen gehaald en een rugsteun, maar ik was vergeten te zeggen dat hij ook een po mee moet nemen. Stomme mensen bij die leenwinkel ook dat zij dat niet even aangeven of vragen aan hem }:|
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 14:15:55 #229
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102582333
Wat fijn Bitterend!! *O*
pi_102583516
Ik hoefde geen po van de kraamhulp omdat wij boven een toilet hebben. Gaf ze zelf aan bij het intake gesprek. Misschien voor de zekerheid even bellen of dat bij jouw kraamzorg ook zo werkt..

was bij mij zuidzorg
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 15:18:45 #231
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_102583608
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 14:02 schreef SummerBreeze het volgende:

[..]

Thanks voor de tip ^O^ , sinds gisteren kan ik ineens haast niet meer lopen, wat een pijn :{ . Vooral het begin is moeilijk.
Vandaag gaat het iets beter, maar als ik effe heb gezeten dan moet ik weer echt op gang komen.

Leuk zo'n shopmiddag ;) helaas heb ik alles al, maar de winkellust is nog niet weg voor de kleine :9
Rayen 2½ jaar!
pi_102583702
Die gaat ook niet meer weg TJ :@ Je moet jezelf gewoon af en toe streng toespreken.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 15:38:49 #233
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102583998
Herkenbaar dat je op gang moet komen als je even hebt gezeten. Voel me echt zo'n oud wijf als ik overeind moet komen. :D

Welke is het geworden Bitterend? De enige babypark hier in de buurt zit in Kesteren, daar zit ook het hoofdkantoor en dat is dus echt wel zwarte kousen.

Hopelijk zakt de misselijkheid af Nirak en kun je vanavond lekker uit eten.

Jipster :*

Hier ook weer terug van Ikea en woonexpress. Rolgordijntje, plank voor boven de commode en wandkastje zijn in huis. Volgende week in elkaar zetten en ophangen. Buren hebben nu open huis dus beetje lullig om nu te gaan boren :@
pi_102584083
Het is deze geworden van kidsmill
Kinderkamerfoto- en inspiratie-topic deel 39
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 15:45:21 #235
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_102584144
Ja, had hem inmiddels aan alle kant gevonden ;)

En ik vergat nog te jompelen voor DuBecky! 20 weken, mooie mijlpaal. *O* *O* Krijg je in Frankrijk ook een 20 weken echo?

klikte ik op de link van bitterend om vervolgens deze post in het babykamertopic te plaatsen. ik word soms zo moe van mezelf }:|
pi_102584167
:D :D

kan niet wachten om jullie eind resultaat te zien Kyara!!
pi_102584174
quote:
17s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 15:45 schreef Kyara het volgende:
Ja, had hem inmiddels aan alle kant gevonden ;)

En ik vergat nog te jompelen voor DuBecky! 20 weken, mooie mijlpaal. *O* *O* Krijg je in Frankrijk ook een 20 weken echo?

[/sub]
Ja 22 weken echo krijg ik
Maar ik was van de week eigenlijk alleen daar voor urine onderzoek en controle maar heb heel lief gekeken en toen kreeg ik tussendoor een echo :D
pi_102584214
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 09:39 schreef klavertje-4 het volgende:
ze hadden heeeeeel veel kamertjes bij babypark bitterend, maar geen enkele vonden wij leuk... Hopelijk slaag jij er wel! En anders idd maar naar babydump :)
Wij zijn idd geslaagd!! er waren mooie dingen maar niet alles was even handig qua kast indeling...uiteindelijk de perfecte kamer ontdekt en ik mocht zelf samenstellen wat ik precies wou en erg fijn was :Y
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 17:19:55 #239
314661 klavertje-4
brengt geluk!
pi_102585782
fijn bitterend! Weer iets van het lijstje af!
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 17:34:23 #240
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102586073
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 15:15 schreef hilliebillie het volgende:
Ik hoefde geen po van de kraamhulp omdat wij boven een toilet hebben. Gaf ze zelf aan bij het intake gesprek. Misschien voor de zekerheid even bellen of dat bij jouw kraamzorg ook zo werkt..

was bij mij zuidzorg
Ga ik dat ook even navragen, ik heb ook gewoon een toilet boven. Vond het zo sneu voor mijn lief.

Lekker dat je geslaagd bent Bitterend!
pi_102586403
Susie wat is een po?
pi_102586453
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 17:50 schreef bitterend het volgende:
Susie wat is een po?
http://www.cwz.nl/uploads/pics/po-urinaal-250.jpg
Dat ronde ding met die steel ;) Deksel er af halen en in de 'pan' gaan zitten en je behoeftes doen.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 17:58:33 #243
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102586536
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 17:54 schreef Oognip het volgende:

[..]

http://www.cwz.nl/uploads/pics/po-urinaal-250.jpg
Dat ronde ding met die steel ;) Deksel er af halen en in de 'pan' gaan zitten en je behoeftes doen.
Mooier had ik het niet uit kunnen leggen! Ik kan me ook niet voorstellen dat ik daar gebruik van ga maken....volgens mij kan ik het daar niet eens op! _O-
pi_102586567
:D

Ik wist niet dat dat op het lijst stond?? is dat alleen bij thuis bevallingen? bij mij op het papier staan alleen klossen :?
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 18:02:22 #245
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102586603
Voor thuisbevallingen idd.... maar ja, wat moet ik ermee, dat gaat echt niet werken lijkt me....

Lief heeft ook een rugsteun meegenomen, we hebben namelijk geen luxe bed, maar het lijkt me fijn als ik straks een rugsteun heb (ipv met kussen tegen de muur :D )
pi_102586630
Ok dan snap ik waarom dat niet op mijn lijst stond hahaha!

Oh rugsteun! zou ik nu ook wel lekker vinden hoor! wat komt alles dichtbij O+
pi_102586636
Ik moest die wel hebben, hier noemen ze het een ondersteek. Ik heb ook een toilet boven, maar ze gebruiken het ook om de placenta in te doen oid als je thuis gaat bevallen.
Ik heb m dus uiteindelijk niet nodig gehad ;)
Maar tis ook wel handig om m te hebben, je weet nooit hoe je uit de bevalling komt.
Ik kon echt maar net aan strompelen naar m'n toilet :')
Tralalalaaa
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 18:06:40 #248
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102586677
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 18:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik moest die wel hebben, hier noemen ze het een ondersteek. Ik heb ook een toilet boven, maar ze gebruiken het ook om de placenta in te doen oid als je thuis gaat bevallen.
Ik heb m dus uiteindelijk niet nodig gehad ;)
Maar tis ook wel handig om m te hebben, je weet nooit hoe je uit de bevalling komt.
Ik kon echt maar net aan strompelen naar m'n toilet :')
Ondersteek, po, is toch hetzelfde... mja, als je het zo weer stelt? Misschien als ik een goede dag heb van de week, dat ik zelf nog wel "even" die kant op fiets (dorpje verderop namelijk).....
pi_102586785
Bij ons is de thuiszorgwinkel ook niet naast de deur, ze zouden die winkels gewoon in elk dorp moeten hebben, haha. Nu moest ik naar Leiderdorp :P
Moet alles nog terugbrengen, maar m'n bed staat nog steeds hoog. Zal wel wennen zijn om weer op normale hoogte te moeten gaan slapen!
Tralalalaaa
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 18:13:44 #250
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_102586799
Ik ben benieuwd of ik er straks wel in kan komen! _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')