Heel herkenbaar, heb dat al een hele tijd. Al een week of wat helaas niet meer alleen met opstaan, maar ook met lopen, staan en terwijl ik met mijn benen bij elkaar zit. Het voelt exact dezelfde als de gigantische blauwe plek die ik een aantal jaar terug had nadat ik keihard met mijn kruis op de stang van een herenfiets was gevallen. Komt volgens mijn bekkenfysio idd door de verweking. Het beste schijnt te zijn om je bewegingen zo open mogelijk te houden, dus opstaan met je knieën een stuk(je) uit elkaar terwijl je je bilspieren aanpast. Gisteren toevallig als nieuwe oefening meegekregen van de Fysio en bij mij werkt het.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Dames vraagje..
Het gevoel of iemand keihard tussen je benen getrapt bent .. Herkenbaar?. Ik herken t niet als iets van bij Arwen.. Het is alleen als Ik opsta btw.. Kan nog normaal lopen etc.
Wel doen mijn gewrichten wat "pijn" zal t dan gewoon allemaal verweking zijn?
Daar kunnen we wat mee. Ik maar die benen juist bij elkaar houden, want zouden bekken kunnen zijn, blijkt maar weer dat het anders moet. Bij mij is het wel weer minder als ik even een stukje gelopen heb....maar dan komen de heupen wel weer in protest, dus schiet er niet veel mee op.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:02 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, heb dat al een hele tijd. Al een week of wat helaas niet meer alleen met opstaan, maar ook met lopen, staan en terwijl ik met mijn benen bij elkaar zit. Het voelt exact dezelfde als de gigantische blauwe plek die ik een aantal jaar terug had nadat ik keihard met mijn kruis op de stang van een herenfiets was gevallen. Komt volgens mijn bekkenfysio idd door de verweking. Het beste schijnt te zijn om je bewegingen zo open mogelijk te houden, dus opstaan met je knieën een stuk(je) uit elkaar terwijl je je bilspieren aanpast. Gisteren toevallig als nieuwe oefening meegekregen van de Fysio en bij mij werkt het.
Thanks voor de tipquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 14:02 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, heb dat al een hele tijd. Al een week of wat helaas niet meer alleen met opstaan, maar ook met lopen, staan en terwijl ik met mijn benen bij elkaar zit. Het voelt exact dezelfde als de gigantische blauwe plek die ik een aantal jaar terug had nadat ik keihard met mijn kruis op de stang van een herenfiets was gevallen. Komt volgens mijn bekkenfysio idd door de verweking. Het beste schijnt te zijn om je bewegingen zo open mogelijk te houden, dus opstaan met je knieën een stuk(je) uit elkaar terwijl je je bilspieren aanpast. Gisteren toevallig als nieuwe oefening meegekregen van de Fysio en bij mij werkt het.
Ja 22 weken echo krijg ikquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:45 schreef Kyara het volgende:
Ja, had hem inmiddels aan alle kant gevonden![]()
En ik vergat nog te jompelen voor DuBecky! 20 weken, mooie mijlpaal.![]()
Krijg je in Frankrijk ook een 20 weken echo?
[/sub]
Wij zijn idd geslaagd!! er waren mooie dingen maar niet alles was even handig qua kast indeling...uiteindelijk de perfecte kamer ontdekt en ik mocht zelf samenstellen wat ik precies wou en erg fijn wasquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:39 schreef klavertje-4 het volgende:
ze hadden heeeeeel veel kamertjes bij babypark bitterend, maar geen enkele vonden wij leuk... Hopelijk slaag jij er wel! En anders idd maar naar babydump
Ga ik dat ook even navragen, ik heb ook gewoon een toilet boven. Vond het zo sneu voor mijn lief.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:15 schreef hilliebillie het volgende:
Ik hoefde geen po van de kraamhulp omdat wij boven een toilet hebben. Gaf ze zelf aan bij het intake gesprek. Misschien voor de zekerheid even bellen of dat bij jouw kraamzorg ook zo werkt..
was bij mij zuidzorg
http://www.cwz.nl/uploads/pics/po-urinaal-250.jpgquote:
Mooier had ik het niet uit kunnen leggen! Ik kan me ook niet voorstellen dat ik daar gebruik van ga maken....volgens mij kan ik het daar niet eens op!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
http://www.cwz.nl/uploads/pics/po-urinaal-250.jpg
Dat ronde ding met die steelDeksel er af halen en in de 'pan' gaan zitten en je behoeftes doen.
Ondersteek, po, is toch hetzelfde... mja, als je het zo weer stelt? Misschien als ik een goede dag heb van de week, dat ik zelf nog wel "even" die kant op fiets (dorpje verderop namelijk).....quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:04 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik moest die wel hebben, hier noemen ze het een ondersteek. Ik heb ook een toilet boven, maar ze gebruiken het ook om de placenta in te doen oid als je thuis gaat bevallen.
Ik heb m dus uiteindelijk niet nodig gehad
Maar tis ook wel handig om m te hebben, je weet nooit hoe je uit de bevalling komt.
Ik kon echt maar net aan strompelen naar m'n toilet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |