Ik heb het bedje,kast en commode gratis van mijn schoonzusje over genomen dus die staan al klaar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 15:51 schreef bitterend het volgende:
![]()
![]()
Dankje! heb je al een kamer uitgezocht DuBecky?
Lientje slaapt met haar popje, dat roze/oranje ding, en ze heeft het Olifantje ook wat kleiner, met muziek in zijn billen. Daar is ze sinds een week ook helemaal verzot op. Ze omklemt met iedere arm een knuf en gaat dan met haar hoofd er tegenaan schurken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 17:41 schreef Reilain het volgende:
Bitterend wat een leuk kamertje!!
JuudHier ook de olifant en het blauwe knuffeltje in bed
Ondertussen is ze onafscheidelijk van het blauwe knuffelspookje...
Wat n leuke link!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:50 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Dit zijn ook erg leuke behang bomen:
http://www.lilalabeltje.nl/c-747714/behangbomen/
Oooh wauw dubecky. Vind dat je erg mooie meubels hebt. En dankzij die lamp heeft je muur altijd een mooi effect en als je de kleur van de muur zat bent is verven altijd relaxter dan behangen :pquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:01 schreef DuBecky het volgende:
Nou dit was het vanmorgen vroeg
[ afbeelding ]
En vanmiddag zag het er zo uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De lamp was ik niet echt fan van maar vind het mooi wat voor effect die heeft op de muur en plafond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder dus nog niet aangekleed maar heb nog roze/witte schilderijtjes liggen die er bij komen.
En verder aankleden heb ik nog tijd zat voor haha maar begin is er na 1 dag
Dat soort kamertjes zie je vooral in USA.. is een beetje de stijl die ze daar hebben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:01 schreef DuBecky het volgende:
Nou dit was het vanmorgen vroeg
[ afbeelding ]
En vanmiddag zag het er zo uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De lamp was ik niet echt fan van maar vind het mooi wat voor effect die heeft op de muur en plafond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder dus nog niet aangekleed maar heb nog roze/witte schilderijtjes liggen die er bij komen.
En verder aankleden heb ik nog tijd zat voor haha maar begin is er na 1 dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |