Ach joh. Gelukkig was Marcelo weer top. Die gaat nog voor 15+ miljoen weg in de winterstop.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:31 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb geen zin om dit te af te doen als 'minder'. Die verdediging is echt, maar dan ook écht om te janken zo slecht. 3 punten gepakt, Ajax verliest, Twente gelijk en toch nog een kuthumeur. Het moet echt gewoon radicaal anders, achterin.
Ze strijden om de bal, dan hebben ze hem.. schieten ze hem zo weer naar een PSV'er echt elke keer,alsof ze de bal niet wilde hebbenquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:41 schreef Jojoortje het volgende:
Wat knullig balverlies van die NEC'er,
Nee, juist niet. Dan staat AZ alleen maar langer aan kopquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:41 schreef Geo3kant het volgende:
Zou mooi zijn als AZ volgende week weet te winnen van Ajax
Dat roepen wij al een jaar in dit topic, maar ene Fred R. bepaalt. En hij bepaalt continu andersquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:33 schreef Doublepain het volgende:
Volgende keer Labyad in de basis. Wat een baas.
Nee,gelijkspel of Ajax winnen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:41 schreef Geo3kant het volgende:
Tjah, hij blijft maar winnen. We kunnen niet klagen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat roepen wij al een jaar in dit topic, maar ene Fred R. bepaalt. En hij bepaalt continu anders
quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
NEVAH NEVAH NEVAH.
Anti ajax kant was dat, nee gelijkspel is beter ja
Onzin, die wedstrijd van vandaag was tergend slecht. Mertens en de rest kunnen wel eens een offday hebben, maar de verdediging levert week op week een wanprestatie, waarbij Bouma en Manolev de boventoon voeren.quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah, hij blijft maar winnen. We kunnen niet klagen.![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onzin, die wedstrijd van vandaag was tergend slecht. Mertens en de rest kunnen wel eens een offday hebben, maar de verdediging levert week op week een wanprestatie, waarbij Bouma en Manolev de boventoon voeren.
Het feit dat het middenveld en het afmaken weer ouderwets de absolute top van Nederland is doet niks af aan de onkunde van dat stelletje padvinders achterin. Ik ben ze kits- en kitsbeu.
Amen!!quote:Op zondag 2 oktober 2011 19:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Onzin, die wedstrijd van vandaag was tergend slecht. Mertens en de rest kunnen wel eens een offday hebben, maar de verdediging levert week op week een wanprestatie, waarbij Bouma en Manolev de boventoon voeren.
Het feit dat het middenveld en het afmaken weer ouderwets de absolute top van Nederland is doet niks af aan de onkunde van dat stelletje padvinders achterin. Ik ben ze kits- en kitsbeu.
Liever niet. Al zie ik Ajax ook niet graag winnen, want ik verwacht daar toch nét iets meer van. Gelijkspel zou mooi zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:41 schreef Geo3kant het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |