HaHaHa Bitterend!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:22 schreef bitterend het volgende:
Och Sandous, bekijk het zo..het is straks wel heerlijk afgekoeld als je moet persen!
Kyara![]()
![]()
![]()
26 weken is een mooie mijlpal! zo meteen naar de zwarte kousen winkel in Wormer rijden
Geen rokken en dergelijke daar hoor, in deze regio zijn we best normaal!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:27 schreef bitterend het volgende:
lol aha!!
een baby shop dag vandaag dus!
ben erg benieuwd hoe erg het is idd met de rokken enzo
ik heb het adres van baby-dump in beverwijk iig opgeschreven als babypark tegen valt!
jij ook veel plezier![]()
dankje Susie![]()
gelukkig heb ik ook al een kinderwagen! ben erg benieuwd naar de kamers!
Volgens mij zijn die zwarte rokken ed. de verplichte bedrijfskleding? Want hier in Veldhoven lopen ze daar ook in rond...quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:11 schreef Susie het volgende:
[..]
Geen rokken en dergelijke daar hoor, in deze regio zijn we best normaal!![]()
En als Babydump ook tegenvalt, dan kan je even verderop altijd nog naar Prenatal, die zit daar zo'n 100 meter verderop.
Hier woonachtig in "Kennemerland" Klavertje.
Mijlpaal voor Dubecky!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:41 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat m'n heupen de 'last' niet meer kunnen dragen. Alleen stil op m'n rug liggen is nog volledig pijnloos...
Ik ben gisteren overigens m'n eigen mijlpaal vergeten! 27 weken!
Susie en Nirak llm's! Dat word elke morgen om 7:00uur melden!
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 10:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Dames vraagje..
Het gevoel of iemand keihard tussen je benen getrapt bent .. Herkenbaar?. Ik herken t niet als iets van bij Arwen.. Het is alleen als Ik opsta btw.. Kan nog normaal lopen etc.
Wel doen mijn gewrichten wat "pijn" zal t dan gewoon allemaal verweking zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |